Toiveikasss
Jostain jotain jo tietävä
Ei varmaan pitäis tehä noita välitestejä, nyt viikko siirrosta ja ajattelin että no jos tulis edes haamu kun monella tulee. Ei tullu edes haamua, surku fiilis mutta viikon päästä uutta testiä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään ilmeisesti haalea plussa? tällästä tikkua mulla ei ennen ookkaan ollut. Tiistaina virallinen testauspäivä, toivottavasti muuttuu kunnon plussaksi
Meille tuli torstaina hyviä uutisia labrasta. Hcg oli 386, kun maanantaina oli 95 ja alle viitearvon. Oli siis noussut normaalisti Tänään lauantaina 5+0. Tissit kipeät, maha turvottaa (erityisesti iltaa kohden), koko päivän on ollut krapulainen olo ja aamulla en pystynyt itkemättä lukemaan Hesarista juttua Utin erikoisjääkäreistä
Mulla näin 5 testin jälkeen uskon sen olevan plussa, tänään virallinen testauspäivä ja edelleen plussa. Hullua myös, että plussan jälkeen alko samantien oireet. Sama homma kun fuksialla, tissit saatanan kipeet ja krapulainen olo toivottavasti nyt vaan kaikki menee hyvin loppuun asti.Meille tuli torstaina hyviä uutisia labrasta. Hcg oli 386, kun maanantaina oli 95 ja alle viitearvon. Oli siis noussut normaalisti Tänään lauantaina 5+0. Tissit kipeät, maha turvottaa (erityisesti iltaa kohden), koko päivän on ollut krapulainen olo ja aamulla en pystynyt itkemättä lukemaan Hesarista juttua Utin erikoisjääkäreistä
Tsemppiä huomiseen ja jännäilyyn! Mulla ei ole siirtoon muuta vinkkiä, kuin pissahädän ajoittaminen, johon siis käytännössä ei ole vinkkiä Aina on joko liian kova hätä tai liian vähän hätä.Meillä on se mahdollinen siirto huomenna. Kovasti alkaa jo jännittämään. Meillä on siis se yksi blasto vain pakkasessa, eli toivoa saa kovasti, että kaveri selviää sulatuksesta. Tuntuu jotenki hassulta, kun mitään perinteisiä oviksen jälkeisiä oireita ei ole tullut.
Onko mitään viime hetken vinkkejä siirtoa ajatellen?
Fuksia, minkä ikäinen alkio sinulle siirrettiin? Voiko hsg arvon heittely johtua eri ikäisistå alkioista?
Mulla näin 5 testin jälkeen uskon sen olevan plussa, tänään virallinen testauspäivä ja edelleen plussa. Hullua myös, että plussan jälkeen alko samantien oireet. Sama homma kun fuksialla, tissit saatanan kipeet ja krapulainen olo toivottavasti nyt vaan kaikki menee hyvin loppuun asti.
Pirriäinen tsemppejä sinne, toivottavasti plussa tuuli osuu tosiaan myös sinne
Krapula tarttuu netin kautta, pomppasi sieltä minullekinMeille tuli torstaina hyviä uutisia labrasta. Hcg oli 386, kun maanantaina oli 95 ja alle viitearvon. Oli siis noussut normaalisti Tänään lauantaina 5+0. Tissit kipeät, maha turvottaa (erityisesti iltaa kohden), koko päivän on ollut krapulainen olo ja aamulla en pystynyt itkemättä lukemaan Hesarista juttua Utin erikoisjääkäreistä
Tsemppiä huomiseen ja jännäilyyn! Mulla ei ole siirtoon muuta vinkkiä, kuin pissahädän ajoittaminen, johon siis käytännössä ei ole vinkkiä Aina on joko liian kova hätä tai liian vähän hätä.
Tarkistin sen alkioiän ja nyt laitettiin siis 3 päiväinen ja esikoinen oli 2 päiväinen. Eli en sitten tiedä...
Ihanaa että sinnekin tuli se plussatuuli onnea täältäkin!Tänään virallinen testipäivä. Maltoin olla testaamatta aikaisemmin vain miehen "käskystä" . Oireita on ollut suuntaan ja toiseen tissi kivusta, mahan nippailusta kuumeiseen oloon ja 3 päiväiseen päänsärkyyn.
Viime yönä heräsin 2 kertaa ja viimeisen kerran joskus viiden jälkeen, pissatti niin kamalasti onneksi mieskin heräsi ja päästiin testin tekoon. Testi oli positiivinen!!!! Tämmöstä testiä en olekaan ennen omissa käsissä pitänyt nyt vaan toivotaan että kaikki menee jatkossa hyvin.
Fuksia, miten jakselet? Onko sinulla ollut jo se ultra?