Pakastealkion siirto (PAS)

Rv7 ja tänään pyyhkiessä tuli hieman verta 😭 Ultra vasta ens tiistaina, miten jaksaa sinne asti. Hirvee ressi alkoi siitä, että onko kaikki hyvin 😭
Voi kurja, toi on ihan kamalaa. Hyvät mahdollisuudet kuitenkin siihen, että vuoto on täysin vaaratonta. Ymmärrän stressin kuitenkin täysin 😔 Onko sun mahdollista mennä yksityiselle ultraan?
 
Ei itkulle loppua näy, kesken oli mennyt.😭😭💔 Jotenkin tuntuki et "menipä tää helposti" kun ensimmäinen pas ja siitä raskaus. 💔Pakkasessa vielä yksi, toivottavasti seuraavasta saataisiin jo vauva syliin... Kuinka pitkä tauko näissä yleensä on, että milloin seuraava pas?
Olen pahoillani 💔❤️

Riippuu varmaan siitä, että onko kohtu tyhjentynyt itsestään vai vaatiiko apua ja seurantaa. Meillä tyhjennys tehtiin lääkkeillä syyskuun lopussa, kaikki meni sujuvasti ja se kierto oli noin viikon tai vähän yli pidempi kuin normaalisti. Verikokeessa hcg oli nollilla noin 5 viikkoa tyhjennyksestä. Ensimmäisistä normaaleista menkoista tyhjennyksen jälkeen soitin klinikalle ja sovittiin, että seuraavista menkoista voin aloittaa taas pas-lääkityksen. Tuossa välikierrossa kävin ultrassa juuri ennen ovulaatioaikaa, että nähtiin limiksen paksuus ja muutenkin, että kaikki oli kunnossa. Marraskuun lopussa alkoi tämä uusi pas-kierto sitten.

Eli noin 2kk meni täällä, mutta sehän on kovin yksilöllistä ja riippuu paljon siitä, miten kroppa tyhjennyksen hoitaa.
 
Olen pahoillani 💔❤️

Riippuu varmaan siitä, että onko kohtu tyhjentynyt itsestään vai vaatiiko apua ja seurantaa. Meillä tyhjennys tehtiin lääkkeillä syyskuun lopussa, kaikki meni sujuvasti ja se kierto oli noin viikon tai vähän yli pidempi kuin normaalisti. Verikokeessa hcg oli nollilla noin 5 viikkoa tyhjennyksestä. Ensimmäisistä normaaleista menkoista tyhjennyksen jälkeen soitin klinikalle ja sovittiin, että seuraavista menkoista voin aloittaa taas pas-lääkityksen. Tuossa välikierrossa kävin ultrassa juuri ennen ovulaatioaikaa, että nähtiin limiksen paksuus ja muutenkin, että kaikki oli kunnossa. Marraskuun lopussa alkoi tämä uusi pas-kierto sitten.

Eli noin 2kk meni täällä, mutta sehän on kovin yksilöllistä ja riippuu paljon siitä, miten kroppa tyhjennyksen hoitaa.
Kauanko vuoto kestää vai onko sekin yksilöllistä? Mulle jonkun pitäisi soitella ja sit seuraillaan tarviiko lääkeavustusta vai ei, yöllä oli sen verta kovat mahakivut ja aamulla tuli verta reippaammin niin osasin hieman odottaa huonoja uutisia. Hieman meni aamulla ohi, mitä lääkäri ohjeisti..
 
Ei itkulle loppua näy, kesken oli mennyt.😭😭💔 Jotenkin tuntuki et "menipä tää helposti" kun ensimmäinen pas ja siitä raskaus. 💔Pakkasessa vielä yksi, toivottavasti seuraavasta saataisiin jo vauva syliin... Kuinka pitkä tauko näissä yleensä on, että milloin seuraava pas?
Oon tosi pahoillani :Broken Heart:
Meillä oli tuoresiirrossa ihan ihan alussa keskenmeno helmi-maaliskuussa, saatiin yrittää uudelleen toukokuun kierrossa. Mutta jos tyhjennys sujuu kerrasta hyvin niin yleensä hoidoissa suositellaan yhtä välikiertoa. Tsemppiä.:Heavy Black Heart:
 
Ei itkulle loppua näy, kesken oli mennyt.😭😭💔 Jotenkin tuntuki et "menipä tää helposti" kun ensimmäinen pas ja siitä raskaus. 💔Pakkasessa vielä yksi, toivottavasti seuraavasta saataisiin jo vauva syliin... Kuinka pitkä tauko näissä yleensä on, että milloin seuraava pas?
Voi surku 😔 Olen todella pahoillani.
 
Ei itkulle loppua näy, kesken oli mennyt.😭😭💔 Jotenkin tuntuki et "menipä tää helposti" kun ensimmäinen pas ja siitä raskaus. 💔Pakkasessa vielä yksi, toivottavasti seuraavasta saataisiin jo vauva syliin... Kuinka pitkä tauko näissä yleensä on, että milloin seuraava pas?
Oon tosi pahoillani :Heartred

Vuotojen kesto on hyvin yksilöllistä. Joillain tyhjenee helposti ja nopeasti ja osalla voi vuodot pitkittyä tai jäädä jotain materiaalia kohtuun. Täällä foorumilla on myös Menetyksen kokeneet-osasto jos tuntuu että kaipaat vertaistukea :Heartred
Toivotaan helppoa tyhjentymistä :folded:
 
Viikko PASista 🙉
 

Liitteet

  • 20220706_064902.jpg
    20220706_064902.jpg
    135.2 KB · Katsottu: 163
Oon tosi pahoillani :Heartred

Vuotojen kesto on hyvin yksilöllistä. Joillain tyhjenee helposti ja nopeasti ja osalla voi vuodot pitkittyä tai jäädä jotain materiaalia kohtuun. Täällä foorumilla on myös Menetyksen kokeneet-osasto jos tuntuu että kaipaat vertaistukea :Heartred
Toivotaan helppoa tyhjentymistä :folded:
Eilen käyty lääkärissä ja kohtu tyhjentyny itsekseen ilman lääkkeitä, maanantaina ei enään vuotoakaan ollut, selvittiin ns. helpolla tästä. Nyt odotellaan yhtä välivuotoa ja sitten uusi pas. Pahimmasta järkytyksestä selvitty, ihmeen positiiviseksi ja toivekkaaksi tässä on mieltä saatu, että jos kumminkin sitten seuraavasta onnistuisi 🤍

Susanie tarra sukkia sinne ja varovaiset onnittelut 😍❤️
 
Kiitos @CherryRed ja @Toiveikasss ❤ ja pahoittelut sinulle myös Toiveikasss, eilen vaan niin innoissani omaa ihmettä tänne tunkemaan etten edellisiä viestejä edes katsonut 😪

ja tajusin myös etten tähän ketjuun ole edes kommentoinut 🙄 PAS tuli meille vähän yllärinä, tuoresiirtoon kun ei keväällä päästy kun tuli hyperstimulaatio (mistä toki saatiin kuusi alkiota pakkaseen) ja olin varma että tää PAS menee elokuulle mut sit menkat alko viimesenä mahollisena päivänä että päästiin ilmottautumaan siirtoon ennen kesätaukoa 🥴

Ja ensimmäinen PAS ikinä, aiemmat pallerot (08 ja 13) saaneet alkunsa Clomeilla kun löytyi syy, nyt taas ei syytä löytynyt🙄 ikää mulla 39v ja yritystä takana reilu 2v
 

Liitteet

  • 20220707_061030.jpg
    20220707_061030.jpg
    207.8 KB · Katsottu: 98
Takaisin
Top