Pakastealkion siirto (PAS)

Eka testi pääsiäisloman vuoksi 7 päivää siirron jälkeen illalla (dpo12), missä oikeastaan ei näkynyt mitään. Seuraavana aamuna oli haamu herkässä testissä. En ole koskaan testannut paljoa aikaisemmin, ettei tarvii turhaan pettyä. Vaikka haamu löytyi dpo 13 niin verikoe kertoi arvon 62 samalle päivälle, joka on klinikan mukaan 60% paremmalla puolella hcg-arvoja sille päivälle. Eli testi saattaa olla haalea, koska hcg tulee virtsaankin viiveellä ja kaikilla ei nousu ole kovaa tai kiinnittyminen aikaista ja silti voi olla raskaus. Tai voi toki olla aikainen kiinnittyminen ja haamuja jo aikaisemmin, mutta se ei ole ns. keskiarvollista, että näkyy noin aikaisin (dpo9).

Mulle tehtiin siirto 6.4. Tässä elellään tänään 8+0 ja toivotaan parasta tällä kertaa! :Heartred Josko kolmas raskaus toden sanoo?

Ihania piinapäivä Noaidi :Heartred Pidetään sormet ja varpaat ristissä!

Doggo, onko parempi fiilis jo nostanut päätään? :smiling-eyes: Onko siirto jo sovittu?
Voi onpa mahtavaan että siellä tärppi kävi! Onnea, toivottavasti pysyy pikkuinen kyydissä! ❤️

Joo täytyy kovasti toivoa että tämä jaksaisi nyt roikkua matkassa, kiitos ❤️

Eka testi pääsiäisloman vuoksi 7 päivää siirron jälkeen illalla (dpo12), missä oikeastaan ei näkynyt mitään. Seuraavana aamuna oli haamu herkässä testissä. En ole koskaan testannut paljoa aikaisemmin, ettei tarvii turhaan pettyä. Vaikka haamu löytyi dpo 13 niin verikoe kertoi arvon 62 samalle päivälle, joka on klinikan mukaan 60% paremmalla puolella hcg-arvoja sille päivälle. Eli testi saattaa olla haalea, koska hcg tulee virtsaankin viiveellä ja kaikilla ei nousu ole kovaa tai kiinnittyminen aikaista ja silti voi olla raskaus. Tai voi toki olla aikainen kiinnittyminen ja haamuja jo aikaisemmin, mutta se ei ole ns. keskiarvollista, että näkyy noin aikaisin (dpo9).

Mulle tehtiin siirto 6.4. Tässä elellään tänään 8+0 ja toivotaan parasta tällä kertaa! :Heartred Josko kolmas raskaus toden sanoo?

Ihania piinapäivä Noaidi :Heartred Pidetään sormet ja varpaat ristissä!

Doggo, onko parempi fiilis jo nostanut päätään? :smiling-eyes: Onko siirto jo sovittu?

Just tässä koko aamun sängyssä päivittänyt foorumilaisten tämänhetkisiä tilanteita, ja onnea Cherryred!

Kävin ultrassa perjantaina. Tehdään siis luonnolliseen kiertoon ja tilanne näytti sinänsä hyvältä että munasolu kasvaa ja sain tänään aloittaa ovulaatiotestien teot. Ympyrä sieltä tuli vielä, mutta niin pitkin. Nyt odotellaan pysyvää hymynaama ja sen jälkeen polille soitto siirrosta.

Tietenki alkaa taas miettii kaikkea, mutta yritän ottaa nyt rennosti enkä kehitellä eri teorioita siitä miksi kaikki kaks on päättynyt siinä rv6 tienoilla. Yritin siitä lääkäriltäki kysyä, mutta hän ei niin tarttunut siihen. Sanoi että keskustellaan siitä sitten jos tulee vielä yksi keskenmeno.

Vilkkuva hymynaama pisti hymyilyttämään. Toivottavasti perjantaina tulee pysyvä ja maanantaina pääsisi siirtoon. Nyt sormet ristiin.

Vilkkuva hymynaama pisti hymyilyttämään. Toivottavasti perjantaina tulee pysyvä ja maanantaina pääsisi siirtoon. Nyt sormet ristiin.
Täällä myös yksi joka sai vilkkuvan hymynaaman tänään puikkoon! Kunhan ennen lauantaita saisin sen pysyvän, niin meilläkin siirron pitäisi onnistua.
Täällä valmistaudutaan ekaan siirtoon synnytyksen jälkeen ja tunnelma on vähintäänkin innostuneen odottava! Meillä kesällä -20 saatiin 5 alkiota pakkaseen, joista yksi vauva saatiin elokuussa -21. Nyt kokeillaan loputkin alkiot ja tästä se sitten pian lähtee!
Oispa mukavaa, kun olisi piinailukaveri!

Täällä myös yksi joka sai vilkkuvan hymynaaman tänään puikkoon! Kunhan ennen lauantaita saisin sen pysyvän, niin meilläkin siirron pitäisi onnistua.
Täällä valmistaudutaan ekaan siirtoon synnytyksen jälkeen ja tunnelma on vähintäänkin innostuneen odottava! Meillä kesällä -20 saatiin 5 alkiota pakkaseen, joista yksi vauva saatiin elokuussa -21. Nyt kokeillaan loputkin alkiot ja tästä se sitten pian lähtee!
Oispa mukavaa, kun olisi piinailukaveri!
Piinailukaveri PASsaa! 🙈

Meillä kyseesssä ensimäisen 1ivf 1.pas. Meillä on eri ikäisiä alkioita (2 ja 3 päiväisiä) pakkasessa eli siirtoon kyllä pitäisi päästä jos vaan ovulaation saa kiinni ja kaikki menee sulatuksessa hyvin 🤞

Nelipäivänen siirretty tänään. 3.6 virallinen testipäivä.

Oispa ihana jos onnistuisi. Helmikuu olisi kiva la. Silloin itselläkin alkaa monesti kaamos helpottaa ja kevätfiilis hiipii mieleen. Aamen

Toivotaan nyt että pikkanen tarraa lujaa kiinni! <3 Tsempit piinailuun!

Nelipäivänen siirretty tänään. 3.6 virallinen testipäivä.

Oispa ihana jos onnistuisi. Helmikuu olisi kiva la. Silloin itselläkin alkaa monesti kaamos helpottaa ja kevätfiilis hiipii mieleen. Aamen
Tsemppiä piinailuun Doggo! Itsekkin aina heti lasken, että koska syntyisi jos sattuis osumaan. Onkohan kukaan niin kova tyyppi, et jättäis laskennan väliin?

Meillä siirtoon ei päästä. Varmaan ekan kerran testailujeni historiassa teki ovulaatio oharit. No jospa ens kierrossa tai sitten sitä seuraavassa. Toivon siis että tää ovuloimattomuus nyt sitten venyttää kiertoa, jotta päästäis juhannuksesta ohi sitten myös.

Tsemppiä piinailuun Doggo! Itsekkin aina heti lasken, että koska syntyisi jos sattuis osumaan. Onkohan kukaan niin kova tyyppi, et jättäis laskennan väliin?

Meillä siirtoon ei päästä. Varmaan ekan kerran testailujeni historiassa teki ovulaatio oharit. No jospa ens kierrossa tai sitten sitä seuraavassa. Toivon siis että tää ovuloimattomuus nyt sitten venyttää kiertoa, jotta päästäis juhannuksesta ohi sitten myös.
Harmi juttu! ☹️

Doggo, miten teillä kävi?

Minä ajattelin uskaltautua kirjoittelemaan tänne myös, kun ensin kahlasin kaikki tekstit läpi. Ensimmäinen ivf-kierto takana, josta ei päästy tuoresiirtoon. Tässä kierrossa tarkoitus tehdä pas letrojen tukemana. Maanantaina ulta jossa tsekataan kai se päästäänkö tässä kierrossa siirtämään vai ei. Mä oon niin pihalla näistä kaikista vielä, kun hypättiin suoraan syväänpäätyyn ilman mitään kevyempiä hoitoja.

Stimulaatiosta saatiin pakkaseen vain yksi alkio joka kasvoi blastokystiksi asti. Hirveän ristiriitaiset tuntemukset asiasta, kun se on nyt tästä yhdestä kiinni. En halua nostaa toiveita ylös, mutta huomaan jo ajattelevani esim mahdollista laskettua aikaa... 🙄

Pitkästä aikaa täällä, olipa mukava lukea että monella tärpännyt, antoi itsellekin toivoa. Meillä tuoresiirrosta tuli nega, pari kuukautta nyt välissä ja tiistaina tehty ensimmäistä kertaa pas. Millään ei jaksais odotella, onko liian aikaista testata 🙄 virallinen testauspäivä vasta 14.6 😴

Doggolle onnea! Pirriäiseltä kysyisin, miksi tuoresiirtoa ei päästy tekemään?

Olen aikoinani lukenut foorumia ihan hirveesti, mutta en juurikaan koskaan kirjoittanut. Esikoinen 1. ICSIn 1. Pas vuodelta 2017. Nyt kuopus tekeillä. Lokakuussa tehtiin ICSI ja sain lievän hyperin. Kaksi alkiota vain pakkaseen ja toinen niistä siirrettiin kaksi viikkoa sitten. Plussa tuli, mutta jotenkin epäilyttävää, kun viiva on hieman haalea (ei mikään haamu kuitenkaan). Aamulla teen vielä viikkonäytöllisen ja sit verikokeelle. Vaikea uskoa, että melkein 10 vuotta ja ei yhtään luomuplussaa ja sit kuitenkin yhteensä kolmesta siirrosta kaksi alkanutta raskautta.

Esikoisesta olin heti tosi varma, että kaikki menee hyvin. Nyt epäilyttää jotenkin kaikki 😳

Tsemppiä kaikille, etenkin piinailijoille!

Doggolle onnea! Pirriäiseltä kysyisin, miksi tuoresiirtoa ei päästy tekemään?

Olen aikoinani lukenut foorumia ihan hirveesti, mutta en juurikaan koskaan kirjoittanut. Esikoinen 1. ICSIn 1. Pas vuodelta 2017. Nyt kuopus tekeillä. Lokakuussa tehtiin ICSI ja sain lievän hyperin. Kaksi alkiota vain pakkaseen ja toinen niistä siirrettiin kaksi viikkoa sitten. Plussa tuli, mutta jotenkin epäilyttävää, kun viiva on hieman haalea (ei mikään haamu kuitenkaan). Aamulla teen vielä viikkonäytöllisen ja sit verikokeelle. Vaikea uskoa, että melkein 10 vuotta ja ei yhtään luomuplussaa ja sit kuitenkin yhteensä kolmesta siirrosta kaksi alkanutta raskautta.

Esikoisesta olin heti tosi varma, että kaikki menee hyvin. Nyt epäilyttää jotenkin kaikki 😳

Tsemppiä kaikille, etenkin piinailijoille!
Viivan vahvistumista toivotellen ✨💖

Mulla on nykyisen kanssa ehtinyt olla vajaa 2v yritystä ilman yhtään luomuplussaa, vaikka kummassakaan ei ole mitään vikaa. Ex ei voinut saada lapsia, joten sitä yritysaikaa ei voi nyt tähän laskea mukaan.

Mulle on tehty alkionsiirtoja edellisessä suhteessa (useita) ja nykyisessä (kaksi). Taaksepäin laskiessa viimeiset 6 siirtoa on tuonut plussan. Eli siitä asti kun sain ekan plussan tikkuun vuonna 2009, on joka siirrosta tullut tärppi. Tosin mulla on kolme keskenmenoa, 2 lasta ja kolmannen odotus menossa rv 28. Mut tosi erikoista tuo et luomuna ei millään, mut valmiit alkiot sitten tarraa kiinni kiivaasti.

Cherry Red, kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan! Viimeisimmän viestin kirjoitin ehkä pienessä Letromasennuksessa, nyt jo rämpimässä sieltä hieman ylöspäin.

Toiveikasss, kovasti tsemppiä piinailuihin! Doggo ja Fuksia toivon todellakin, että teillä viivat vain vahvistuu! <3 Fuksialle lisäksi, meillä ei päästy tuoresiirtoon mun suuren hypeririskin vuoksi, mun AMH on todella korkea, muistaakseni yli 14 ja vaikka vaste stimulaatioon oli näillä lukemilla ihan kohtalainen (13 solua) ei lääkäri halunnut ottaa sitä riskiä, että tulee komplikaatioita.

Tänään oli tuo seurantaultra, josta taisin viimeksi mainita. Vielä ei ainakaan johtofollia löytynyt, vaikka muutama solu siellä oli selvästi kasvussa. Nyt sormet ja varpaat ristiin, että ovis tapahtuu ja päästään siirtoon vielä ennen kesätaukoja!

Pirriäinen, toivotaan tosiaan, että pääsette siirtoon ennen kesätaukoa. Noi kesätauot, arkipyhät, viikonloput ym. aiheuttaa kyllä niin paljon ylimääräistä harmia ja ärsytystä näissä hommissa!

Mulla oli lievä hyper ja siksi molemmat saadut alkiot pakastettiin.

Tänään maanantaina 4+2 ja digitesti näytti raskaana 2-3. Verikokeesta hcg kuitenkin 95, joka on kuulemma inan alle viitearvon. Laittoivat uudelle verikokeelle torstaille, jotta nähdään nouseeko arvo, kuten pitää. Tästähän oikeat piinapäivät saatiin! 😬😬😬

Takaisin