Cherryred mulla sama tilanne kun sulla eli kkm josta alkaa tyhjennys vuoto olla aika taputeltu (7 päivää) . Olenko ymmärtänyt oikein että PAS siirtoon pääsee kun on tullut tyhjennyksen vuoto + siihen tulevat menkat ja sitten sen jälkeisistä kuukautisista saa ilmoittautua PASsiin. Eli tavallaan toisten kuukautisten jälkeen saa ilmoittautua?
Tämä luultavasti riippuu ihan miten kkm ja sen jälkeinen aika on edennyt.
Viimeksi kkm:n jälkeen me mentiin uuteen IVF:ään, niin että tuli ensin ne normaalit menkat ja sitten alkoi toisiin kuukautisiin hoito.
Nyt aloitettiin hoito tavallaan niistä ensimmäisistä kuukautisista vuodon jälkeen, koska kierto tasoitettiin noilla lääkkeillä. Mulla oli kolmet ultrat tässä välillä ja viimeksi perjantaina todettiin, että "hyvältä näyttää, että nyt voit ottaa ne kuukautiset ja PAS on tästä kierrosta." Tosin mullahan siis pitkittyi tyhjennysvuoto kuukauden pituiseksi kun materiaalia jäi kohtuun ja jouduin toiseen kaavintaan. Sen jälkeen tässä välissä mulla on ollut yksi ovulaatio ennen tuon vuodon loppumista (ovuloin vaikka Hcg oli 17) ja estrogeenilääkkeen aloittamista, eli periaatteessa PAS alkaa nyt toisista menkoista. Mulla vaan ei otettu niitä edellisiä menkkoja pitkän vuodon takia. Jos saat kiinni tästä monimutkaisesta selityksestä?
Millon sulle on sovittu lääkäriaika? Pystytkö laittamaan viestiä hoitavalle taholle ja kysymään tuosta varmennusta? Kuvaile miten sun tilanne on edennyt. Jos ei ole vielä lääkäriaikaa niin jos haluatte heti seuraavan PAS:in niin sitä kai voitte kysyä kans suoraan siellä viesteissä, vähän niinkun että onko jotain estettä jos asiat on edenneet miten teillä on.
Ymmärtääkseni on tehty PAS:eja jo ensimmäisiin menkkoihin jos muuten asiat on edenneet ilman komplikaatioita. Mutta tässä on toki isoja vaihteluita eri klinikoilla.