Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jes Anselmiina, voidaan piinailla yhdessä ens viikolla. Mulla matkassa 5 päivänen kuoriutumaan alkanut blasto, ja tänään ekana piinapäivänä on ollut ihan selkeitä kohtutuntemuksia. En siis kuvittele, että raskaustuntemuksia näin aikasin, mutta jännä kun viimeksi ei tuntunut mitään muuta kuin pieni minuutin kestänyt nippasu seuraavana päivänä. Oliskohan se putki ollu jotenkin syvemmällä... Nyt sit yritetään olla testaamatta ennen kuin ehkä maanantaina, verikoe ensi viikon torstaina.
Moi Anselmiina. Mä näen ihan selvästi viivan, haalean mutta kuitenkin. Ei niitä turhaan tule, eli kyllä siellä jotain tapahtuu! Jäitä hattuun ja uutta testiä taas huomenna.
Mä testasin kans tänään aamulla, pp5 ja 5 päivän alkio, selkeä nega. En vielä luovuta kuitenkaan kun oireita kuitenkin on, toisin kuin viime yrityksessä. Tosin miten voi olla oireita jos ei ole raskaushormonia testin mukaan
Ei taida onnistua tuo jäiden laittaminen hattuun Eilen illalla tuli melko voimakkaita kipuja alavatsaan ja kehitin jo mielessäni teorian, että alkio irtautui silloin limakalvolta :banghead:
Milloin sulla on virallinen testipäivä? Aikaisin myös testailet eli nega voi muuttua vielä plussaksi! Mikä testi sulla on käytössä? Mikä herkkyys?
Tiedän tunteen eikä itselläkään niitä jäitä paljon ole hatussa! Miten se sanonta menee, sokea johdattaa sokeaa...!
Kivut voi hei olla myös hyvä merkki.
Mulla first response-testi joka lupaa siis että 6 päivää ennen kuukautisten alkamista voisi jo testata. Näitä samoja ei taida Suomessa olla myynnissä, en ole ihan varma. Verikoe mulla vasta torstaina.
En itseasiassa edes tiedä, mikä se irrotuspiikki on. eli ei mulla sitä ole käytetty. Mulla lääkkeellinen PAS eli vedän estrogeeniä ja progesteroni menee sekä tuhrukapselina että pistoksena. Mutta ei pitäis olla mitään hormonia mikä vaikuttaisi testin tulokseen.Heh :D Mä tein Sofin One Step -testin. Se on herkkä myös, mutta ohjeissa ei mainita tiettyä päivää, jolloin saa aloittaa testaamisen niillä. Meillä on sitten sama virallinen testipäivä!
Pistitkö Ovitrellen tai muun injektion, jossa on hcg:tä? Mulla ei ollut tässä kierrossa irroituspiikkiä.
Voi Anselmiina, olen pahoillani
Sullahan on vielä pakastimessa tavaraa, eikö? Tekisköhän ne jotain lisätestejä selvittääkseen, miksi ei tartu, ennen kuin jatkat seuraavaan siirtoon? Esim iso annos kortisonia on kuulemma joskus käytössä jos epäillään että juuri kiinnittymisessä ongelmaa.
Iso halaus täältä ja toivon todella että sua vielä onnistaa! Uskon niin!