Virallinen testipäivä ja liuska niin valkoinen kuin voi olla siis kontrolliviivan lisäksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täältä sympatiaa ja empatiaa Anselmiinalle! Olikos sulla siirto luonnolliseen kiertoon? Pääsetkö heti alkavasta kierrosta uuteen siirtoon? Onneksi teillä on monta alkiota pakkasessa. Sulatettiinko teillä muuten vain yksi alkio?
Täälläkään ei oo mitään oireita, joiden perusteella voisi toivoa onnistumista. Verikoe on vasta perjantaina. Se on jo kp35, katsotaan pitääkö luget vuodon loitolla.
Siirrossa oli jotenkin huvittavaa kun lääkäri totesi iloisesti, että on se hienoa että teillä riittää alkioita näin moneen siirtoon. Me sitten vastattiin että no onhan se hienoa joo, mutta vielä hienompaa olisi jos joku niistä tarraisi kiinni... Eipä ne siirrot vielä onnea tuo. Mutta iloitaan nyt vaikka sitten niistä :)
Anselmiina (ja tietty muutkin!), miten menee?
Heippa! Mä oon kirjoittanu varmaan joka ketjuun! Mulla 1.ivf 1. pas takana, testipäivää ensi viikolla odotan ja hermoilen ja suren, koska 25-herkkyyden testi nega.. Miksi pitääkin jo testata, mutta en malta odottaa. :banghead: Nyt jo mietin seuraavaa hoitoa. Pelottaa vähän, koska ikää alkaa jo olla ja vaikka yli 10 solua punktoitiin, vain yksi terve blastokysti saatiin. On tämä hermoja raastavaa!
Tsemppiä muille, kiva ja lohduttavaa kuulla kokemuksia. Ajattelen, että jos vain soluja ja blastokysteja saadaan, eiköhän joku niistä kiinnitykin...
...Ja siis ti virallinen testipäivä. Oiskohan vielä toivoa? Mä vaan jo parun silmät päästäni ja ihmettelen, miksi pitää lähteä tällaisiin hullutuksiin. Epävarmaa ja raastavaa. Mutta lapsi ois
Korjaus äskeiseen: eikös teillä Anselmiina muuten ollutkin vasta eka PAS? Sitten toivottavasti selviät yhden siirron vähemmällä ja seuraavasta tärppää!
Mites täällä menee? Meillä ensi kuussa alkaa alkiodiagnostiikka ja munasolujen keräily jännittää ihan sikana. Kauhea neulakammo ei tilannetta ainakaan helpota, vaikka tosin lupasivat huomioida sen. Jos hyvin käy ja munasoluja löytyy niin meidän alkiot käy englannin kautta kromosomi tutkimuksissa.
Tästä se siis alkaa päällimmäisenä ajatuksena nyt lähinnä pelko, piikkeihin. Sanokaa nyt joku et se on ollut ihan iisi juttu.