Pakastealkion siirto (PAS)

Tuolta se eka plussaaminen juurikin tuntuu, soisin sen tunteen kokemisen kaikille tällä palstalla. :happy:

Saako muuten udella miten teillä on sujunut raskaus tähän saakka?

Niin ihanaa Minnihiiri, että sait plussan <3 :)

Meillä valitettavasti maanantain ultrassa ei sykettä löytynyt (9+2) kehitys näytti loppuneen 8+2. :sorry:
Meidän yksityisen lääkäri teki heti lähetteen naikkarille, mutta sain ajan vasta perjantaille lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Zumenonin ja luget lopetin jo maanantaina, mutta mun kroppa näköjään pitää itse yllä tätä raskautta, eli istukka on aika valmis.
Ollaan kyllä menossa 2.IVF:ään, kunhan tästä koitoksesta selvitään.

Niin ihanaa Minnihiiri, että sait plussan :Heartred :)

Meillä valitettavasti maanantain ultrassa ei sykettä löytynyt (9+2) kehitys näytti loppuneen 8+2. :sorry:
Meidän yksityisen lääkäri teki heti lähetteen naikkarille, mutta sain ajan vasta perjantaille lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Zumenonin ja luget lopetin jo maanantaina, mutta mun kroppa näköjään pitää itse yllä tätä raskautta, eli istukka on aika valmis.
Ollaan kyllä menossa 2.IVF:ään, kunhan tästä koitoksesta selvitään.

Kiitos onnitteluista! Aikaiset päivät tässä kuitenkin vielä on meneillään.

Voi ei, isot pahoittelut menetyksen johdosta! :sad001 Jaksamista ja toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan, kun olette tuosta koettelemuksesta selvinneet.

Mulla oli tänään vielä verikoe. Hcg oli 576!

Oli siis noussut hyvin, tänään on 16 dpo/4+2. Mikä helpotus! Seuraavaksi odotetaan jännityksellä varhaisultraa, johon on 2,5 viikkoa.

Tsemppiä teille kaikille! Toivon sydämeni pohjasta, että jokainen tässä ryhmässä saa oman pienokaisen syliin ennemmin tai myöhemmin. :Heartred Mieluiten tietenkin hyvinkin pian. :)

Mulla oli tänään vielä verikoe. Hcg oli 576!

Oli siis noussut hyvin, tänään on 16 dpo/4+2. Mikä helpotus! Seuraavaksi odotetaan jännityksellä varhaisultraa, johon on 2,5 viikkoa.

Tsemppiä teille kaikille! Toivon sydämeni pohjasta, että jokainen tässä ryhmässä saa oman pienokaisen syliin ennemmin tai myöhemmin. :Heartred Mieluiten tietenkin hyvinkin pian. :)

Onnea kovasti! Nyt matelee aika kun odottelee ensimmäistä ultraa:woot:

Minä sain tänään nipt-testin tulokset ja normaalit oli:happy093
Yllättävän nopeasti, kun 4.1.otettiin näyte. Saa taas vähän huokaista. Olen halunnut kaikki seulat, ihan vaan varmuuden vuoksi. Reilun kk kun jaksaa odottaa rakenneultraan, niin josko sit rauhoittuminen paikallaan.:love017

Täällä odottelen malttamattomana ensi viikkoa ja menkkojen alkua. Ensimmäinen pas tulossa, lääkkeelliseen kiertoon. Lääkkeinä zumenon ja cyclogest. Toivottavasti ei tuu järkkyjä oloja tosta zumenonista:sorry:

Täällä odottelen malttamattomana ensi viikkoa ja menkkojen alkua. Ensimmäinen pas tulossa, lääkkeelliseen kiertoon. Lääkkeinä zumenon ja cyclogest. Toivottavasti ei tuu järkkyjä oloja tosta zumenonista:sorry:

Jotain nippailuja siitä tuli muniksiin, mutta ei mitään hurjaa ainakaan itselle.

Mulla ei ekassa pasissa tullut zumenonista mitään oireita, vaan olo oli koko ajan hyvä. Nyt toisesta ollaan jouduttu jumppaamaan annostusta ylös ja alas, kun isommalla tulee päänsärkyä ja huonovointisuutta, pienemmällä ei oikein vaste riitä. Kovin on siis kiertokohtaistakin. Toivottavasti tässä nyt päästään ensi viikolla siirtoon. :nailbiting:

Zumenoni ja cyclokest tääl kans lääkkeinä. Ens viikolla ultra mis tietää koska ensimmäinen pas siirto on :smiley-bounce012 zumenonista pientä nipistelyä eisen isompia vielä

Mulla alkoi eilen 5+0 vuoto. Ensin hetken aikaa punaista ja muuttui siitä rusehtavaksi tiputteluksi. Mietityttää tietenkin oliko tämäkin raskaus nyt tässä. Tosi ahdistavaa ja masentavaa. :sorry: Tiedän, että alkuraskaudessa voi olla harmitontakin vuotoa, mutta edellisessä kemiallisessa tuli juuri tällainen vuoto episodi, jonka jälkeen plussa katosi testeistä, eli meni kesken. Soitan huomenna klinikalle mitä tehdään... En haluaisi turhaan estää lääkkeillä (Lugesteron + Zumenon) vuodon yltymistä, jos tämä on kuitenkin menossa kesken. Varhaisultraan on vielä vajaat 2 viikkoa.

Mulla alkoi eilen 5+0 vuoto. Ensin hetken aikaa punaista ja muuttui siitä rusehtavaksi tiputteluksi. Mietityttää tietenkin oliko tämäkin raskaus nyt tässä. Tosi ahdistavaa ja masentavaa. :sorry: Tiedän, että alkuraskaudessa voi olla harmitontakin vuotoa, mutta edellisessä kemiallisessa tuli juuri tällainen vuoto episodi, jonka jälkeen plussa katosi testeistä, eli meni kesken. Soitan huomenna klinikalle mitä tehdään... En haluaisi turhaan estää lääkkeillä (Lugesteron + Zumenon) vuodon yltymistä, jos tämä on kuitenkin menossa kesken. Varhaisultraan on vielä vajaat 2 viikkoa.

Älä missään tapauksessa lopeta noita tukilääkkeitä! Vuoto saattaa olla harmitonta. Esim.jos sun istukka on lähellä kohdunsuuta, niin se voi vuotaa. Kohtukin voi kasvaessaan vähän vuotaa. Tuo vuoto kuulostaa niin pieneltä vielä, että en odottaisi pahinta. Jos haluat mielenrauhaa, niin ottakaa ultra ensi viikolle, että katsovat onko kaikki OK ja raskaus siellä missä pitää. Syke ei vielä näy, mutta näkyy ainakin, että kaikki muu on ok (ruskuaispussi, sikiöpussi ja alkio)

Älä missään tapauksessa lopeta noita tukilääkkeitä! Vuoto saattaa olla harmitonta. Esim.jos sun istukka on lähellä kohdunsuuta, niin se voi vuotaa. Kohtukin voi kasvaessaan vähän vuotaa. Tuo vuoto kuulostaa niin pieneltä vielä, että en odottaisi pahinta. Jos haluat mielenrauhaa, niin ottakaa ultra ensi viikolle, että katsovat onko kaikki OK ja raskaus siellä missä pitää. Syke ei vielä näy, mutta näkyy ainakin, että kaikki muu on ok (ruskuaispussi, sikiöpussi ja alkio)

Kiitos rohkaisevista sanoista! :Heartred Toivon niin, että juuri jostain tuollaisesta olisi kyse. En tietenkään lopeta lääkkeitä ennenkuin tiedetään enemmän. Täytyy kysyä huomenna olisiko järkeä käydä jo nyt alkavalla viikolla ultrassa.

Tsemppiä! Toivon että olisi ihan harmitonta! Mulla ekat vuodot tuli reilu viikkoa ennen varhaisultraa ja niitä sitten tuli tasaisesti 3/4vkon välein kunnes raskauden puolen välin jälkeen loppui. Pääsisitkös vaikka hcg verikokeeseen?

Kiitos tsempistä! :Heartred Kysyn huomenna onko verikokeessa tai ultrassa järkeä käydä.

Tsemppiä Minnihiiri84 stressaavaan tilanteeseen!
Mun mielestä kummassakin voi olla järkeä. Ultralla saattaa näkyä jo jotain raskaudesta ja toisaalta verikokein voisi seurata hcg:n kehitystä. Älä vielä luovu toivosta!

Minnihiiri84 Älä missään nimessä lopeta tukilääkitystä. Useimmilla tuttavistani on vuodellut raskauden aikana. Joka kertahan sitä ajattelee pahinta, ei sille mitään voi. Tsemppiä kuitenkin! Vuoto kuulostaa pieneltä ja harmittomalta. Hcg mittaukseen jos jatkuu..

Soitin tänään klinikalle tuosta vuodosta. Hoitaja sanoi juuri kuten tekin, ettei kuulosta kovin runsaalta vuodolta ja usein se kuuluu alkuraskauteen. Menen kuitenkin huomenna käymään lääkärin vastaanotolla, niin katsotaan näyttääkö siltä miltä tässä vaiheessa pitäisi.

Takaisin