Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sitten vahva veikkaus että mulla myös allergia raa'alle kananmunalle.
Tänään siirrettiin kolmipäiväinen alkio oli sulatettu eilen kaksipäiväisenä, kuusisoluisena. Tänään soluja 11 kpl eli biologi oli tyytyväinen. Lääkäri ei sanonu limiksestä tarkemmin mitään, muuta kuin että erinomainen tilanne kohdussa.
Mites ne piinapäivät laskettiin, onko tänään siis pp0 kun siirtopäivä? Päästään ekaa kertaa piinailemaan!
Ihmeen hyvin on menny piinapäivät tähän asti oon yllättynyt kuinka tyyni mieliala on ollut. Aluksi oli nippailua vasemmalla puolella, ja tuntui jotain mukamas siellä.. Mutta nyt ei mitään enää. Aika väsynyt oon ollut, mutta luulen että lomalle jääminen on ollut kans syynä, on saanut oikeasti vetää henkeä rankan vuoden jälkeen.
Vähän huoletti jo, että on näin oireetonta. Mutta luin näitä keskusteluita läpi ja monella se plussakierto nimenomaan ollut oireeton. Tänään hajuaisti ollut herkkänä, mutta mulle käy niin usein tiettyyn aikaan kiertoa, joten ei siitäkään voi mitään päätellä.
Tsemppiä odotteluun, siirtoon ja piinapäiviin
Heippa! Luulen, että kaikki kolotukset ja kivut (myös kuukautiskivut) voivat kuulua alkaneeseen raskauteen. Minulla näin oli ainakin..Tsemppiä odotteluun:angelic:Heippa kaikki. Minulle siirretty 3-4 päiväinen tuossa 21.12. Oireita ollut koko ajan, alavatsan tuntemukset jotka ajoittain tuntuu enemmän ja vähemmän. Lääkkeelliseen kiertoon siirrettiin. Tämä odotus on ihan hirveää tuntuu siltä, että menkat alkais minähetkenä hyvänsä. Alavatsassa möyrii ja kipuilee. Niin turhauttavaa. Olisiko kellään oireista huolimatta alkanut raskaus? hyvää uudenvuoden vaihdetta kaikille.
Minä tein ihan ekan positiivisen blaston siirron jälkeen dpo 9 (siirto ma, testi pe iltapäivällä) mutta siitä vielä epäilin, että voiko olla Pregnylistä. En tänne siitä viitsinyt edes silloin kirjoittaa. Dpo 10 testi taas iltapäivällä (muistaakseni neljän tunnin pidätyksen jälkeen) ja oli jo selvästi vahvistunut, vaikkakin vielä haalea. Aamulla olisi varmasti ollut vielä selkeämpi, mutta en niitä pystynyt tehdä.Tänään dpo11/pp7 ja aika kuluu hitaaaaasti. Vasemmalla edelleen jotain pientä tuntemusta ja tissit alotti turvottelun. Eilen oma lempihajuvesi haisi nenään tosi tunkkaiselle. Millon (dpo/pp) muut on testanneet positiivisen ? Mulla siis virallinen testipäivä ens maanantai, mut ajattelin testata sunnuntaiaamuna. Jos on nega, niin on aikaa itkeä itkut sunnuntaina, ettei tarvi ekana työaamuna loman jälkeen märistä..
Mä en oo koskaan tehnyt mitään vauvanvaatehankintoja, mut huomasin H&M verkkokaupassa tosi hyviä alelöytöjä äitiysvaatteista.. Mietin et jinxasinkohan tän nyt no, ainahan ne voi palauttaa..
Tänään dpo11/pp7 ja aika kuluu hitaaaaasti. Vasemmalla edelleen jotain pientä tuntemusta ja tissit alotti turvottelun. Eilen oma lempihajuvesi haisi nenään tosi tunkkaiselle. Millon (dpo/pp) muut on testanneet positiivisen ? Mulla siis virallinen testipäivä ens maanantai, mut ajattelin testata sunnuntaiaamuna. Jos on nega, niin on aikaa itkeä itkut sunnuntaina, ettei tarvi ekana työaamuna loman jälkeen märistä..
Mä en oo koskaan tehnyt mitään vauvanvaatehankintoja, mut huomasin H&M verkkokaupassa tosi hyviä alelöytöjä äitiysvaatteista.. Mietin et jinxasinkohan tän nyt no, ainahan ne voi palauttaa..
Tänään dpo 14 ja plussa! Virallinen testipäivä maanantaina, mutta aika selkeältä tuo näyttää. Elämäni eka positiivinen raskaustesti uusi vuosi 2021 alkoi mukavasti.
Tänään dpo 14 ja plussa! Virallinen testipäivä maanantaina, mutta aika selkeältä tuo näyttää. Elämäni eka positiivinen raskaustesti uusi vuosi 2021 alkoi mukavasti.