Pakastealkion siirto (PAS)

Tsemppiä piinailuun Henskukka! Ymmärtääkseni siirtopäivä on pp0. Nyt vaan rentoudut seuraavat pari viikkoa ja sillee! Sehän on ihan iisiä, eiku...:dance008

No sitten vahva veikkaus että mulla myös allergia raa'alle kananmunalle.

Tänään siirrettiin kolmipäiväinen alkio :hello2 oli sulatettu eilen kaksipäiväisenä, kuusisoluisena. Tänään soluja 11 kpl eli biologi oli tyytyväinen. Lääkäri ei sanonu limiksestä tarkemmin mitään, muuta kuin että erinomainen tilanne kohdussa.

Mites ne piinapäivät laskettiin, onko tänään siis pp0 kun siirtopäivä? Päästään ekaa kertaa piinailemaan!

Miten sulla sujuu piinapäivät? Onko ollut mitään tuntemuksia? Ei sillä, että niitä välttämättä tarvitsisi ollakaan. :)

Olikos täällä muita piinailijoita vielä?

Meillä siirto lähestyy hitaasti... Jotenkin aika on nyt tuntunut joulun pyhistä huolimatta pitkältä. Vielä kolme päivää ennenkuin toivottavasti saan hakea kyytiin 6-päiväisen blaston. Jännittää tietenkin selviääkö se sulatuksesta.

Ihmeen hyvin on menny piinapäivät tähän asti :rolleyes: oon yllättynyt kuinka tyyni mieliala on ollut. Aluksi oli nippailua vasemmalla puolella, ja tuntui jotain mukamas siellä.. Mutta nyt ei mitään enää. Aika väsynyt oon ollut, mutta luulen että lomalle jääminen on ollut kans syynä, on saanut oikeasti vetää henkeä rankan vuoden jälkeen.

Vähän huoletti jo, että on näin oireetonta. Mutta luin näitä keskusteluita läpi ja monella se plussakierto nimenomaan ollut oireeton. Tänään hajuaisti ollut herkkänä, mutta mulle käy niin usein tiettyyn aikaan kiertoa, joten ei siitäkään voi mitään päätellä.

Tsemppiä odotteluun, siirtoon ja piinapäiviin :Heartpink

Ihmeen hyvin on menny piinapäivät tähän asti :rolleyes: oon yllättynyt kuinka tyyni mieliala on ollut. Aluksi oli nippailua vasemmalla puolella, ja tuntui jotain mukamas siellä.. Mutta nyt ei mitään enää. Aika väsynyt oon ollut, mutta luulen että lomalle jääminen on ollut kans syynä, on saanut oikeasti vetää henkeä rankan vuoden jälkeen.

Vähän huoletti jo, että on näin oireetonta. Mutta luin näitä keskusteluita läpi ja monella se plussakierto nimenomaan ollut oireeton. Tänään hajuaisti ollut herkkänä, mutta mulle käy niin usein tiettyyn aikaan kiertoa, joten ei siitäkään voi mitään päätellä.

Tsemppiä odotteluun, siirtoon ja piinapäiviin :Heartpink

Mulla oli melko oireetonta silloin, kun raskauduin esikoisesta. Noin dpo 12 huomasin, että rinnat oli turvonneet eri tavalla kuin koskaan ennen, muuten ei juuri mitään ainakaan ennen virallista testipäivää. Kuulostaa siis ihan lupaavalta, vaikka oireita ei juuri ole.

Kiitos tsempistä ja tsemppiä myös sinulle jatkoon! Pidän peukut pystyssä, että plussa olisi tulossa!

Heippa kaikki. Minulle siirretty 3-4 päiväinen tuossa 21.12. Oireita ollut koko ajan, alavatsan tuntemukset jotka ajoittain tuntuu enemmän ja vähemmän. Lääkkeelliseen kiertoon siirrettiin. Tämä odotus on ihan hirveää tuntuu siltä, että menkat alkais minähetkenä hyvänsä. Alavatsassa möyrii ja kipuilee. Niin turhauttavaa. Olisiko kellään oireista huolimatta alkanut raskaus? :( hyvää uudenvuoden vaihdetta kaikille.

Tänään dpo11/pp7 ja aika kuluu hitaaaaasti. Vasemmalla edelleen jotain pientä tuntemusta ja tissit alotti turvottelun. Eilen oma lempihajuvesi haisi nenään tosi tunkkaiselle. Millon (dpo/pp) muut on testanneet positiivisen ? Mulla siis virallinen testipäivä ens maanantai, mut ajattelin testata sunnuntaiaamuna. Jos on nega, niin on aikaa itkeä itkut sunnuntaina, ettei tarvi ekana työaamuna loman jälkeen märistä..

Mä en oo koskaan tehnyt mitään vauvanvaatehankintoja, mut huomasin H&M verkkokaupassa tosi hyviä alelöytöjä äitiysvaatteista.. Mietin et jinxasinkohan tän nyt :wideyed: no, ainahan ne voi palauttaa..

Heippa kaikki. Minulle siirretty 3-4 päiväinen tuossa 21.12. Oireita ollut koko ajan, alavatsan tuntemukset jotka ajoittain tuntuu enemmän ja vähemmän. Lääkkeelliseen kiertoon siirrettiin. Tämä odotus on ihan hirveää tuntuu siltä, että menkat alkais minähetkenä hyvänsä. Alavatsassa möyrii ja kipuilee. Niin turhauttavaa. Olisiko kellään oireista huolimatta alkanut raskaus? :sad001 hyvää uudenvuoden vaihdetta kaikille.
Heippa! Luulen, että kaikki kolotukset ja kivut (myös kuukautiskivut) voivat kuulua alkaneeseen raskauteen. Minulla näin oli ainakin..Tsemppiä odotteluun:angelic:

Tänään dpo11/pp7 ja aika kuluu hitaaaaasti. Vasemmalla edelleen jotain pientä tuntemusta ja tissit alotti turvottelun. Eilen oma lempihajuvesi haisi nenään tosi tunkkaiselle. Millon (dpo/pp) muut on testanneet positiivisen ? Mulla siis virallinen testipäivä ens maanantai, mut ajattelin testata sunnuntaiaamuna. Jos on nega, niin on aikaa itkeä itkut sunnuntaina, ettei tarvi ekana työaamuna loman jälkeen märistä..

Mä en oo koskaan tehnyt mitään vauvanvaatehankintoja, mut huomasin H&M verkkokaupassa tosi hyviä alelöytöjä äitiysvaatteista.. Mietin et jinxasinkohan tän nyt :wideyed: no, ainahan ne voi palauttaa..
Minä tein ihan ekan positiivisen blaston siirron jälkeen dpo 9 (siirto ma, testi pe iltapäivällä) mutta siitä vielä epäilin, että voiko olla Pregnylistä. En tänne siitä viitsinyt edes silloin kirjoittaa. :joyful: Dpo 10 testi taas iltapäivällä (muistaakseni neljän tunnin pidätyksen jälkeen) ja oli jo selvästi vahvistunut, vaikkakin vielä haalea. Aamulla olisi varmasti ollut vielä selkeämpi, mutta en niitä pystynyt tehdä.

Tsemppiä piinailijoille! Toivotaan plussia teille kaikille :love7

Mulla oli menkkakivut ilman vuotoa siinä kierrossa kun plussasin. Niin ja saatiin myös sukulaisilta käytetty pinnasänky odottamaan siinä kierrossa...sovittiin että se on meillä vaan ”säilössä” :nailbiting: Tsemppiä piinailuihin!

Kuulostaa lupaavalta! Toivottavasti saat plussan! :) Esikoisesta testasin ekan kerran 14 dpo ja viiva oli silloin jo tosi selkeä. Viimeksi kun mulla oli kemiallinen niin sain plussan 10 dpo. Itse en uskalla etukäteen tilailla mitään, vaikka eihän se todellisuudessa lopputulokseen vaikuta. Ehkä vaan harmittaisi vielä enemmän, jos tulisikin nega.

Alkanut raskaus näkyi viikko 5-päiväisen siirrosta eli onko se ollut sitten dpo12, eikä ollut ihan haalea enää, eli varmaan olisi 1-2 päivää aiemminkin jo näkynyt testissä.

Minulle siirrettiin 2-päiväinen syyskuussa ja ekan haalean plussan sain dpo10/pp8, siitä se sitten vahvistui päivä päivältä. :) Minulla oli menkkamaisia vatsa- ja selkäkipuja siinä testipäivän ympärillä, mutta sillä erolla että selkäkipu oli laajemmalla alueella kuin normaalisti. Siitä tiesin, että nyt on mennyt jotain eri tavalla kuin yleensä.

Pidän peukkuja, että täällä kaikkien huurunenät tarraa kyytiin! :Heartred

Tänään dpo 14 ja plussa! Virallinen testipäivä maanantaina, mutta aika selkeältä tuo näyttää. Elämäni eka positiivinen raskaustesti :love7 uusi vuosi 2021 alkoi mukavasti.

Liitteet

• IMG_20210101_072107.jpg
    IMG_20210101_072107.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 248
Tänään dpo 14 ja plussa! Virallinen testipäivä maanantaina, mutta aika selkeältä tuo näyttää. Elämäni eka positiivinen raskaustesti :love7 uusi vuosi 2021 alkoi mukavasti.

Vauuuuu onnea:joyful::joyful::joyful::joyful:Muistan ton tunteen, eka plussa ikinä! Ei voisi 2021 alkaa paremmin. Onnea ja odotusta. Neuvolaa varaamaan:wink

Takaisin