Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään dpo 14 ja plussa! Virallinen testipäivä maanantaina, mutta aika selkeältä tuo näyttää. Elämäni eka positiivinen raskaustesti uusi vuosi 2021 alkoi mukavasti.
Siirto onnistuneesti takana, mikä helpotus! Virallinen testipäivä on 11.1. Hyvää uutta vuotta teille kaikille! Toivotaan paljon plussia heti vuoden alkuun.
Heips, onko kellään kokemusta että luonnolliseen kiertoon tehtävässä passissa olisi käytetty jotain pistoksia että ovulaation ajankohtaa saa säädettyä? Mulla on aika tarkka kierto ja nyt punktion jälkeen ovis osui tälle päivälle. Meillä on siirtoa kaavailtu seuraavaan kiertoon mutta mietityttää jos ovis osuu taas ma tai ti, niin ei päästä kun klinikka kiinni viikonloput. Lääkäri sanoi että luonnolliseen kiertoon tehtäis. Soitan vielä lääkärille kunhan joulutauko loppuu mutta ajattelin kysyä jos jollakin olisi kokemusta :)
Heips, onko kellään kokemusta että luonnolliseen kiertoon tehtävässä passissa olisi käytetty jotain pistoksia että ovulaation ajankohtaa saa säädettyä? Mulla on aika tarkka kierto ja nyt punktion jälkeen ovis osui tälle päivälle. Meillä on siirtoa kaavailtu seuraavaan kiertoon mutta mietityttää jos ovis osuu taas ma tai ti, niin ei päästä kun klinikka kiinni viikonloput. Lääkäri sanoi että luonnolliseen kiertoon tehtäis. Soitan vielä lääkärille kunhan joulutauko loppuu mutta ajattelin kysyä jos jollakin olisi kokemusta :)
Niin ja siis kp 10 paikkeilla tarkastettiin että munasolu on hyvän kokoinen. Niitä olikin jopa kaksi yhtä suurta sieltä tulossa.
Mites piinailut sujuu, onko mitään tuntemuksia ollut? :)
View attachment 97916
Kiitos kysymästä! Hätähousuna testasin jo ja plussaa näyttää ainakin tässä vaiheessa.
Nyt siis vasta 10 dpo ja virallinen testipäivä on vasta ma 11.1. Tein ensin haamun OneStepin testillä ja piti sitten varmistaa digillä. Halusin siis kahden kemiallisen jälkeen myös osittain testata näin aikaisin, että tiedän käykö taas samoin. Toivotaan nyt ihan älyttömästi, että kolmas kerta toden sanoisi ja tämä raskaus jatkuisi loppuun asti!
Tuntemuksia on ollut vähänlaisesti. Muutama tunti siirron jälkeen tuntui jotain pientä jomottelua kohdun seudulla ja samoin pari päivää sitten. Lisäksi mulla on vatsan toiminta hidastunut, kuten aiemminkin alkuraskaudessa (sori, jos on liikaa tietoa). Olen myös ollut erityisen herkkänä viime päivät.
Oooo, varovaiset onnittelut
Pidän kyllä peukut ja varpaat ristissä! Toivottavasti third time's the charme!
Mulla on toi sama, että oon huomannu muutoksia vatsantoiminnassa. Mulla on IBS, joten hidastuminen on ihan mukava muutos, mutta oon ihmetellyt voiko olla jo näin aikaisin
Ihana Uuden Vuoden lahja!! Kiloittain tarrasukkia ja jaksamista odotukseen!
Toi eka plussaaminen on kyllä jotenkin utopistista, maagista, eikä meinaa uskoa todeksi.