Pakastealkion siirto (PAS)

Ihanaa Celeste, paljon onnea!! Täällä ihan samoilla fiiliksillä :love017 En osaa ajatella nyt negatiivia joten täysillä tunteessa mukana vaikka paljon voi mennäkin vikaan vielä.

Onko Nytkö sulla jotain oireita?

Mä oon voinu pahoin nyt kaks päivää aamupäivän aikaan. Työnteko ravintolassa alkaa olemaan haastavaa vaikka vk 5 olisi vasta menossa, glunks. Tämä testi tehty tänään myös iltapissasta ja ensimmäinen selkeästi näkyvä viiva!
https://aijaa.com/2teL25

Peukut pystyssä että Henskukalla onnistuu siirto!
2teL25

Ihanaa Celeste, paljon onnea!! Täällä ihan samoilla fiiliksillä :love017 En osaa ajatella nyt negatiivia joten täysillä tunteessa mukana vaikka paljon voi mennäkin vikaan vielä.

Onko Nytkö sulla jotain oireita?

Mä oon voinu pahoin nyt kaks päivää aamupäivän aikaan. Työnteko ravintolassa alkaa olemaan haastavaa vaikka vk 5 olisi vasta menossa, glunks. Tämä testi tehty tänään myös iltapissasta ja ensimmäinen selkeästi näkyvä viiva!
https://aijaa.com/2teL25

Peukut pystyssä että Henskukalla onnistuu siirto!
2teL25
Ajoittain tulee semmonen etova olo, esim tänään aamupäivällä kaupassa. Ja sit välillä pieniä tuntemuksia tuolla alavatsalla. Pahin tissi kipu helpotti mutta turvonneet nuo on. Onneks huomenna se verikoe. En usko tätä hommaa vaikka viimeks tänään testailin ja niiden perusteella oon raskaana :think005

Onnisttelut muillekki plussanneille :Heartpink

Mullekkin on nyt ilmaantunut oireita, lievää etovaa oloa iltaisin, ja huimausta pitkin päivää. Ja alavatsaa juilii silleen aaltomaisesti, vähänku menkkakivut mutta ei sitten ihan kumminkaan.
Ei tätä tosiaan oikein tahdo vielä uskoa todeksi!

Plussa-aalto senkun jatkuu! Tänään aamulla leffaviivat tikkuun ja nyt tuli verikokeen tulos, hcg 400!!
Tämä on ilon ja onnen päivä!!!:smiley-bounce016

Kiitos onnitteluista! Ihan hullulta tuntuu, epätodelliselta. Klinikalta sanoivat, että tukevasti raskaana hcg:n perusteella ja neuvolaan pitäisi olla yhteydessä. Tuntuu kovin paljolta ja aikaiselta tämä. Niinkuin nuo raskauspalstatkin. Ehkä ensi viikolla on jo pää mukana paremmin!

Ite ootan että pääsen soittaa eilisen verikokeen tulosta. Eilen ei ollu hoitajat paikalla siellä niin ei saanu tietoa vielä onko hcg oikein noussu. Ja kantaan ne päivittyy niin hitaasti.

Vau, ihan mahtava plussa-aalto täällä! Onnea plussanneille! :smiley-bounce012

Siis vihdoin ja viimein ovistesti positiivinen! Tänään jo soiteltiin klinikan kanssa, että mitäs tehdään, mutta vielä sain luvan testata illalla ja huomenna, ennenkuin olisi liian myöhäistä.

Mut me päästään siirtoon ennen joulua!! :smiley-bounce013

Meillä siis punktio syyskuussa, eikä oo päästy siirtoon vielä kertaakaan - ensin virustauti esti tuoresiirron, sit lakkasin jostain ihmeen syystä ovuloimasta.. Nyt letroilla saatiin ovis takaisin.

Vau, ihan mahtava plussa-aalto täällä! Onnea plussanneille! :smiley-bounce012

Siis vihdoin ja viimein ovistesti positiivinen! Tänään jo soiteltiin klinikan kanssa, että mitäs tehdään, mutta vielä sain luvan testata illalla ja huomenna, ennenkuin olisi liian myöhäistä.

Mut me päästään siirtoon ennen joulua!! :smiley-bounce013

Meillä siis punktio syyskuussa, eikä oo päästy siirtoon vielä kertaakaan - ensin virustauti esti tuoresiirron, sit lakkasin jostain ihmeen syystä ovuloimasta.. Nyt letroilla saatiin ovis takaisin.
Kiitos :Heartred jotenki vaikee sisäistää tätä hommaa.
Meillä oli kans punktion jälkeen tosi pitkä väli ennen ekaa siirtoo. Punktio helmikuussa ja eka siirto vasta syyskuussa. Hyvä että pääsette vihdoin siirtoon:happy: tsemppiä hirmu paljon tuleville piinapäiville :thumleft

Siis voi hyvää päivää tätä tuuria. Tänään lounaalla söin hernekeittoa ja jälkiruuaksi kahvin kanssa piparin. Sitten aloin ihmetellä outoa tunnetta kurkussa.. ja samaan aikaan käteen ilmestyi vesikelloja. Allergialääke ei auttanut, soitto terveysasemalle. Käskivät ottaa toisen allergialääkkeen ja suunnata päivystykseen. Täällä oireet helpottivat, mutta diagnoosina kuitenkin lievä anafylaksia. Kortisonitipassa ja vielä hetken seurannassa.

Huomenna siis siirto, jota odotettu kuin kuuta nousevaa! Samalla tekstasin klinikalle, ei haittaa annetut lääkkeet ja jos koen itse olevani huomenna kunnossa, niin ei estettä siirrolle. Kortisoni jatkuu nyt kolme päivää, eli tulipas sitten mullekin kortisoni siirtoon.. Vähän kyllä väärällä tavalla :wacky:

Siis voi hyvää päivää tätä tuuria. Tänään lounaalla söin hernekeittoa ja jälkiruuaksi kahvin kanssa piparin. Sitten aloin ihmetellä outoa tunnetta kurkussa.. ja samaan aikaan käteen ilmestyi vesikelloja. Allergialääke ei auttanut, soitto terveysasemalle. Käskivät ottaa toisen allergialääkkeen ja suunnata päivystykseen. Täällä oireet helpottivat, mutta diagnoosina kuitenkin lievä anafylaksia. Kortisonitipassa ja vielä hetken seurannassa.

Huomenna siis siirto, jota odotettu kuin kuuta nousevaa! Samalla tekstasin klinikalle, ei haittaa annetut lääkkeet ja jos koen itse olevani huomenna kunnossa, niin ei estettä siirrolle. Kortisoni jatkuu nyt kolme päivää, eli tulipas sitten mullekin kortisoni siirtoon..
Vähän kyllä väärällä tavalla :wacky:

Huh, onko epäilystä mistä oireet tuli? Piparin mausteista? No onpahan testattu teillä sitä kortisoniakin sitten. :)
Tsemppiä siirtoon! <3

Mulle tuli pari vuotta sitte tämmönen hepatiittirokotteesta. Sarjan vika rokote laitettiin työterveyden sijaan terveyskeskuksen valvonnassa, elvytysvalmiudessa. Sillon ei tullu mitään, toki mulla oli alla sitä varten kortisoni- ja antihistamiinikuuri. Epäilivät kananmuna-allergiaa, koska kananmunan proteiinia lisätään rokotteisiin. En sitä uskonu, koska pystyn syödä hyvin kananmunaa..

Mut kun kotiuduin päivystyksestä sain ahaa-elämyksen. Koristelin piparit pikeerillä, jossa on raakaa kananmunaa. Jos oonkin vaan raa'alle kananmunalle allerginen? En tiiä onko se ees mahdollista.. No, testit sitten joskus.

Henskukka, toivottavasti siirto menee hyvin allergisesta reaktiosta huolimatta! :Heartred

Mulla on nyt sovittu 6-päiväisen blaston siirto uuden vuoden aatolle. Limakalvo oli tänään jo hyvän näköinen. Nyt meille plussa heti vuoden 2021 alkuun, kiitos! :smiley-angelic001 Kunhan alkio selviää sulatuksesta, kun on meidän tämän kierroksen vika...

Mulle tuli pari vuotta sitte tämmönen hepatiittirokotteesta. Sarjan vika rokote laitettiin työterveyden sijaan terveyskeskuksen valvonnassa, elvytysvalmiudessa. Sillon ei tullu mitään, toki mulla oli alla sitä varten kortisoni- ja antihistamiinikuuri. Epäilivät kananmuna-allergiaa, koska kananmunan proteiinia lisätään rokotteisiin. En sitä uskonu, koska pystyn syödä hyvin kananmunaa..

Mut kun kotiuduin päivystyksestä sain ahaa-elämyksen. Koristelin piparit pikeerillä, jossa on raakaa kananmunaa. Jos oonkin vaan raa'alle kananmunalle allerginen? En tiiä onko se ees mahdollista.. No, testit sitten joskus.

Suurin osa kananmuna allergisista on nimenomaan raa'alle kananmunalle allerginen :)

Suurin osa kananmuna allergisista on nimenomaan raa'alle kananmunalle allerginen :)

No sitten vahva veikkaus että mulla myös allergia raa'alle kananmunalle.

Tänään siirrettiin kolmipäiväinen alkio :hello2 oli sulatettu eilen kaksipäiväisenä, kuusisoluisena. Tänään soluja 11 kpl eli biologi oli tyytyväinen. Lääkäri ei sanonu limiksestä tarkemmin mitään, muuta kuin että erinomainen tilanne kohdussa.

Mites ne piinapäivät laskettiin, onko tänään siis pp0 kun siirtopäivä? Päästään ekaa kertaa piinailemaan!

Takaisin