Pakastealkion siirto (PAS)

Nyt alkaa erilainen piinailu.
Aika kivannäköinen haamuplussa sieltä tuli ja ollaan vähän älämystyneitä täällä :confused004 whacky011
Pitää odottaa nyt Maanantain verikokeen arvot, että tietää mistä on kyse.
(Mä niin toivon ettei tää oo feikkihaamu). Mutta aika oireeton oon edelleen... siitä ei tosiaanpysty kyllä tekemään mitään johtopäätöksiä.

Vähän on nyt silleen, että mites päin sitä olisi!

View attachment 96617

Varovaiset onnittelut! Näyttää kyllä mun silmään jo melko selkeältä plussalta. Niin mahtava juttu, toivottavasti arvot on ok verikokeessa! :happy:

Varovaiset onnittelut! Näyttää kyllä mun silmään jo melko selkeältä plussalta. Niin mahtava juttu, toivottavasti arvot on ok verikokeessa! :happy:

Kiitos! On kyllä tosi mukavan näköinen viiva varsinkin livenä.
Toi on apteekin testi ja haetaan vielä clearblue tänään apteekista, kun täällä on joillain tullu turhia haamuja apteekin testeistä o_O Täytyy nyt kattella.
Mä en voi uskoo, että plussaa näyttää. Vimppa alkio 8:sta ...ja sitä ennen pelkkää puhdasta negaa.

Kiitos! On kyllä tosi mukavan näköinen viiva varsinkin livenä.
Toi on apteekin testi ja haetaan vielä clearblue tänään apteekista, kun täällä on joillain tullu turhia haamuja apteekin testeistä o_O Täytyy nyt kattella.
Mä en voi uskoo, että plussaa näyttää. Vimppa alkio 8:sta ...ja sitä ennen pelkkää puhdasta negaa.

Ymmärrän, että tuntuu uskomattomalta! Meidän poika on 9. siirrosta. Ei kyllä odotukset ollut erityisen korkealla silloin.

Oi ihanaa, CherryRed! Toivottavasti tää toteutuu teille nyt ja kaikki ois kunnossa ja ja mitä näitä nyt on!

Kiitos todella paljon <3 Tää valaa uskoa tähän touhuun meille vanhemmille. Tiesitkö, että jos onnistutaan, niin ollaan geriatrisia odottajia/äitejä virallisilla termeillä :confused:
Ja vaikka mitä nyt tapahtuu, niin ainakin yksi asia on tapahtunut, mitä ei ole tapahtunut koskaan, eli plussaa testissä. Jotain uutta siis tapahtunut ja yksi askel lähempäånä onnistumista.

Heipparallaa, uus käyttäjä.

Hoidot alotettu elokuus 20. Nyt pitäs alkaa tikuttaan ovista jos saatas pas tähän kiertoon, jänskättää. 2 ekaa men persiilleen kun ei jakautunu tai ei jaksanut kasvaa yli 3pv:n ikäsiks

Ovis tuli mut vääränä päivänä . Tammikuus sit lääkkeellisellä hoidolla blastoa kyytiin koittamaan

Kiitos todella paljon :Heartred Tää valaa uskoa tähän touhuun meille vanhemmille. Tiesitkö, että jos onnistutaan, niin ollaan geriatrisia odottajia/äitejä virallisilla termeillä :confused:
Ja vaikka mitä nyt tapahtuu, niin ainakin yksi asia on tapahtunut, mitä ei ole tapahtunut koskaan, eli plussaa testissä. Jotain uutta siis tapahtunut ja yksi askel lähempäånä onnistumista.

Minustakin on selvä plussa. Hurjan paljon onnea! Vielä me vanhatkin pystytään, tuo geriatrinen raskaus/odottaja/äiti on kyllä karmea termi. Tulee mieleen itselle sellainen vanha harmaa väpättävä rollaattorimuori. Ja mehän ollaan ihan toista maata, naiset parhaassa iässä :) Nyt vaan kyytiläiselle vauvaliimaa ja tarrasukkia <3

Ihanaa CherryRed, onnea jo varovaisesti vaikka selkeä viiva onkin =)

Täällä ei ovista oo löytyny vielä (kp14) toivottavasti huomiselle tulisi niin saattaisi onnistua tässä kierrossa, ma jos osuu niin ei toivoa =(

Tarrasukkia kaikille! Kertokaa tilannepäivitystä tänne myös! :)

Paljon onnea CherryRed!! Nauti nyt onnentunteesta ja alkuraskaudesta, ne on ainutlaatuisia hetkiä. Täällä piinaillaan ihan todenteolla...jotenkin tämä on nyt huomattavasti piinaavampaa kuin viimeksi reilu 6 vuotta sitten. Tsemppiä kaikille odotteluun!!

Cherryred tännekin vielä onnea! Jotenkin tätä palstaa seuranneena olen miettinyt, milloin sinun vuorosi tulee, kun negaa on näyttänyt. No nythän se iski! Vaikka itsellenikin ja kaikille muillekin n.30 vuotiaille toivon niitä plussia, on ihana nähdä että saitte vielä mitä niin toivoitte! Nainen parhaassa iässä!:Heartred Senpä takia ihan tuplaonnea!

Kiitos oikeasti kaikille onnitteluista :Heartbigred:love7 Herkistyin!
Vielä on monta pelottavaa koitinkiveä tiellä, joista pienin ei ole kohonnut keskenmeno riski iän vuoksi tai mahdollinen vakava kromosomihäiriö, mutta jokainen pakko kohdata aikanaan.

Tein vielä tänään clearblue testin ja siinä on 25mIU, eli paljon korkeammat hormonirajat kun eilisissä testeissä ja ihan täysin selkeä plussa siihenkin, eli huominen numero verikokeessa on ainakin sen yli.
Ennen tuota verikoetta nautin tänään täysin siemauksin, että tiedän olevani raskaana, eikä ole muuta tietoa saatavilla :Heartred :smug:

Tuolla IFV/ICSI - puolella @Pupsis sanoi tosi hyvin, että vaikkei tunneta, niin täällä aidosti jaetaan suruja ja iloja ja ollaan toistemme tukena. Täällä käsitellään elämän isoimpia asioita, surun ja onnen asioita, kuolemaa... Ja silti täällä ollaan avoimia ja tuetaan. Aivan mahtavaa. En voisi paremmin sitä sanoa, kun mitä Pupsis kirjoittaa. :happy119

Paljon onnea CherryRed!
On kyllä aivan mahtavaa näitä erittäin iloisia uutisia lueskella täältä ja ne kaikki antaa lisää uskoa tähän kaikkeen! :happy:

@CherryRed osasitko muuten yhtään odottaa plussaa vai tuliko täysin yllätyksenä? :) Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Onnea plussasta CherryRed! :cheers

Täällä on piinapäivät! :happy: Blaston sain kyytiin. Alkiokuoren avauksesta tarvittaessa oli ollut puhetta. Sitä ei kuitenkaan tarvittu, sillä kuori oli ohut. Niin ja yksi alkio jäi vielä pakkaseen.

Tsemppiä Violetti sinullekin näihin todellisiin piinapäiviin. Täällä menossa pp6 ja pitkältä tuntuu aika.

Onko Minnihiiri84 sinulla tänään testipäivä? Tulehan kertomaan tänne tuloksia. Jännittää sinun puolesta.

Mä olen pohtinut, kun mulla on esim letroja ihan sikana jäljellä, kun en käyttänyt isosta pakkauksesta kun ihan vähän, että mitä te teette niille jämille? Saako tääl käydä pillerikauppaa:)

Tsemppiä Violetti sinullekin näihin todellisiin piinapäiviin. Täällä menossa pp6 ja pitkältä tuntuu aika.

Onko Minnihiiri84 sinulla tänään testipäivä? Tulehan kertomaan tänne tuloksia. Jännittää sinun puolesta.

Mulla on virallinen testipäivä vasta 7.12. Tänään on kuitenkin jo 12 dpo ja tein aamulla Pregcheckin liuskatestin. Selvää negaa se näytti, joten odotukset ei nyt enää ole kovin korkealla. Yritän myös henkisesti asennoitua siihen lopputulokseen.

Mitenkäs sulla sujuu? Milloin olikaan testipäivä?

Takaisin