Pakastealkion siirto (PAS)

Mulla on virallinen testipäivä vasta 7.12. Tänään on kuitenkin jo 12 dpo ja tein aamulla Pregcheckin liuskatestin. Selvää negaa se näytti, joten odotukset ei nyt enää ole kovin korkealla. Yritän myös henkisesti asennoitua siihen lopputulokseen.

Mitenkäs sulla sujuu? Milloin olikaan testipäivä?

Toivon tosiaan, että oli vaan liian aikainen testi. Jaksamista!

Toivon tosiaan, että oli vaan liian aikainen testi. Jaksamista!

Kiitos! Onhan se vielä teoriassa mahdollista.

Jos siinä jotain positiivista on, että todennäköinen nega tulossa, niin ainakin meillä on vielä yksi alkio pakkasessa. Laskin, että luultavimmin seuraava pas osuisi juuri joulun välipäiville, eli pitäisi onnistua joulukuussa. Ja toki mukavaa, että joulu on tulossa, niin on muutenkin jotain kivaa tiedossa. Ehkä aika kuluu nopeammin seuraavaa siirtoa odotellessa.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Voihan se olla että muuttuu vielä positiivisesksi tulos, hcg:n nousu kun on niin yksilöllistä. Viralliseen testipäivään kun on vielä aikaa. Teitkö ainoastaan yhden testin?
Minulla testipäivä on vasta 10.12. mutta ehkä testailen jo viikonloppuna alustavasti niin osaa asennoitua etukäteen mahdolliseen tulokseen. Ja ajattelin tehdä testin ainakin kahden eri valmistajan testillä.

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Voihan se olla että muuttuu vielä positiivisesksi tulos, hcg:n nousu kun on niin yksilöllistä. Viralliseen testipäivään kun on vielä aikaa. Teitkö ainoastaan yhden testin?
Minulla testipäivä on vasta 10.12. mutta ehkä testailen jo viikonloppuna alustavasti niin osaa asennoitua etukäteen mahdolliseen tulokseen. Ja ajattelin tehdä testin ainakin kahden eri valmistajan testillä.

Tein nyt vain yhden testin. Varmaan testaan uudelleen pe, kun olisi jo 14 dpo. Kyllä silloin mitä todennäköisimmin näkyisi jotain, jos hcg olisi nousussa.

Tsemppiä odotteluun ja toivottavasti saat plussan!:)

@CherryRed osasitko muuten yhtään odottaa plussaa vai tuliko täysin yllätyksenä? :) Ihan mielenkiinnosta kyselen.

En osannut odottaa. Oli vähemmän tuntemuksia tässä siirrossa, kun muissa. Me käytiin jo läpi seuraavia 2.IVF hoitoja. Kattottiin kalenterista miten osuu päivät ja onkohan meijän klinikka auki miten joulun ja uuden vuoden aikaan ja että pystytään ostaan vielä lääkkeet halvalla enen vuoden loppua. Ja mietin, että onneksi oon syönyt nyt Ubiqinonia yli 3kk...
en todellakaan odottanut plussaa. Toi testauskin meni silleen, että tein sen La aamulla. Mies söi aamupalaa keittiön pöydän ääressä. Mä toin sen testin suoraan vessasta siihen ja menin pesemään keräyskippoa takas vessaan. Kun tulin sieltä takasin, niin mies kommentoi että nyt onki mielenkiintoista! Siis mies tiesi plussasta ennen mua :laughing002 Olin jo siis niin asennoitunut negaan, ja henkisesti valmis seuraavaan IVF:ään, ettei paljoo kiinnostanut sitä negaa kattella puikosta.

Minnihiiri84 Josko sulla nousee hitaammin hormonit? Mäkin testasin vasta 2 päivää ennen virallista testipäivää.

Violetille ihania piinapäiviä :Heartred Joulunihmettä ja tarraisia sukkia teille! Hyvä, että saitte puhuttua siitä kuoren avauksestakin, vaikka nyt ei tarvinnut. Kun saa vastauksia omiin mietintöihin ja kysymyksiin niin se on aina huojentavaa.

Mä en oo täältä foorumilta lähdössä mihinkään, kun on riskejä ilmassa ja alentuneet onnistumisprossat. Voi tarvita vielä vertaistukea. Mutta yks kynnys kerrallaan.

Muokattu viimeksi:
Liityn piinailijoihin, kun blasto napattiin tänään kyytiin :happy: me otettiin viime kierrosta se beready-testi ja tulos oli mulla että piti siirtää 1pv ennen normaalia, joten nyt kokeilussa siis uusi siirtoaika. Tuntuu että taas pääsee hieman eteenpäin tässä prosessissa kun on jotain uutta mitä kokeilla :woot:

Oi, onnea matkaan Celeste ja tsemppiä piinapäiviin. Nämä on todella piinallisia. Mulle siirrettiin viikko sitten torstaina alkio (1. PAS) ja päivät sen jälkeen ovat kyllä kulueet TOSI HITAASTI. Testipäivä on virallisesti vasta 10.12. mutta varmaan huomenna aamulla teen ensimmäisen testin. Oireita on vaihtelevasti, mutta voihan ne johtua myös Zumenon + Terolut -kombosta. IVF-tuoresiirronkin jälkeen aloitin testaamaan aikaisin, jotta osasin valmistautua henkisesti tulevaan. Silloin tulos oli maailman paras <3 Nyt kaikki tuntuu jännittävän paljon enemmän kuin silloin 6v sitten. Saa nähdä onnistuuko ensi yönä nukkuminen lainkaan...

Tänään aamulla uskaltauduin testaamaan ja selkeä plussa ilmestyi testiin. Ensireaktio oli onnellinen sokki ja epäusko. Oon tehnyt kaksi muuutakin testiä tänään ja nekin näyttää plussaa. Kai se on pakko uskoa. Siirto oli 26.11. ja virallinen testipäivä 10.12. Heti alkoi pelko tulevasta: keskenmeno, näkyykö ultrassa syke yms. On tämä ihmeellistä ja stressaavaa enkä osaa kyllä vielä yhtään huokaista.

Kertokaahan muutkin kuulumisianne.

Ps. En ymmärrä miksi minun nimimerkki on muuttunut niin kummalliseksi.

Tänään aamulla uskaltauduin testaamaan ja selkeä plussa ilmestyi testiin. Ensireaktio oli onnellinen sokki ja epäusko. Oon tehnyt kaksi muuutakin testiä tänään ja nekin näyttää plussaa. Kai se on pakko uskoa. Siirto oli 26.11. ja virallinen testipäivä 10.12. Heti alkoi pelko tulevasta: keskenmeno, näkyykö ultrassa syke yms. On tämä ihmeellistä ja stressaavaa enkä osaa kyllä vielä yhtään huokaista.

Varovaiset onnittelut! :) Yritä nauttia alkuraskaudesta!

Täällä puolestaan selvä nega testattu, joten olen nyt jo asennoitunut henkisesti seuraavaan hoitoon. Esikoisesta kun raskauduin, oli tässä vaiheessa jo todella selvä plussa, joten kyllä se nyt valitettavasti tällä kertaa epäonnistui. Toivon, että päästään tekemään seuraava ja tämän kierroksen vika pas heti perään. Silloin siirto olisi jo n. 3,5 viikon päästä, kunhan alkio selviää sulatuksesta. Joulunpyhien ei pitäisi pahasti häiritä aikataulullisesti, kun tehdään joka tapauksessa lääkkeellinen hoito.

Jotenkin osasin tällä kertaa varautua epäonnistumiseen, niin ei edes hirveästi masenna tämä. Ehkä koska kahdessa edellisessä hoidossa oli kuitenkin kemiallinen. Tämä tuntuu nyt melkein helpommalta sulattaa, kuin taas toiveiden nostattaminen ja sitten pettymys.

Ai niin, saat vaihdettua nimimerkin tuolta "vaihda nimimerkki" kohdasta keskustelun otsikon alapuolelta.

Kyfi onneksi olkoon! Koita rauhoittaa mieli ja kohta saat jo neuvolaa varailla:)

Minnihiiri84 pahoittelut! Hyvä, ettei tällä kertaa tullut sellaista suurta pudotusta. Vaikka suurihan se aina on. Tsemppiä uuden siirron odotteluun!

Varovaiset onnittelut! :) Yritä nauttia alkuraskaudesta!

Täällä puolestaan selvä nega testattu, joten olen nyt jo asennoitunut henkisesti seuraavaan hoitoon. Esikoisesta kun raskauduin, oli tässä vaiheessa jo todella selvä plussa, joten kyllä se nyt valitettavasti tällä kertaa epäonnistui. Toivon, että päästään tekemään seuraava ja tämän kierroksen vika pas heti perään. Silloin siirto olisi jo n. 3,5 viikon päästä, kunhan alkio selviää sulatuksesta. Joulunpyhien ei pitäisi pahasti häiritä aikataulullisesti, kun tehdään joka tapauksessa lääkkeellinen hoito.

Jotenkin osasin tällä kertaa varautua epäonnistumiseen, niin ei edes hirveästi masenna tämä. Ehkä koska kahdessa edellisessä hoidossa oli kuitenkin kemiallinen. Tämä tuntuu nyt melkein helpommalta sulattaa, kuin taas toiveiden nostattaminen ja sitten pettymys.

Pahoittelut negasta <3 Toivottavasti seuraava on se oikea!
Kiva, että teillä on seuraavaksi lääkkeellinen tähän juhla/pyhäkauteen, niin ei tarvii ressata noista päivistä, kun ne voi etukäteen sopia kätevästi.

Onneksi Minnihiiri84 teillä tosiaan pian alkaa jo seuraava hoito ja saat suunnata katseen kohti sitä. En uskalla vielä hirveästi juhlia mielessäni tätä plussaa...pelkään pettymystä ja valmistan itseäni varalta siihen. Oireita kyllä on ja testit selkeitä plussia mutta voihan se olla kemiallinen tai mennä kesken yms. Voi kun osaisikin olla stressamaatta.

Noilla sanoilla cyclogestiä mullekin markkinoitiin, mutta se yksi cyclogest on melkeimpä suurempi kuin kaksi lugea. Lisäksi se on muodoltaan sellainen, että mulla ainakin yritti puskea saman tien ulos, luget pysyivät aloillaan huomattavasti paremmin.

Mulla myös nyt Lugesteronin sijasta Cyclogest, ja saman huomannut, että laittaessa saa olla tarkempana, kun ei pysy niin hyvin paikoillaan kuin luget. Hyvänä puolena se, että sotkee mun mielestä vähemmän kuin luget.

Annostuksena mulla on 400 mg aamulla ja 400 mg illalla samoin kuin lugejakin oli. Vaan jotenkin tuntuu, että Cyclogest aiheuttaa vähän vähemmän "raskausoireita". Vähän huolettaa, että tehoaako lääke kunnolla. Vai olisiko niin päin, että lugejen aiheuttamat oireet oli vähän liiallisia ja tämä olisi parempi? Tiedä sitten.

Voi ei Minnihiiri olen pahoillani negasta :Heartpink seuraava on toivon mukaan se tärppääjä!

Mulla oli ensimmäinen pas tänään eli ollaan Celeste melkein samalla aikataululla =) onko sulla mikä päivä virallinen testipäivä ja meinaatko malttaa sinne asti?

Kp32 eikä vieläkään menkkoja.. :shifty: alkaa kärsivällisyys olla lujalla. Punktio oli syyskuussa eikä oo vieläkään päästy siirtoon, kun kroppa alkoi kiukutella vastaan. Lääkärin kanssa kun soiteltiin, totesi hän että "no, kaikkihan toimikin aiemmin kuin junan vessa". Ehkä sitä suurella syyllä nyt ensimmäinen haaste harmittaa ja surettaa näin paljon :sad001

Nyt sain nimimerkin vaihdettua entiselleen eikä ole enää kummallinen "Kyfi" :) Oliko täällä muita piinailijoita, kuin minä ja Minnihiiri84, joilla testipäivä tulossa?

Mulla olisi testipäivä tiistaina. En aio testata etukäteen, koska tiistaina se testi on tehtävä kuitenkin. Enkä mä usko, että alkiot on selvinneet, kun lääkäri sanoi, että olivat huonoja :sad001 Mulla on ollut vain pientä nipistelyä, joka luultavasti johtuu cyclogestista. Seuraavaksi on edessä uusi kierros munasolujen kasvattelua.

Mun mielestä muuten tää cyclogest on paljon sotkevampi kuin luget. Tai ainakin ärsyttävämpi, kun se on sellaista lientä mikä valuu. Lugeilla oli enemmän tahnamaista, jolloin ei tullut samalla tavalla märkä olo kuin mitä tästä cyclogestista tulee...

Voi ei Minnihiiri olen pahoillani negasta :Heartpink seuraava on toivon mukaan se tärppääjä!

Mulla oli ensimmäinen pas tänään eli ollaan Celeste melkein samalla aikataululla =) onko sulla mikä päivä virallinen testipäivä ja meinaatko malttaa sinne asti?

No niinpä ollaanki samalla aikataululla, kiva kun on piinailuseuraa :happy: nämä on kyllä niin pitkältä tuntuvia päiviä, mutta olen yrittänyt nyt unohtaa koko asian ja vaan elellä rauhassa eteenpäin.

Mulla on 15.12 virallinen testipäivä, ja yritän malttaa johonki sinne asti testauksen kanssa, ehkä siinä vloppuna ennen tuota 15.12 testailen, kun silloin varmasti hermot pettää. :nailbiting:

Nyt sain nimimerkin vaihdettua entiselleen eikä ole enää kummallinen "Kyfi" :) Oliko täällä muita piinailijoita, kuin minä ja Minnihiiri84, joilla testipäivä tulossa?

Joo mulla 18.12 testipäivä, mutta saletisti jaksan odottaa vaan ens viikon loppuun :D
Tarrasukkia meille kaikille!

Ja henskukalle kärsivällisyyttä, uskon (tai tiedän) että on rasittavaa vaan odotella kun ei mitään tapahdu!

Takaisin