Pakastealkion siirto (PAS)

Tänään ne menkat vihdoin alkoi, vuhuu :happy: jospa nyt letrozolin avulla siirtoon. Pitää soitella maanantaina klinikalle, kysellä aikatauluja ja jos on mahdollista tehdä siirto vielä ennen joulua!

Liityn piinailijoihin, kun blasto napattiin tänään kyytiin :happy: me otettiin viime kierrosta se beready-testi ja tulos oli mulla että piti siirtää 1pv ennen normaalia, joten nyt kokeilussa siis uusi siirtoaika. Tuntuu että taas pääsee hieman eteenpäin tässä prosessissa kun on jotain uutta mitä kokeilla :woot:
Mulla oli samana päivänä Pas ku sulla. Ja blasto siirrettiin :happy:

Hyvää itsenäisyyspäivää!
Onkos tuntemuksia piinailijoila? Mulla ei mitään ja tänään dpo 7 ja PP2.

Kävin tänään vielä verikokeessa ja sain varmistuksen siitä, että nyt päättyneestä hoidosta tuli nega. Lääkärille jätetty soittopyyntö huomiselle seuraavan hoidon ohjeistusta varten. Nyt vaan odottelen vuodon alkamista, viimeksi meni muutama päivä lääkkeiden lopetuksesta, kunnes seuraava kierto alkoi.

Pahoittelut negasta @Minnihiiri84 <3 tuu kertoo miten teillä jatkuu.

Tänään ne menkat vihdoin alkoi, vuhuu :happy: jospa nyt letrozolin avulla siirtoon. Pitää soitella maanantaina klinikalle, kysellä aikatauluja ja jos on mahdollista tehdä siirto vielä ennen joulua!

Onnistuko ennen joulua? :)

Pahoittelut negatiivisestä, mutta ihanaa että edessä on heti uusi yritys ja voi suunnata katseen tulevaan. Toivotaan ja uskotaan, että seuraava hoito tuo sitten sen plussan! Voimia kovasti ja positiivisia ajatuksia uuteen kiertoon. Täällä vielä jännitetään pari päivää (labra onkin jo keskiviikkona). Tuntuu että mitään ei uskalla ajatella asiaan liittyen kun epäusko on aika kova.

Pahoittelut negasta @Minnihiiri84 :Heartred tuu kertoo miten teillä jatkuu.

Onnistuko ennen joulua? :)

Onnistuu :happy: tiistaina 15.12. ultra ja sitte katsotaan siirtopäivää, ehkä 21.-23.12. jos ovis tulee niinku normikierrossa.. Meillä pakkasessa kaksipäiväinen ja blasto, ei varmaankaan päästä siirtämään blastoa mutta kaksipäiväinen pitäisi onnistua!

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Täällä ei mitään oireita ole havaittu :) ja siis PP5 menossa vasta, eli jännitettävää on vielä edessä..
Kiva kun täällä on nyt aika monta piinailijaa, toivotaan meille kaikille tarrasukkia nyt oikein paljon!

Kiitokset teille kaikille pahoitteluista ja tsempeistä!

Nyt on lääkärin kanssa sovittu, että tehdään heti perään seuraava hoito. Eli aloitan Zumenonin 2. kiertopäivästä ja sovimme sitten vielä tarkemmin kontrolliultran ajankohdan, kun vuoto on alkanut. Oma lääkärini on poissa joulun ajan, mutta klinikka on kuitenkin ihan normaalisti auki (paitsi pyhät) ja hoito saadaan onneksi toteutettua. Alkion siirto ajoittuu todennäköisesti viikolle 53. Nyt meillä on tilauksessa positiivinen raskaustesti heti vuoden 2021 alkuun ja syyskuinen vauva! :happy:

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja siirron odottelijoille! :) Kaikille nyt joulun/uuden vuoden ihmeet, eikö niin!

Kiva kuulla Minnihiiri ja Henskukka että pääsette joulusta huolimatta etenemään =)

Marrukka eikös sulla ollut testipäivä tänään?

ON: PP4 eikä mitään oireita - ellei itkuisuutta lasketa mutta saattaa johtua ihan muista asioista kylläkin.

Hyvää itsenäisyyspäivää!
Täällä nyt PP 6 menossa jos aamuaivoilla oikein laskin :laughing002 oireita ei alkuun juurikaan ollu mut nyt on parina päivänä semmosta poltetta ja nipistelyä ollu alamahalla, ei kumminkaan ihan samanlaista ku ennen menkkoja ja tissit alkanu mennä kipeeksi. Nyt tein jo hätähousuna testi ja tosi tosi hailakka viiva siihen ilmesty. Tosin ei sen tummempaa viivaa vielä näillä päivillä voi toivokkaan. Ei vaan uskalla iloita vaikka viiva tosta tummenis ennenku on virallinen testi päivä on ja näkee miten hcg nousee. Ekan siirron aikaan testailin PP 7? lähtien, viiva tummeni ja lopetin jo testailun sit muutamaa päivää ennen verikokeita. Noh, sillon hcg oli vaan 2.
Mites siellä piinailut menee? :happy:

Mulla oli testi negatiivinen. En oikein muuta kyllä odottanutkaan.

Itku tuli siinä vaiheessa, kun kuulin, että seuraavaa hoitokierrosta päästään suunnittelemaan vasta maaliskuussa. Julkisella tää on tämmöistä yhtä odottelua, niin turhauttavaa!

Täällä nyt PP 6 menossa jos aamuaivoilla oikein laskin :laughing002 oireita ei alkuun juurikaan ollu mut nyt on parina päivänä semmosta poltetta ja nipistelyä ollu alamahalla, ei kumminkaan ihan samanlaista ku ennen menkkoja ja tissit alkanu mennä kipeeksi. Nyt tein jo hätähousuna testi ja tosi tosi hailakka viiva siihen ilmesty. Tosin ei sen tummempaa viivaa vielä näillä päivillä voi toivokkaan. Ei vaan uskalla iloita vaikka viiva tosta tummenis ennenku on virallinen testi päivä on ja näkee miten hcg nousee. Ekan siirron aikaan testailin PP 7? lähtien, viiva tummeni ja lopetin jo testailun sit muutamaa päivää ennen verikokeita. Noh, sillon hcg oli vaan 2.
Mites siellä piinailut menee? :happy:

Oijoijoi oot uskaltautunut! Ihanaa jos pientä toivoa edes kiinnittymisestä antaa! Ite en oo uskaltanut vielä ja meinasin ehkä pp7 tai pp8 eli pe tai la testaa. Kattoo nyt miten menee menkkojen alun kanssa koska la pitäs alkaa. Nyt ehkä maha ihan vähän turvoksissa mutta voihan se alkavista menkoistakin johtua..

Marrukka oon pahoillani negasta ja ihan perssiistä joutua odottamaan noin kauan :arghh: mikä mahtaa olla syynä noin pitkälle odotukselle? Harmittaa sun puolesta =(

Mulle sanottiin ihan vaan, että seuraava vapaa aika ivf-suunnitteluun on maaliskuussa. Eli julkisella, kun ollaan saa joka välissä jonotella. (tai siltä tää tuntuu...) Pakastimessa ei enää mitään ole, niin pitää uudet munat kasvatella.

Nyt oon jo alkanut alistua taas tähän odottamiseen. Onhan tässä jo aika paljon näitä odottelutaukoja jo kerinnyt ollakin. Pitää vaan suunnata ajatukset muihin juttuihin..

Takaisin