Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli samana päivänä Pas ku sulla. Ja blasto siirrettiinLiityn piinailijoihin, kun blasto napattiin tänään kyytiin me otettiin viime kierrosta se beready-testi ja tulos oli mulla että piti siirtää 1pv ennen normaalia, joten nyt kokeilussa siis uusi siirtoaika. Tuntuu että taas pääsee hieman eteenpäin tässä prosessissa kun on jotain uutta mitä kokeilla
Tänään ne menkat vihdoin alkoi, vuhuu jospa nyt letrozolin avulla siirtoon. Pitää soitella maanantaina klinikalle, kysellä aikatauluja ja jos on mahdollista tehdä siirto vielä ennen joulua!
Pahoittelut negasta @Minnihiiri84 tuu kertoo miten teillä jatkuu.
Onnistuko ennen joulua? :)
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Onkos tuntemuksia piinailijoila? Mulla ei mitään ja tänään dpo 7 ja PP2.
Nyt meillä on tilauksessa positiivinen raskaustesti heti vuoden 2021 alkuun ja syyskuinen vauva!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja siirron odottelijoille! :) Kaikille nyt joulun/uuden vuoden ihmeet, eikö niin!
Mulla olisi testipäivä tiistaina.
Täällä nyt PP 6 menossa jos aamuaivoilla oikein laskin oireita ei alkuun juurikaan ollu mut nyt on parina päivänä semmosta poltetta ja nipistelyä ollu alamahalla, ei kumminkaan ihan samanlaista ku ennen menkkoja ja tissit alkanu mennä kipeeksi. Nyt tein jo hätähousuna testi ja tosi tosi hailakka viiva siihen ilmesty. Tosin ei sen tummempaa viivaa vielä näillä päivillä voi toivokkaan. Ei vaan uskalla iloita vaikka viiva tosta tummenis ennenku on virallinen testi päivä on ja näkee miten hcg nousee. Ekan siirron aikaan testailin PP 7? lähtien, viiva tummeni ja lopetin jo testailun sit muutamaa päivää ennen verikokeita. Noh, sillon hcg oli vaan 2.Hyvää itsenäisyyspäivää!
Onkos tuntemuksia piinailijoila? Mulla ei mitään ja tänään dpo 7 ja PP2.
Täällä nyt PP 6 menossa jos aamuaivoilla oikein laskin oireita ei alkuun juurikaan ollu mut nyt on parina päivänä semmosta poltetta ja nipistelyä ollu alamahalla, ei kumminkaan ihan samanlaista ku ennen menkkoja ja tissit alkanu mennä kipeeksi. Nyt tein jo hätähousuna testi ja tosi tosi hailakka viiva siihen ilmesty. Tosin ei sen tummempaa viivaa vielä näillä päivillä voi toivokkaan. Ei vaan uskalla iloita vaikka viiva tosta tummenis ennenku on virallinen testi päivä on ja näkee miten hcg nousee. Ekan siirron aikaan testailin PP 7? lähtien, viiva tummeni ja lopetin jo testailun sit muutamaa päivää ennen verikokeita. Noh, sillon hcg oli vaan 2.
Mites siellä piinailut menee?