Pakastealkion siirto (PAS)

Olen ollut sen suuntaisessa käsityksessä, että nykytiedoilla lääkitystä jatketaan viikolle 12 asti. Aiemmin niitä on kaiketi lopetettu aiemmin, mutta koska omaa hormoonitoimintaa ei lääkkeiden takia ole, pitää lääkitystä jatkaa pidempään. Sitä en osaa sanoa voiko tästä olla jotain variaatioita? Lääkitystä toki kevennetään pikkuhiljaa ennen lopettamista.

Meillä lääkkeellinen pas ja juuri plussattiin, ohjeena zumenon+luget rv 10 asti ja lopetus seinään, ei pikkuhiljaa. Kun vaan sinne asti tällä kertaa päästäisi...

Meillä lääkkeellinen pas ja juuri plussattiin, ohjeena zumenon+luget rv 10 asti ja lopetus seinään, ei pikkuhiljaa. Kun vaan sinne asti tällä kertaa päästäisi...

Jännästi tässäkin on vaihtelevia ohjeistuksia. Mulla viimeksi vähennettiin siten, että noin viikon menin pienemmällä annostuksella. Ja tosiaan jo viikon 8 tienoilla lopetin lääkitykset.

Pakko oli jo testata, kun on niin paljon oireita. Mulla on nyt tänään 10 dpo ja 5 päivää mennyt 5-päiväisen blaston siirrosta. Tulihan sieltä haamu. Kuvassa näyttää aika värittömältä, mutta kyllä se punertaa. Viralliseen testipäivään on tosin vielä viikko, että kai tässä pitäisi yrittää toppuutella itseään, ettei nyt liikaa innostu. Mitä vaan voi vielä tapahtua. Optimistisuutta herättää kuitenkin se, että aikaisin kesken menneessä raskaudessa mulla ei juurikaan ollut oireita.

Miten sulla CherryRed on mennyt tähän saakka?
IMG_20201027_123252.jpg

Pakko oli jo testata, kun on niin paljon oireita. Mulla on nyt tänään 10 dpo ja 5 päivää mennyt 5-päiväisen blaston siirrosta. Tulihan sieltä haamu. Kuvassa näyttää aika värittömältä, mutta kyllä se punertaa. Viralliseen testipäivään on tosin vielä viikko, että kai tässä pitäisi yrittää toppuutella itseään, ettei nyt liikaa innostu. Mitä vaan voi vielä tapahtua. Optimistisuutta herättää kuitenkin se, että aikaisin kesken menneessä raskaudessa mulla ei juurikaan ollut oireita.

Miten sulla CherryRed on mennyt tähän saakka? View attachment 95185

Minnihiiri oih, on kyllä selkeä haamu! Varsinkin kun on niin pitkä aika vielä testaukseen. Hcg on siis nousussa ja tuntemukset ovat olleet ihan todellisia. Jännittelen mukanasi!

Miten sulla CherryRed on mennyt tähän saakka? View attachment 95185

Ooh!! :D on ihan selkeä haamu! Mahtavaa!

Mulla on jotain vaan pientä, mutta on niin pientä että johtuu varmaan lugeista. Nyt on taas pessimismi-hetki :D ...kun tää on tällasta vuoristorataa. Ehkä illemmalla on taas parempi fiilis.

Ooh!! :D on ihan selkeä haamu! Mahtavaa!

Mulla on jotain vaan pientä, mutta on niin pientä että johtuu varmaan lugeista. Nyt on taas pessimismi-hetki :D ...kun tää on tällasta vuoristorataa. Ehkä illemmalla on taas parempi fiilis.

Pidän niin paljon peukkuja pystyssä puolestasi, kun vain pystyn! Tunnistan hyvin nuo ailahtelevat tunteet.

Mulla on toki vielä tosi aikaiset päivät meneillään. Pakko varmaan testata joka aamu ennen verikoetta, ettei sitten tulekin pahimmassa tapauksessa iso yllätys, jos olisikin kemiallinen.

Mulla on nyt sitten tänään ollut ihan pientä tiputtelua. Edellisen kerran, kun heinäkuussa alkoi varhainen km/kemiallinen, niin alkoi juuri tällä tavalla vähäisellä tiputtelulla. Hyvin mahdollista siis, että tämä juuri alkanut raskaus päättyy samalla tavalla. Harmittaa kyllä tosi paljon, jos niin käy. Viiva on kyllä testissä hieman vahvistunut, mutta se ei välttämättä kerro kaikkea. :sad001

Mulla on nyt sitten tänään ollut ihan pientä tiputtelua. Edellisen kerran, kun heinäkuussa alkoi varhainen km/kemiallinen, niin alkoi juuri tällä tavalla vähäisellä tiputtelulla. Hyvin mahdollista siis, että tämä juuri alkanut raskaus päättyy samalla tavalla. Harmittaa kyllä tosi paljon, jos niin käy. Viiva on kyllä testissä hieman vahvistunut, mutta se ei välttämättä kerro kaikkea. :sad001

Voi että. Ymmärrän, että huolettaa, mutta juuri eilen varhaisultrassa saimme todeta, että meillä alkuraskauden vuodot (viikoilla 6 ja 7) ovat olleet harmittomia ja pieni voi siellä oikein hyvin. Lääkärin mukaan kohdussa tapahtuu niin paljon kiinnittymisen ja alkuraskauden, että vuodot ovat todella normaaleja eikä läheskään aina tarkoita keskenmenoa. Eli pidä pää kylmänä ja testaa uudestaan huomenna. :smiley-angelic003

Voi että. Ymmärrän, että huolettaa, mutta juuri eilen varhaisultrassa saimme todeta, että meillä alkuraskauden vuodot (viikoilla 6 ja 7) ovat olleet harmittomia ja pieni voi siellä oikein hyvin. Lääkärin mukaan kohdussa tapahtuu niin paljon kiinnittymisen ja alkuraskauden, että vuodot ovat todella normaaleja eikä läheskään aina tarkoita keskenmenoa. Eli pidä pää kylmänä ja testaa uudestaan huomenna. :smiley-angelic003

Kiitos tsempistä! Niinhän se on, että aika näyttää miten tässä käy.

Ihanaa, että teillä on raskaudessa kaikki hyvin! Onnea!

Moikka. Mä liityn ryhmään uutena. Pakko päästä johonkin päästelee höyryjä. Ja kiva etten ole yksin asian kanssa. Mulle siirrettiin maanantaina 5 päiväinen blasto. On niin jänmää, etten oikein pysty keskittymään mihinkään. Tämä meidän toka ja viimeinen alkio, joten senkin takia olen paskana...Ensimmäinen tuoresiirto johti raskauteen, joten toisaalta kai sitä toivoa on..

Moikka. Mä liityn ryhmään uutena. Pakko päästä johonkin päästelee höyryjä. Ja kiva etten ole yksin asian kanssa. Mulle siirrettiin maanantaina 5 päiväinen blasto. On niin jänmää, etten oikein pysty keskittymään mihinkään. Tämä meidän toka ja viimeinen alkio, joten senkin takia olen paskana...Ensimmäinen tuoresiirto johti raskauteen, joten toisaalta kai sitä toivoa on..

Heippa! Tervetuloa piinailemaan :)
Johtiko ensimmäinen tuoresiirto ihan onnistuneeseen raskauteen? Eli koitatteko toista?

Onpa hienoa!
Toivotaan, että tämä toinenkin onnistaa! :)
MInä ja Minnihiiri84 ainakin piinaillaan tällä hetkellä. Minnihiiri sai jo plussan kiinni alkuviikosta.

Minnihiiri84 millä testillä teatasit?

Moikka! Tsemppiä sinnekinpäin piinailuun! Toivottavasti saatte toivotun lopputuloksen! Testasin one stepin herkällä liuskatestillä, joita esim. Raskauskeiju myy. Itse en koskaan niihin (tai mihinkään muihinkaan) testeihin ole minkäänlaisia viivoja saanut, paitsi raskaana. Nyt sain plussan eilen 10 dpo ja tänään 11 dpo. Tänään kuitenkin harmillisesti ollut vähäistä tiputtelua. Toivon niin, että olisi jotain harmitonta, mutta pelkään toki myös pahinta. Virallinen testipäivä on vasta ti 3.11.

Mulla on koko syksy kuivateltu endoa ja kaksi viimeistä jäljellä olevaa alkiota siirrettiin yhtäaikaa heti endon kuivattelun perään lääkkeelliseen kiertoon. Tätä ennen oli tehtynä viisi siirtoa hyvillä alkioilla ilman tuloksia. Näistä kahdesta viimeisestä alkiosta toinen oli ok-laatuinen ja toinen joku aivan onneton rupu, jonka laatuluokituskin oli jotain aivan eri kieltä kuin mitä tähän mennessä muilla alkioilla.

Sain nyt haalean plussan pp 9, virallinen testi päivä oli pp11, jolloin viiva oli hieman vahvistunut. Pp 13 taas ehkä aavistuksen tummempi, mutta edelleen pelottavan haalea. Huomenna olisi pp 16 ja testaan vielä ja toivon parasta. Pyysin lähetettä verikokeisiin, mutta eivät antaneet, vaan varasivat suoraan ultran ensi kuulle. Ei auta kun metsästää paksumpia viivoja.

Alkuvuodesta minulla oli yksi plussa, joka näkyi noin viikon verran testeissä, kunnes haihtui pois ja nyt eletään samoja päiviä kuin sillon.

Jos tämä nyt onnistuu, niin ehkä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että maljalla hyvät alkiot on huonoja kohdussa ja ne viljelymaljalla rupuset on sitten kohdussa selviytyviä.

Mep toivotan sinulle viivan vahvistumista! Sinähän taidat päästä jännäämään, näkyykö ultrassa kaksoset. :) :)

Minnihiiri84 toivottavasti tiputtelu on harmitonta.

Mep toivotan sinulle viivan vahvistumista! Sinähän taidat päästä jännäämään, näkyykö ultrassa kaksoset. :) :)

Minnihiiri84 toivottavasti tiputtelu on harmitonta.

Kiitos! Onneksi toistaiseksi ei ole tullut enempää vuotoa eilisen aamupäivän jälkeen. Viiva testissä on myös edelleen vahvistunut. Täytyy nyt vain ottaa päivä kerrallaan ja toivoa parasta.

HIeno homma, että vuoto loppu ja viiva vahvistuu! :)

Mä en uskalla testata vasta kun Lauantaina eli 3 päivää ennen virallista verikoetta. Senkin vuoksi, että jos on nega, niin työpäivästä ei tuu kyllä mittään! Lauantaina kun testaa voi sitten surra koko viikonlopun rauhassa.

Takaisin