Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minnihiiri 84, mistä näin päättelet? Vuodon takiako?
Viivat täysin kadonnut testeistä, alkoi haalistua 12 dpo. Mulla oli pientä vuotoa 11 dpo, niin todennäköisesti silloin meni sitten kuitenkin kesken.
Voi Minnihiiri! Käytkö kuitenkin verikokeessa huomenna?
Mä kävin jo verikokeessa tänään aamulla, kun Pe-La yöllä alko jo vuotoa ja kaikki raskaustestit negoja, Ja jos nyt tulee lääkkeellinen PAS, niin se pitäs sitten alottaa per heti kierron eka päivä eli huomenna. Ja suunnitelmaa ei ollut vielä lääkärillä valmiina. Tuo lisäressiä, kun pitää ite pitää huolen että mites jatkohoito...
Käyn varalta kuitenkin. Viimeksi hcg ei kuitenkaan ollut täysin laskenut, vaan jatkoi mystisesti nousua, vaikka oli kemiallinen ja tosi runsas vuoto. Piti sitten vielä seurailla, että se arvo nollautui. Toivon, että tällä kertaa olisi jo laskenut huomiseen mennessä.
Tsemppiä sinulle seuraavaan kiertoon! Millä lääkkeillä sulle tehdään seuraava hoito?
Nega testi verikokeesta varmistui eilen. Lääkäri soitteli siinä viiden aikaan. Oli unohtanut jo toisen kerran, että haluttiin ja sovittiinkin jo pitkä viljely meidän 3D alkioille ja lääkkeellinen kierto No onneksi kävin eilen verikokeessa, enkä tänään, koska muuten olisi tullut välikierto lääkärin suunnittelemattomuuden vuoksi, kun se on päivästä kiinni tässä lääkkeelisessä. Kirjotti sitten siinä puhelimessa lääkkeet tähän kiertoon. Zumenon 3 x 2mg päivässä seuraavat 9 päivää, sitten UÄ.
Luin aamulla tuota lääkeselostessa ja alko vähän kylmäämään noi riskit ja mahdolliset kimplikaatiot, kun mulla otettiin 3 viikkoa sitten trombosyyttisten vaikuttajien testipaketti ja jäin jännäämään niitä. EI näkynyt Mehiläisen app:issa tuloksia ja soitin hoitajalle heti, että mitenkäs tämän lääkkeen otto ja nuo verenhyytymistekijät. Niin se löysikin ne tulokset vain skannattuina, mutta tulokset ei näkyneet oikealla tavalla siis per arvo sielä äpissä eikä omakannassa. Kaikki arvot normaalit.
Nyt jään jännäämään, mitä kamalaa sivuoiretta tämä Zumenon tuo tullessaan... :P
Minkälaisia oireita ja lääkkeitä on teillä muilla ollut lääkkeellisessä PAS:issa?
@Minnihiiri84 Tuu sitten kertomaan testitulokset
Nupo80, voisikohan alkioiden luokitus puuttua siksi, kun ne ovat vasta kolmepäiväisiä? Muistelisin lukeneeni jostain englanninkielisestä artikkelista, että jotkut luokitukset pystyttiin tekemään vasta 5päiväisistä blastoista.
Ilmoitin hoitajalle, että raskaustestini muuttui viikossa negaksi. Hän ihmetteli puhelimessa, että miksi olen mennyt testaamaan uudestaan positiivisen testin jälkeen, vähän siihen sävyyn ettei niin saisi tehdä. Nihkeili myös siitä, kun lopetin lääkkeet. Aika julma systeemi, jos olettavat että odottaisin ultraan asti varmistusta epäonnistuneesta raskaudesta, kun verikokeeseen en pyynnöstä huolimatta päässyt. Lisäksi kun lääkkeellisessä kierrossa olisi pitänyt ultraan asti käyttää estradot-laastareita, jotka pahentavat endometrioosia ja luget siihen päälle, jotka nekään ei ole kovin mukavia, saati halpoja. Ihan kuin järjen käyttö ei olisi sallittu, vaan kaikki tehdään tietyllä kaavalla.
Nupo80, voisikohan alkioiden luokitus puuttua siksi, kun ne ovat vasta kolmepäiväisiä? Muistelisin lukeneeni jostain englanninkielisestä artikkelista, että jotkut luokitukset pystyttiin tekemään vasta 5päiväisistä blastoista.
RedCherrylle ja Minnihiirelle pahoittelut epäonnistumisesta... Minnihiiri on mulle kyllä toivonsäde, kun teillä oli esikoisen kanssa niin pitkä tie, mutta onnistuitte lopulta.
Ilmoitin hoitajalle, että raskaustestini muuttui viikossa negaksi. Hän ihmetteli puhelimessa, että miksi olen mennyt testaamaan uudestaan positiivisen testin jälkeen, vähän siihen sävyyn ettei niin saisi tehdä. Nihkeili myös siitä, kun lopetin lääkkeet. Aika julma systeemi, jos olettavat että odottaisin ultraan asti varmistusta epäonnistuneesta raskaudesta, kun verikokeeseen en pyynnöstä huolimatta päässyt. Lisäksi kun lääkkeellisessä kierrossa olisi pitänyt ultraan asti käyttää estradot-laastareita, jotka pahentavat endometrioosia ja luget siihen päälle, jotka nekään ei ole kovin mukavia, saati halpoja. Ihan kuin järjen käyttö ei olisi sallittu, vaan kaikki tehdään tietyllä kaavalla.
Jännä tuo alkioiden luokittelu. Itse en ollut sellaisesta kuullutkaan ennen kuin täältä luin kommentteja asiasta. Meillä näkyy kirjattuna tuloksiin vain montako minkä ikäisenä pakastettua alkiota on, ei sen tarkempaa tietoa niistä. Ennen PAS:ia kontrollikäynnillä hoitaja kyllä sanoi, että kolme oikein hyvää alkiota siellä pakkasessa odottelee, mutta en kyllä sitäkään kommenttia osannut tulkita silloin miksikään luokitteluksi.