Pakastealkion siirto (PAS)

Mulla on koko syksy kuivateltu endoa ja kaksi viimeistä jäljellä olevaa alkiota siirrettiin yhtäaikaa heti endon kuivattelun perään lääkkeelliseen kiertoon. Tätä ennen oli tehtynä viisi siirtoa hyvillä alkioilla ilman tuloksia. Näistä kahdesta viimeisestä alkiosta toinen oli ok-laatuinen ja toinen joku aivan onneton rupu, jonka laatuluokituskin oli jotain aivan eri kieltä kuin mitä tähän mennessä muilla alkioilla.

Sain nyt haalean plussan pp 9, virallinen testi päivä oli pp11, jolloin viiva oli hieman vahvistunut. Pp 13 taas ehkä aavistuksen tummempi, mutta edelleen pelottavan haalea. Huomenna olisi pp 16 ja testaan vielä ja toivon parasta. Pyysin lähetettä verikokeisiin, mutta eivät antaneet, vaan varasivat suoraan ultran ensi kuulle. Ei auta kun metsästää paksumpia viivoja.

Alkuvuodesta minulla oli yksi plussa, joka näkyi noin viikon verran testeissä, kunnes haihtui pois ja nyt eletään samoja päiviä kuin sillon.

Jos tämä nyt onnistuu, niin ehkä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että maljalla hyvät alkiot on huonoja kohdussa ja ne viljelymaljalla rupuset on sitten kohdussa selviytyviä.

Toivotaan, että nyt tärppää! Oletko hoidoissa julkisella vai yksityisellä? Minä olen julkisella ja tosiaan mitään lähetettä verikokeeseen en saanut pyynnöstäkään enkä lisää hormonaalista tukea, sitä ei kuulemma tarvita. Minullekin lätkäistiin vain ultra-aika suoraan ensi kuulle. Minua kiinnostaisi tietää lisää tuosta alkioiden luokittelusta. Itse en siis saanut mitään luokitusta edes siitä siirretystä alkiosta. Senkin takia mietityttää, että mitkä mahdollisuudet tässä raskaudessa on päästä loppuun asti, kun kaikki muut mun alkiot lapettiin viljelyn päätteeksi "roskiin", kun yksi jäi morula-vaiheeseen ja kaksi pääsi johonkin esiblastokysti-vaiheeseen, mutta ne menee julkisella roskiin, niitä ei pakasteta. Eli kaikki tosiaan tuon yhden alkion varassa, olisihan se ollut kiva tietää että onko se ainokainen siirretty ollut tosi hyvä vai vain välttävä? Eli millainen laatuluokituksen sinä olet saanut? Minä en siis saanut edes biologilta irti mitään tarkempaa, vaikka kuinka kyselin.

Mua pelottaa kans kamalasti. Tänään on juilinut vatsaa, enkä tiedä onko se hyvä vai huono juttu...:sad001

Tsemppiä! Odottelu on kyllä todella piinaavaa. Ja vielä kun ei todellakaan tiedä onko oireet alkavasta raskaudesta vai tulevista kuukautisista johtuvia.

20201030_211803.jpg
20201030_211803.jpg

Mitä tämä tarkoittaa???

Hienoja plussia täällä, onnittelut! :) Tarrasukkia!!

Mä testasin negan. Kohti seuraavaa PAS hoitoa, jos meillä selviää alkiot. Aiotaan nyt tehdä lopuille 3-päiväisille pitkä kasvatus eli koitetaan jos niistä saisi kasvatettua blastoja. Se riski on aina, että kaikki 5 nuupahtaa. Oli juttua että lääkkeellinen kierto, jotta pystyy suunnittelemaan kasvattelun ja siirron kunnolla, kun mulla tuppaa olemaan viikonlopuisin kriittisia päiviä.

Nupo80, ollaan julkisella. Jotkut lääkärit ovat siirroissa sanoneet tarkan luokituksen pyytämättä, jotkut taas ovat sanoneet vaan, että hyvälaatuinen alkio. Kannasta olen kuitenkin aina nähnyt luokituksen. Niissä on ollut ensin numero, jonka perässä kaksi kirjainta, esim 1AB, 2BB tms. Sen huonon luokitus oli 4 100/100.

Täällä viikko plussasta ja viivat katoamassa. Sama juttu kuin alkuvuonna, kemialliseksi jää ja nyt pakkanen tyhjä. Sanoivat joskus, että jos tästä ekasta kierroksesta ei raskautta, niin sitten täytyy tehdä lisätestejä. Saapa nähdä mitä ne lisätestit nyt oikeasti on.

Kohdun 3D ultrauksesta oli ainakin jo viimeisessä passissa puhe, kun siinä kohtu kuulemma näytti kaksiosaiselta. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun eihän mun kohtua ole ultrattu tässä parin vuoden aikana kuin vähintään parikymmentä kertaa, plus nukutuksessa on tehty kohdunkaulan laajennus, eikä missään vaiheessa puhettakaan kaksiosaisesta kohdusta. Nyt yhtäkkiä se kuitenkin sellaiselta näyttää. Pientä katkeruutta ja vitutusta mulla nyt ilmassa, mutta kai tämä tästä.

Jaksamisia negan testanneille, I feel you all.

Nupo80, ollaan julkisella. Jotkut lääkärit ovat siirroissa sanoneet tarkan luokituksen pyytämättä, jotkut taas ovat sanoneet vaan, että hyvälaatuinen alkio. Kannasta olen kuitenkin aina nähnyt luokituksen. Niissä on ollut ensin numero, jonka perässä kaksi kirjainta, esim 1AB, 2BB tms. Sen huonon luokitus oli 4 100/100.

Täällä viikko plussasta ja viivat katoamassa. Sama juttu kuin alkuvuonna, kemialliseksi jää ja nyt pakkanen tyhjä. Sanoivat joskus, että jos tästä ekasta kierroksesta ei raskautta, niin sitten täytyy tehdä lisätestejä. Saapa nähdä mitä ne lisätestit nyt oikeasti on.

Kohdun 3D ultrauksesta oli ainakin jo viimeisessä passissa puhe, kun siinä kohtu kuulemma näytti kaksiosaiselta. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun eihän mun kohtua ole ultrattu tässä parin vuoden aikana kuin vähintään parikymmentä kertaa, plus nukutuksessa on tehty kohdunkaulan laajennus, eikä missään vaiheessa puhettakaan kaksiosaisesta kohdusta. Nyt yhtäkkiä se kuitenkin sellaiselta näyttää. Pientä katkeruutta ja vitutusta mulla nyt ilmassa, mutta kai tämä tästä.

Olen pahoillani kemiallisesta, tsemppiä! Toivottavasti kaikilla negan testanneilla on se seuraava kierros, se jolloin tärppää! Kävin vinkistäsi tuolla Kannassakin katsomassa ja kävin läpi kaiken mitä minusta siellä on, ja missään ei ole sanaakaan alkion laadusta. Ainoa asia mitä siirretystä alkiosta on mainittu on ikä (3-päiväinen). Melkoista salatiedettä tuntuu olevan, niistä muista alkioista, jotka jäi jatkoviljelyyn ei ole mitään mainintaa. Ehkä saan sitten varhaisultrassa jotain lisätietoa, jos tämä sinne asti kantaa. Kummallista miten nämä käytännöt voi näköjään vaihdella julkisellakin.

Harmillinen juttu, että sulle tuli taas kemiallinen. :Heartpink

Täällä saattaa olla sama homma, kun tuntuu, ettei viiva ainakaan ole vahvistunut enää pariin päivään. Joudun vielä odottamaan verikokeen tulosta kolmisen päivää, mutta siltä se nyt vaikuttaa, että kemiallinen täälläkin kyseessä.

Moikka, kyselen täältä sivusta.. Jos jollain on ollut lääkkeelliseen kiertoon pas ja Progynova käytössä, niin onko se "pahentanut" menkkoja? Mulla kestää menkat aina viikon, kun aloitan Progynovan (kp1 tai 3), tuntuu että se Progynovan käyttö saa vuodon pitenemään. Onko samoja kokemuksia?

Mä testasin eilen clearbluen digitaalisella. Plussa tuli. Ihan hullua tämä jatkuva tikkuun pissaaminen:smiley-ashamed008

Onnittelut raskaudesta Maurizio!

Itse olen kyllä nyt jo varma, että tämä raskaus jäi kemialliseksi. Tuntuu tylsältä, että näin kävi taas, kun heinäkuun lopussa oli myös kemiallinen. Kai siinä jotain positiivista on, että alkiot sentään yrittää kiinnittyä, mutta seuraava saisi nyt kyllä myös jatkaa kehittymistä kohdussa! Nyt tuntuu siltä, että toivottavasti hcg olisi huomisessa verikokeessa jo laskenut normaalitasolle, niin päästäis seuraavaan siirtoon mahdollisimman pian. Tämän jälkeen ei varsinkaan haluaisi ylimääräisiä välikiertoja. Meillä on pakkasessa vielä kaksi alkiota, voi kunpa jompikumpi niistä nyt olisi se, josta tulee meidän vauva. :smiley-angelic001

Takaisin