PelokasAlli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minnihiiri84 tiputteluvuoto on niin harmillisen yleistä ja säikyttää joka kertaOnneksi viivat on kuitenkin vahvistuneet, sehän sen kertoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on koko syksy kuivateltu endoa ja kaksi viimeistä jäljellä olevaa alkiota siirrettiin yhtäaikaa heti endon kuivattelun perään lääkkeelliseen kiertoon. Tätä ennen oli tehtynä viisi siirtoa hyvillä alkioilla ilman tuloksia. Näistä kahdesta viimeisestä alkiosta toinen oli ok-laatuinen ja toinen joku aivan onneton rupu, jonka laatuluokituskin oli jotain aivan eri kieltä kuin mitä tähän mennessä muilla alkioilla.
Sain nyt haalean plussan pp 9, virallinen testi päivä oli pp11, jolloin viiva oli hieman vahvistunut. Pp 13 taas ehkä aavistuksen tummempi, mutta edelleen pelottavan haalea. Huomenna olisi pp 16 ja testaan vielä ja toivon parasta. Pyysin lähetettä verikokeisiin, mutta eivät antaneet, vaan varasivat suoraan ultran ensi kuulle. Ei auta kun metsästää paksumpia viivoja.
Alkuvuodesta minulla oli yksi plussa, joka näkyi noin viikon verran testeissä, kunnes haihtui pois ja nyt eletään samoja päiviä kuin sillon.
Jos tämä nyt onnistuu, niin ehkä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että maljalla hyvät alkiot on huonoja kohdussa ja ne viljelymaljalla rupuset on sitten kohdussa selviytyviä.
Mua pelottaa kans kamalasti. Tänään on juilinut vatsaa, enkä tiedä onko se hyvä vai huono juttu...
En voi uskoa. Onkohan tuohon uskominen?
En voi uskoa. Onkohan tuohon uskominen?
Nupo80, ollaan julkisella. Jotkut lääkärit ovat siirroissa sanoneet tarkan luokituksen pyytämättä, jotkut taas ovat sanoneet vaan, että hyvälaatuinen alkio. Kannasta olen kuitenkin aina nähnyt luokituksen. Niissä on ollut ensin numero, jonka perässä kaksi kirjainta, esim 1AB, 2BB tms. Sen huonon luokitus oli 4 100/100.
Täällä viikko plussasta ja viivat katoamassa. Sama juttu kuin alkuvuonna, kemialliseksi jää ja nyt pakkanen tyhjä. Sanoivat joskus, että jos tästä ekasta kierroksesta ei raskautta, niin sitten täytyy tehdä lisätestejä. Saapa nähdä mitä ne lisätestit nyt oikeasti on.
Kohdun 3D ultrauksesta oli ainakin jo viimeisessä passissa puhe, kun siinä kohtu kuulemma näytti kaksiosaiselta. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun eihän mun kohtua ole ultrattu tässä parin vuoden aikana kuin vähintään parikymmentä kertaa, plus nukutuksessa on tehty kohdunkaulan laajennus, eikä missään vaiheessa puhettakaan kaksiosaisesta kohdusta. Nyt yhtäkkiä se kuitenkin sellaiselta näyttää. Pientä katkeruutta ja vitutusta mulla nyt ilmassa, mutta kai tämä tästä.
Jaksamisia negan testanneille, I feel you all.
Nupo80, ollaan julkisella. Jotkut lääkärit ovat siirroissa sanoneet tarkan luokituksen pyytämättä, jotkut taas ovat sanoneet vaan, että hyvälaatuinen alkio. Kannasta olen kuitenkin aina nähnyt luokituksen. Niissä on ollut ensin numero, jonka perässä kaksi kirjainta, esim 1AB, 2BB tms. Sen huonon luokitus oli 4 100/100.
Täällä viikko plussasta ja viivat katoamassa. Sama juttu kuin alkuvuonna, kemialliseksi jää ja nyt pakkanen tyhjä. Sanoivat joskus, että jos tästä ekasta kierroksesta ei raskautta, niin sitten täytyy tehdä lisätestejä. Saapa nähdä mitä ne lisätestit nyt oikeasti on.
Kohdun 3D ultrauksesta oli ainakin jo viimeisessä passissa puhe, kun siinä kohtu kuulemma näytti kaksiosaiselta. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun eihän mun kohtua ole ultrattu tässä parin vuoden aikana kuin vähintään parikymmentä kertaa, plus nukutuksessa on tehty kohdunkaulan laajennus, eikä missään vaiheessa puhettakaan kaksiosaisesta kohdusta. Nyt yhtäkkiä se kuitenkin sellaiselta näyttää. Pientä katkeruutta ja vitutusta mulla nyt ilmassa, mutta kai tämä tästä.
Jaksamisia negan testanneille, I feel you all.
Mä testasin eilen clearbluen digitaalisella. Plussa tuli. Ihan hullua tämä jatkuva tikkuun pissaaminen