Pakastealkion siirto (PAS)

No ainakin ne sun tekemät testit ovat merkiltään niin huonoja, että ehkä toivoa vielä on 🙏🌈
Viimeksi ne toimi parjauksesta huolimatta hienosti ja siksi oletan, että pitäisi nytkin toimia.

Rsfu:n herkkään oon saanu tosi haaleat viivat nyt kahtena päivänä peräkkäin, mutta olettaisin niidenkin paremmin vahvistuvan. Jos vaan odottaisin siihen testipäivään, niin ei tarvitsisi spekuloida keskustelupalstoilla. :Nerd Face:
 
Viimeksi ne toimi parjauksesta huolimatta hienosti ja siksi oletan, että pitäisi nytkin toimia.

Rsfu:n herkkään oon saanu tosi haaleat viivat nyt kahtena päivänä peräkkäin, mutta olettaisin niidenkin paremmin vahvistuvan. Jos vaan odottaisin siihen testipäivään, niin ei tarvitsisi spekuloida keskustelupalstoilla. :Nerd Face:

Laita kuvia huomenna 🌈
 
Kadun vähän päätöstäni alkaa testailemaan näin ajoissa, nyt taitaa olla pp7. Negatiivistahan se näytti ja iski ihan kaamea epätoivo ja suru, vaikka luulin osaavani suhtautua tähän neutraalimmin. Osaisipa olla vähän kärsivällisempi. Mulle nuo tukilääkkeet tekee raskausoireita, jotka siis alkoi jo ennen siirtoa. Nyt alkaa vähän henkinen kantti pettää ja vaikea pitää toivoa yllä. Tsemppiä kaikille, missä vaiheessa matkaa oottekaan❤️
 
Hellis81: Ei kai se vielä noin aikasin monilla muillakaan näy. Eli ei varmaan vielä ainakaan syytä heittää kirvestä kaivoon

Meillä tulee maanantaina viikko siirrosta ja ajateltiin testata silloin ja sitten virallisena testipäivänä 15.7. 😅
 
Kadun vähän päätöstäni alkaa testailemaan näin ajoissa, nyt taitaa olla pp7. Negatiivistahan se näytti ja iski ihan kaamea epätoivo ja suru, vaikka luulin osaavani suhtautua tähän neutraalimmin. Osaisipa olla vähän kärsivällisempi. Mulle nuo tukilääkkeet tekee raskausoireita, jotka siis alkoi jo ennen siirtoa. Nyt alkaa vähän henkinen kantti pettää ja vaikea pitää toivoa yllä. Tsemppiä kaikille, missä vaiheessa matkaa oottekaan❤️
Eiköhän yleisimmin haamut ala näkymään pp8-10 eli teillä ei ole mitään hätää. Itsellä haamut näkyneet pp10.

Sitten omaa napaa. Minulla ei ollut kuin niitä huonoja testejä tänään ja ihan olematonta haamua myös tänään. Huomiselle on parempia testejä ostettu, niin silloin tietää varmuuden tähän, kun on menossa pp14.

Tuntuu että olen ihan turistina tässä hommassa, mutta pitikö luget menkat poissa? Minulla alkaa aina pp14 menkat ja jos huomenna on nega, niin onkohan pakko/järkeä enää käyttää lugeja? Niitä pitäisi käyttää ohjeiden mukaan 11.7. asti .
 
Eiköhän yleisimmin haamut ala näkymään pp8-10 eli teillä ei ole mitään hätää. Itsellä haamut näkyneet pp10.

Sitten omaa napaa. Minulla ei ollut kuin niitä huonoja testejä tänään ja ihan olematonta haamua myös tänään. Huomiselle on parempia testejä ostettu, niin silloin tietää varmuuden tähän, kun on menossa pp14.

Tuntuu että olen ihan turistina tässä hommassa, mutta pitikö luget menkat poissa? Minulla alkaa aina pp14 menkat ja jos huomenna on nega, niin onkohan pakko/järkeä enää käyttää lugeja? Niitä pitäisi käyttää ohjeiden mukaan 11.7. asti .

Pakko tarkentaa että onko siis huomenna dpo14 mutta pp9? Tmv? Ehkä lopettaisin sit dpo14 jos TÄYSIN nega 🤔
 
Tuntuu että olen ihan turistina tässä hommassa, mutta pitikö luget menkat poissa? Minulla alkaa aina pp14 menkat ja jos huomenna on nega, niin onkohan pakko/järkeä enää käyttää lugeja? Niitä pitäisi käyttää ohjeiden mukaan 11.7. asti .
Osalla tukilääkkeet pitää menkat poissa ja osalla ei. En käy neuvomaan miten kannattaa toimia, mutta itsellä on kokemusta vuodon alkamisesta tukilääkkeen läpi sekä silloin kun en ollut raskaana että silloin kun olin. Vuodosta ei siis oikein voi päätellä mitään. Tästä syystä luulen, että itse aion jatkossa käyttää tukilääkkeitä viralliseen testipäivään asti ja myös testata vasta silloin.
 
Pakko tarkentaa että onko siis huomenna dpo14 mutta pp9? Tmv? Ehkä lopettaisin sit dpo14 jos TÄYSIN nega 🤔
Vitsi menee termit sekaisin, huomenna siis dpo14. Kiitos mielipiteestä! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Osalla tukilääkkeet pitää menkat poissa ja osalla ei. En käy neuvomaan miten kannattaa toimia, mutta itsellä on kokemusta vuodon alkamisesta tukilääkkeen läpi sekä silloin kun en ollut raskaana että silloin kun olin. Vuodosta ei siis oikein voi päätellä mitään. Tästä syystä luulen, että itse aion jatkossa käyttää tukilääkkeitä viralliseen testipäivään asti ja myös testata vasta silloin.
Kiitos tästäkin näkökulmasta ja kokemuksesta! Täytyy aamulla pohtia asiaa ja katsoa miltä testi ylipäätään näyttää. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Miten onkaan sellainen olo, että ihan ekaa kertaa olisi tämän asian äärellä. Esikoista tehdessä sitä oli kolunnut kaikki aiheeseen liittyvän niin syvällä tasolla läpi, ettei tämmöinenkään (muistaakseni) aiheuttanut ongelmia. Nyt olen ihan sormi suussa, että miten tässä kannattaa toimia ja mitkä ovat parhaat ratkaisut mihinkin tilanteeseen. Nopeasti sitä unohtaa asiat, vaikka neljä vuotta sitten olisin ollut varmaan ihan pätevä lapsettomuuslääkäriksi tiedoillani. :rolling:
 
Vitsi menee termit sekaisin, huomenna siis dpo14. Kiitos mielipiteestä! :Smiling Face With Smiling Eyes:


Kiitos tästäkin näkökulmasta ja kokemuksesta! Täytyy aamulla pohtia asiaa ja katsoa miltä testi ylipäätään näyttää. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Miten onkaan sellainen olo, että ihan ekaa kertaa olisi tämän asian äärellä. Esikoista tehdessä sitä oli kolunnut kaikki aiheeseen liittyvän niin syvällä tasolla läpi, ettei tämmöinenkään (muistaakseni) aiheuttanut ongelmia. Nyt olen ihan sormi suussa, että miten tässä kannattaa toimia ja mitkä ovat parhaat ratkaisut mihinkin tilanteeseen. Nopeasti sitä unohtaa asiat, vaikka neljä vuotta sitten olisin ollut varmaan ihan pätevä lapsettomuuslääkäriksi tiedoillani. :rolling:

Tuttu fiilis toi loppu 😄 mut joo, ehken ihan vielä lopettaisi, mut lähipäivinä, en osaa sanoa!
 
Eiköhän yleisimmin haamut ala näkymään pp8-10 eli teillä ei ole mitään hätää. Itsellä haamut näkyneet pp10.

Sitten omaa napaa. Minulla ei ollut kuin niitä huonoja testejä tänään ja ihan olematonta haamua myös tänään. Huomiselle on parempia testejä ostettu, niin silloin tietää varmuuden tähän, kun on menossa pp14.

Tuntuu että olen ihan turistina tässä hommassa, mutta pitikö luget menkat poissa? Minulla alkaa aina pp14 menkat ja jos huomenna on nega, niin onkohan pakko/järkeä enää käyttää lugeja? Niitä pitäisi käyttää ohjeiden mukaan 11.7. asti .
Jos hoidoissa olet jo näin pitkälle päässyt niin lopeta luget vasta ohjeistettuna päivänä ! Niin vältyt kaikilta mahdollisilta myöhemmiltä jossitteluilta ja jopa itsesyytöksiltä.
Itse tekisin testinkin vasta virallisena testipäivänä...
Olkoon se plussatuuli, joka kohdallesi olisi osunut, sanoit testit tässä vaiheessa sitten mitä tahansa.
Tsemppiä ja tuplaviivoja!!🍀
 
Nostan hattua kaikille, jotka malttaa odottaa viralliseen testipäivään asti! Varmasti se fiksuin vaihtoehto, mutta minusta ei siihen ollut tälläkään kertaa. Turhaa itsensä rääkkäystähön tää aikaisin testailu on ja toki tiedän, että yksilöllisesti näkyy, mitä näkyy, jos näkyy. Tää on mitä todennäköisimmin mun viimeinen yritys ja oon antanut itselleni luvan sekoilla, myös testaamisen suhteen😄 Aina ei vaan pysty olemaan niin rationaalinen!
 
Nostan hattua kaikille, jotka malttaa odottaa viralliseen testipäivään asti! Varmasti se fiksuin vaihtoehto, mutta minusta ei siihen ollut tälläkään kertaa. Turhaa itsensä rääkkäystähön tää aikaisin testailu on ja toki tiedän, että yksilöllisesti näkyy, mitä näkyy, jos näkyy. Tää on mitä todennäköisimmin mun viimeinen yritys ja oon antanut itselleni luvan sekoilla, myös testaamisen suhteen😄 Aina ei vaan pysty olemaan niin rationaalinen!
Ilmeisesti sulla vielä vajaa viikko viralliseen testipäivään, joten isosti stemppiä piinoihin sitä ennen! 🍀🙏
 
Eiköhän yleisimmin haamut ala näkymään pp8-10 eli teillä ei ole mitään hätää. Itsellä haamut näkyneet pp10.

Sitten omaa napaa. Minulla ei ollut kuin niitä huonoja testejä tänään ja ihan olematonta haamua myös tänään. Huomiselle on parempia testejä ostettu, niin silloin tietää varmuuden tähän, kun on menossa pp14.

Tuntuu että olen ihan turistina tässä hommassa, mutta pitikö luget menkat poissa? Minulla alkaa aina pp14 menkat ja jos huomenna on nega, niin onkohan pakko/järkeä enää käyttää lugeja? Niitä pitäisi käyttää ohjeiden mukaan 11.7. asti .

Miltä testi näytti 🥹
 
Miltä testi näytti 🥹
Eikö tää nyt ihan tyylipuhdas negatiivinen ole? Testi on Pregcheckin liila liuska.

En ole myöskään laittanut lugea (vielä). Onkohan monta tapausta olemassa, että on siirretty viisipäiväinen ja dpo14 ei näy mitään, mutta olisi silti ollutkin raskaana? En jaksaisi enää tuhruttavaa tuheroa, kun omassa päässä peli on menetetty tässä yrityksessä.
 

Liitteet

  • IMG20240706095531.jpg
    IMG20240706095531.jpg
    5 MB · Katsottu: 115
Eikö tää nyt ihan tyylipuhdas negatiivinen ole? Testi on Pregcheckin liila liuska.

En ole myöskään laittanut lugea (vielä). Onkohan monta tapausta olemassa, että on siirretty viisipäiväinen ja dpo14 ei näy mitään, mutta olisi silti ollutkin raskaana? En jaksaisi enää tuhruttavaa tuheroa, kun omassa päässä peli on menetetty tässä yrityksessä.

Negalta näyttää 😪
 
En tiedä pitääkö täällä jo nyt heittää kirves kaivoon. Siirrossa jotenkin sohaistiin endoa ja lääkäri varoitti, että voi vähän vuotaa. No sellaista äärimmäisen niukkaa endotyyppistä vuotoa olikin pp1. No sit pp2 iltapäivällä olikin jo vähän enemmän vaaleanruskeaa tiputtelua. Tänään aamulla pyyhkiessä oli punertavaa ja pikkusiteessä aamupäivällä tummanruskea viiva. Tää menee nyt ahdistavan samalla tavalla kuin nega-tuoresiirron jälkeen (tai tavalliset menkat), mut ei vuoto silloin näin nopeasti tullut läpi.
 
Mulla tänään dpo13 ja negatiivista näyttää. 5pv blasto siirrettiin tosiaan viime viikon pe. Välillä tuntuu, että olis menkkakipuja, mutta sitten taas myös tosi etova olo, mitä oli viimeksi kun tuli positiivinen. Onhan nyt jo aika myöhä, mutta toivoa pidän kyllä yllä vielä!

Mulla on Terolutit käytössä tiistaihin asti. Onko siis niin, että jos raskaus ei ole alkanut, pitäisi menkkojen alkaa Terolutin lopettamisen jälkeen vai pitäiskö niiden tulla ajallaan?
 
Geri-iina ei heitetä kirvestä vielä kaivoon, kuitenkin tuhruttelu tuossa vaiheessa voi ns kuulua asiaan✨
Raitapaitanen, teroluteista en osaa sanoa meneekö samoin kuin zumenoneissa, niiden kanssa itsellä ainakin vuoto pysynyt pois kunnes on lopettanut ne (ja cyclot).

Mulla on ollut tänään jatkuvaa tykyttelyä yhdessä kohtaa alavatsaa, ja en malttanut olla tuhlaamatta testiä vaikka kuinka tiedän että on pp4 vasta ja iltapissakin.. mutta tiedättekö, toinen viiva siinä on😳❤️ haalea mutta selkeästi näkyy ja punertaa!
 
Täällä vietetään kesätaukoa hoidoista mutta kävin mittaamassa ferritiinin ja se olikin taas tippunut ollen 14. Millaisia kokemuksia matalasta ferritiinistä hoitojen aikana. Onko tarjottu mahdollisuutta infuusioon vai hoidettu vain suun kautta valmisteilla?
Minulla oli 9, suun kautta ohjeistivat nappailemaan vain. 😗 toki varmasti riippuu myös hb:sta ja hoitopaikasta ylipäätään 😌

Täällä 5 päivää nelipäiväisen siirrosta ja jälleen plussa testissä. Enpä ole saanutkaan ennen näin aikaista plussaa ikinä. Noh, mitä vaan tässä ehtii käydä ja viivat haaleta poiskin, mutta hyvä fiilis aiemmasta plussasta kun yleensä 😝 tähän kiertoon tuhlautui kolme alkiota, joten pakkanen tyhjenee hyvää vauhtia. Ja koska en toista saatika kolmatta punktiota voi kuvitellakaan, niin mieli on alkanut jälleen tekemään surutyötä lopullisesta lapsettomuudesta. Mut katsotaan tämä nyt ensin 😗
 
Takaisin
Top