Pakastealkion siirto (PAS)

Millaisia oireita teille on tullut Gonapeptylistä? Muistaakseni viimeksi ei tullut mitään erityistä ja tänään on ollut ihan kauhean huono olo ja väsyttänyt maailman eniten. :Grinning Face With Smiling Eyes: olen käyttöohjeeata lukenut, että nämä on ihan normaaleja oireita, mutta ihmetyttää, kun viimeksi ei läheskään tällaisia oireita.
 
Me ollaan OYSin asiakkaita ja meille testipäivä merkattiin jo ensi viikon lopulle! Hoitaja kyllä sanoi, että on sen verran aikainen, että jos näyttää negatiivista niin testata uudelleen parin päivän päästä.

Viimeksi alotin kyllä testailut reilusti ennen testipäivää ja ihmettelin tummuvaa viivaa! 🫣 (Meillä tuli positiivinen, mutta raskaus meni kesken 5 viikolla)
Jotenkin omaan korvaan kuulostaa oudolta myös toi, että testipäivä on tää, mutta kokeile vielä myöhemmin uudelleen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: eli ehkä HUSin hyvin varman päälle laitettu päivä onkin sittenkin parempi.

Pahoittelut keskeytyneestä raskaudesta! 💔
 
Millaisia oireita teille on tullut Gonapeptylistä? Muistaakseni viimeksi ei tullut mitään erityistä ja tänään on ollut ihan kauhean huono olo ja väsyttänyt maailman eniten. :Grinning Face With Smiling Eyes: olen käyttöohjeeata lukenut, että nämä on ihan normaaleja oireita, mutta ihmetyttää, kun viimeksi ei läheskään tällaisia oireita.
Mulla on molemmilla kerroilla tullu vähän etova olo siitä. Ehkä pientä päänsärkyä kans, muttei mitään suurempaa :)
 
Millaisia oireita teille on tullut Gonapeptylistä? Muistaakseni viimeksi ei tullut mitään erityistä ja tänään on ollut ihan kauhean huono olo ja väsyttänyt maailman eniten. :Grinning Face With Smiling Eyes: olen käyttöohjeeata lukenut, että nämä on ihan normaaleja oireita, mutta ihmetyttää, kun viimeksi ei läheskään tällaisia oireita.
Mä epäilen et mulla olis toisella kerralla tullut kans aivan järkyttävä väsymys! Toisella ei sit taas tullut mitään.
 
Kirjottelen nyt tännekin. Kävin just ultrassa ja todettiin sikiön olevan liian pieni ja syke liian hidas. Nyt odotellaan et milloin keskenmeno alkaa.
Te jotka olette olleet Husilla hoidossa ja kokeneet keskenmenon, niin milloin ootte päässeet jatkamaan hoitoja? Itsellä kuitenkin onnekas tilanne et alkioita on vielä 4 pakkasessa.
 
Takaisin
Top