Pakastealkion siirto (PAS)

Näyttää kyllä vahvemmalta kuin viivanpaikka! Sitä en tiedä, näyttäiskö joku muu testi jo vahvempaa viivaa? Mutta uskon että viiva on raskaudesta, toivotaan vahvistumista viivalle!

Itse sain pc testillä aika vahvaa. Toki viivan vahvuus riippuu monesta asiasta, kuitenkin yllätyin, miten monasta se oli vahvempi lyhyellä pidätyksellä kuin pitkällä. Mutta kaikilla nousee hcg yksilöllisesti.
 

Liitteet

  • 20240620_120804.jpg
    20240620_120804.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 88
Näyttää kyllä vahvemmalta kuin viivanpaikka! Sitä en tiedä, näyttäiskö joku muu testi jo vahvempaa viivaa? Mutta uskon että viiva on raskaudesta, toivotaan vahvistumista viivalle!

Itse sain pc testillä aika vahvaa. Toki viivan vahvuus riippuu monesta asiasta, kuitenkin yllätyin, miten monasta se oli vahvempi lyhyellä pidätyksellä kuin pitkällä. Mutta kaikilla nousee hcg yksilöllisesti.
Kiitos, toivotaan kovasti että vahvistuu ❤️ aivan, pitänee kokeilla toisen merkin testejä myös! Sinulla ihanasti vahvistuva testisuora tullut 🥹
 
Heippa! En ole vielä koskaan tänne kirjoitellut, nyt uskaltaudun😍
Meillä oli punktio toukokuun alussa ja siitä 11 päivää alkoi kuukautiset. Nyt odottelen seuraavia, jo 33 päivää mennyt eikä kuulu eikä näy. Onko kenelläkään muulla ollut tuon ensimmäisen "välivuodon" ja seuraavien kuukautisten välissä pitkäkin tauko? En ole raskaana☺️harmillisesti jäi alkionsiirto nyt tekemättä tähän kesään hussin kesätauon vuoksi.
Lisäksi onko migreeni kohtalotovereita? Sain punktion jälkeen 2 viikon järkyttävän migreenin joka kesti putkeen sen kaksi viikkoa (kävin välillä päivystyksessä katkaisemassa sitä tipassa). Pelkään että seuraavat kuukautiset aiheuttavat saman tilanteen🫣

Mäkin olen uusi täällä. Mulla oli punktion jälkeinen kierto viikon normaalia pidempi. Päästiin viimeinkin kesäkuussa tekemään pas, josta nyt pp9 testasin negan. Blasto siirrettiin ja luojan kiitos niitä on neljä jäljellä.
 
@Faustolle voimia negatiivisen jälkeen 💔 onneksi teillä on monta blastoa vielä pakkasessa 💕

Minä spämmilen täällä innoissani 😅 mutta tänään tein sekä apteekin että preg chekin raskaustestin. Apteekin testin viiva näyttäisi minun silmään vahvistuneen eilisestä 🥹 mutta testiviivat ei kyllä yhtä vahvat ole kuin kontrolliviivat.

Ei kai gonapeptyl näy raskaustestissä? Pistin sen 12.6. Eihän siinä hcg:tä ole, eikös niin? 🤔
 

Liitteet

  • IMG_9020.jpeg
    IMG_9020.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
@Anneli- minusta viivat näyttävät tosi hyville! Muistaakseni en saanut viime raskaudessa kunnon leffaviivoja edes pari viikkoa ekan testin tekemisestä , vaikka esim verikoe näytti silloin todella hyviä lukemia. :)

Auttakaa siskot! Eka PAS moneen vuoteen tulossa ja ovistesti näyttää edelleen negaa ja nyt on kp17. Pari viime kiertoa ovis on ollut kp 15. Tänään clearbluen testi oli nega, mutta kun viivoja katsoin niin ovulaatio on tulossa hetkellä millä hyvänsä. Myös omat tuntemuksen on sellaiset, että kohta pärähtää plussa. Millainen testausstrategia tässä kannattaa ottaa? Testaanko iltapäivällä uudestaan? Vai vasta huomenna aamulla? Vai jo ennen klo 10, jolloin voisin ilmoittaa sen vielä tänään (Tilkassa hoidot ja takaraja klo 10?)? Entä jos testi on tänään iltapäivällä/illalla posi ja huomenna aamulla nega, miten sitten ilmoitan asian? Help! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: halu siirtoon on kova ja klassisesti kierto sekoilee, kun on tosi kyseessä.
 
@Anneli- minusta viivat näyttävät tosi hyville! Muistaakseni en saanut viime raskaudessa kunnon leffaviivoja edes pari viikkoa ekan testin tekemisestä , vaikka esim verikoe näytti silloin todella hyviä lukemia. :)

Auttakaa siskot! Eka PAS moneen vuoteen tulossa ja ovistesti näyttää edelleen negaa ja nyt on kp17. Pari viime kiertoa ovis on ollut kp 15. Tänään clearbluen testi oli nega, mutta kun viivoja katsoin niin ovulaatio on tulossa hetkellä millä hyvänsä. Myös omat tuntemuksen on sellaiset, että kohta pärähtää plussa. Millainen testausstrategia tässä kannattaa ottaa? Testaanko iltapäivällä uudestaan? Vai vasta huomenna aamulla? Vai jo ennen klo 10, jolloin voisin ilmoittaa sen vielä tänään (Tilkassa hoidot ja takaraja klo 10?)? Entä jos testi on tänään iltapäivällä/illalla posi ja huomenna aamulla nega, miten sitten ilmoitan asian? Help! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: halu siirtoon on kova ja klassisesti kierto sekoilee, kun on tosi kyseessä.

Helmikuussa Tilkassa muistelen että piti ilmoittaa klo 9 mennessä, itse tein testin joskus 8-9, nega, sit koska fiilis oli plussasta, tein 9 aikaan ja ilmoitin 5 min yli posin! Ja pääsin sit siirtoon 😊 Eli siis kannattaa tehdä mahdollisuuksien mukaan ap uusi, sit viel ip.. koska jos ip ois plussa mut aamusta ei enää, niin voit kertoa siitä. Mulla muuten lisää noita tikkuja, jäänyt yli, jos joku haluaa hakea meiltä hädässä! Tai sit voin postittaa. Hädässä olevat pk seutulaiset etusijalla jos haluaa hakea meiltä.😃
 
Helmikuussa Tilkassa muistelen että piti ilmoittaa klo 9 mennessä, itse tein testin joskus 8-9, nega, sit koska fiilis oli plussasta, tein 9 aikaan ja ilmoitin 5 min yli posin! Ja pääsin sit siirtoon 😊 Eli siis kannattaa tehdä mahdollisuuksien mukaan ap uusi, sit viel ip.. koska jos ip ois plussa mut aamusta ei enää, niin voit kertoa siitä. Mulla muuten lisää noita tikkuja, jäänyt yli, jos joku haluaa hakea meiltä hädässä! Tai sit voin postittaa. Hädässä olevat pk seutulaiset etusijalla jos haluaa hakea meiltä.😃
Kiitos näkökulmasta, taidan pissailla pitkin päivää tikkuun ja selittää heille tilanteen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja kiitos tikkutarjouksesta, just eilen hain Yliopiston apteekista (tarjouksesta, tiedoksi muillekin) noita lisää, mutta jos nää nyt sattuu loppumaan, niin tuun koputtelemaan ovesi taakse. :Nerd Face::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
@Faustolle voimia negatiivisen jälkeen 💔 onneksi teillä on monta blastoa vielä pakkasessa 💕

Minä spämmilen täällä innoissani 😅 mutta tänään tein sekä apteekin että preg chekin raskaustestin. Apteekin testin viiva näyttäisi minun silmään vahvistuneen eilisestä 🥹 mutta testiviivat ei kyllä yhtä vahvat ole kuin kontrolliviivat.

Ei kai gonapeptyl näy raskaustestissä? Pistin sen 12.6. Eihän siinä hcg:tä ole, eikös niin? 🤔
Hyvältä näyttää testiviivat 😍 hienosti vahvistunut tuo apteekin testi. Ja ei huolta, vaikkei ole vielä tasavahvat viivat. Itse sain tasavahvat vasta dpo 18.
 
Mäkin olen uusi täällä. Mulla oli punktion jälkeinen kierto viikon normaalia pidempi. Päästiin viimeinkin kesäkuussa tekemään pas, josta nyt pp9 testasin negan. Blasto siirrettiin ja luojan kiitos niitä on neljä jäljellä.
Voi harmi😔mutta onneksi on monta yritystä jäljellä❤️
 
Hei osaisikohan joku neuvoa, mitä kannattaisi tehdä, kun tein tosiaan positiiviset testit tänään. Lapsettomuuspolilta saatu testipäivä on ensi viikon tiistai 25.6. Neuvottiin käyttämään cyclogestiä testipäivään saakka, ja ilmoittamaan tulos polille. Ei ollut silloin puhetta, että jatketaanko cyclojen käyttöä jos testi on posi. Luulin, että polin kesätauko on heinäkuun, mutta nyt sainkin täältä tietää, että se alkaa jo juhannukselta. Eli en saa hoitohenkilökuntaa kiinni ensi viikolla 😨 tuleekohan cyclogestin käyttöä jatkaa virallisen testipäivän jälkeen? Mistähän voi terveydenhuollosta saada apua tähän kysymykseen, jos lääkkeet määrännyt lapsettomuuspoli on kiinni?
 
Hei osaisikohan joku neuvoa, mitä kannattaisi tehdä, kun tein tosiaan positiiviset testit tänään. Lapsettomuuspolilta saatu testipäivä on ensi viikon tiistai 25.6. Neuvottiin käyttämään cyclogestiä testipäivään saakka, ja ilmoittamaan tulos polille. Ei ollut silloin puhetta, että jatketaanko cyclojen käyttöä jos testi on posi. Luulin, että polin kesätauko on heinäkuun, mutta nyt sainkin täältä tietää, että se alkaa jo juhannukselta. Eli en saa hoitohenkilökuntaa kiinni ensi viikolla 😨 tuleekohan cyclogestin käyttöä jatkaa virallisen testipäivän jälkeen? Mistähän voi terveydenhuollosta saada apua tähän kysymykseen, jos lääkkeet määrännyt lapsettomuuspoli on kiinni?
Itsellä ainakin kaikki lääkkeet, myös siis cyclogest, jatkuu rv 10 saakka ja sen jälkeen vasta lopetus. Eli haittaa ei ainakaan ole, vaikka jatkat niitä niin kauan kunnes saat omalta lääkäriltä ohjeet 😊
 
Hei siskot taas! Testi on nyt positiivinen. Ilmoitanko sen heti Omapolulle vai katsonko onko vielä aamulla positiivinen ja ilmoitan sen? Tuntuu ihan kuin olisin ensimmäistä kertaa asialla. Paitsi silloin tuntui, että homma oli paljon paremmin hallussa. :Nerd Face:

Hmm, ehkä ilmottaisin aamulla.. en muista kysyttiinkö, milloin testi oli plussa tai voiko vapaasti sinne jotain kirjoittaa.. mutta siis jos aamusta plussa niin ilmoittaisin et aamusta, jos nega niin johonkin ilmoitus että milloin sait plussan tarkemmin
 
Tein nyt paniikissa kuitenkin niin, et ilmoitin et tänään oli viimeksi sekä positiivinen että negatiivinen ja laitoin viestin, missä kerroin et ap oli nega ja ip posi. Katsotaan miten tämä menee nyt. Aloitan myös ominpäin luget sunnuntaina, koska Tilkassa sanottiin, että ohjeet tulee kun ilmoittaudun, mutta eihän siellä kukaan nyt ole töissä ja sunnuntaina ainakin vanhojen ohjeiden mukaan ne pitäisi aloittaa. Huh, miten tästäkin sain niin ison säädön aikaiseksi. Saa pitää peukkuja, että kaikki menee hyvin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :thumbs-up:
 
Hei osaisikohan joku neuvoa, mitä kannattaisi tehdä, kun tein tosiaan positiiviset testit tänään. Lapsettomuuspolilta saatu testipäivä on ensi viikon tiistai 25.6. Neuvottiin käyttämään cyclogestiä testipäivään saakka, ja ilmoittamaan tulos polille. Ei ollut silloin puhetta, että jatketaanko cyclojen käyttöä jos testi on posi. Luulin, että polin kesätauko on heinäkuun, mutta nyt sainkin täältä tietää, että se alkaa jo juhannukselta. Eli en saa hoitohenkilökuntaa kiinni ensi viikolla 😨 tuleekohan cyclogestin käyttöä jatkaa virallisen testipäivän jälkeen? Mistähän voi terveydenhuollosta saada apua tähän kysymykseen, jos lääkkeet määrännyt lapsettomuuspoli on kiinni?
Yleensä tukilääkkeet jatkuu siihen viralliseen testipäivään. Olitko millä polilla hoidoissa? Vaikka lapsettomuuspoli on kiinni on usein kätilö kuitenkin puhelinpalveluun vastaamassa sillä poleilla on kuitenkin kesäsulkujen aikaankin toimintaa vaikka lapsettomuuspuoli olisikin kiinni😊
 
Niistä tukilääkkeistä ei ole haittaa alkiolle/sikiölle, ja ne tukee raskauden jatkumista, joten en lopettaisi niitä ominpäin jos olisin varhaisen plussan saanut! Osalla niistä luovutaan testipäivän jälkeen, osalla viikko sen jälkeen, osalla vasta lähempänä niskapoimu-ultraa. Riippuen tilanteesta. Ilmoittaisin siis tuloksen vasta testipäivänä ja kuulisin silloin jatkosuunnitelmat.
 
Kiitokset vastauksista kaikille 🥰 Niinpä, en oo omin päin lopettamassa mitään todellakaan, stressailin vaan että saanko hoitavaa tahoa kiinni 🙈 mutta eiköhän se onnistu!

Ihanaa kun täältä saa neuvoja ja apua ❣️
 
Takaisin
Top