Pakastealkion siirto (PAS)

Jos jollekin tämä tarina toisi lohtua ja toivoa ❤️ 5 vuotta odotimme, toivoimme, petyimme, surimme ja toivoimme taas. Näistä 4 vuotta lapsettomuushoidoissa julkisella. Viime vuoden joulukuussa ekan kerran ikinä positiivinen raskaustesti IVF tuoresiirrosta, joka päättyi käynnistettyyn keskenmenoon raskausviikolla 10. Musertava tunne - toivosta synkkään epätoivoon. Muutaman kuukauden itseni kokoamisen jälkeen pakastealkionsiirto tehtiin tämän vuoden toukokuussa. Positiivinen raskaustesti ja tänään klinikalla varhaisultra. Se jännityksen ja ahdistuksen määrä ultraan mentäessä - tässä kohtaa viimeksi saimme kuulla. että raskaus ei ole normaali eikä tule jatkumaan. Lääkäri etenee rauhassa selittäen mitä ultrassa näkyy ja olen ihan valmis kuulemaan nuo sanat, että kaikki ei ole kunnossa. Kunnes vähän kuin vaivihkaa ja hiljaa hän sanoo ”hyvä sikiökaiku ja syke sekä mitat vastaavat täysin viikkoja”. ❤️
Ihanaa, paljon onnea!! 🥰😍❤️
 
Mites täällä piinailijoilla menee?

Itsellä tänään pp7 ja ei oikeastaan juuri tuntemuksia. Ehkä parina päivänä oli mahassa vähän etovaa oloa ja nyt on jotenkin aivan sellainen tunne että menkat tekisi tuloaan😑
Verikokeeseen tiistaina.
On tämä odottaminen kyllä raastavaa!
 
Mites täällä piinailijoilla menee?

Itsellä tänään pp7 ja ei oikeastaan juuri tuntemuksia. Ehkä parina päivänä oli mahassa vähän etovaa oloa ja nyt on jotenkin aivan sellainen tunne että menkat tekisi tuloaan😑
Verikokeeseen tiistaina.
On tämä odottaminen kyllä raastavaa!
Minulla vasta pp2, mutta koko ajan vaan kuulostelee ja tunnustelee jos jotain tuntuisi 😄 mutta ei mitään ole tuntunut.. 🙈 tsemppiä sinne! Eikös raskausoireet voi tuntuakin siltä että menkat tekisi tuloaan 🥰 niinpä, odottaminen on tosi raastavaa!

@Marimii paljon tsemppiä, toivotaan että tärppää! 😍
 
@Marimii Tsemppiä näihin päiviin 💪

@Anneli- juuri näin, ei osaa olla tarkkailematta jokaista pientäkin juttua 🙈 ja todella, kaikki oireet voi viitata joko menkkoihin tai lääkkeisiin, tai sitten raskauteen, eli eihän näistä ota selvää. Tsemppiä ja onnistumista sullekin! 🥰
 
Täällä piinailu näyttää päättyneen onnellisesti. Hcg oli maanantaina 502 ja eilen 1210. Kolmas kerta siis toden sanoi ja siirryn nyt piinailemaan seuraavia etappeja muihin ketjuihin.

Toivon tähän ketjuun paljon lisää plussauutisia ja kiitän vertaustuesta sekä kärsivällisyydestä viivapohdintojeni kanssa ❤️
 
Tsemppiä piinapäiviin kaikille 🌈 Oireet tai oireettomuus ei tosiaan tässä vaiheessa kerro vielä mistään 🙂 Mun testit on vahvemmat onneks päivä päivältä eli toivottavasti lupaa hyvää vaikka ei vielä leffaviivat olekaan 🙏❤️ Huomenna ajattelin tehdä viikkodigin. Lauantaina virallinen testipvä, mut pe/la oon yön töissä niin aamupissanäytettä en saa silloin kerättyä.. 🙂
 
Kiitos kaikille tuesta. Tänään virallinen testipäivä ja digissä 3+. Nyt vain toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Kaikille muille plussanneille onnea.

Kovasti voimia ja jaksamista raskautta toivoville ja asian kanssa piinailijoille. Täällä ollaan hengessä mukana. ❤️
 
Jätin testailut viralliseen testipäivään ja nega tuli vaikka tiputtelu oli hiipunut pois lisäannoksella cyclogestia ja ehdin olla jo vähän toiveikas 😔 Miten pian teillä on kuukautiset alkaneet cyclogestien ja terolutien poisjätöstä jotka olette niitä ottaneet päällekkäin?
 
Paljon onnea plussanneille! 💕

Minulla on nyt pp 6 (5 päiväisen alkion siirrosta). Ei yhtään mitään oireita, alkaa taas kyllä epätoivo nousta ettei taaskaan onnistunut 😔 onko kellään kokemusta, ettei oisi mitään oireita ennen plussaa?
 
Paljon onnea plussanneille! 💕

Minulla on nyt pp 6 (5 päiväisen alkion siirrosta). Ei yhtään mitään oireita, alkaa taas kyllä epätoivo nousta ettei taaskaan onnistunut 😔 onko kellään kokemusta, ettei oisi mitään oireita ennen plussaa?

Mulla ei ollut mitään oireita ennen plussaa. Yleensäkin tuli tosi vähän alkuraskauden oireita ja aika myöhään. Tsemppiä odotteluun.
 
Jätin testailut viralliseen testipäivään ja nega tuli vaikka tiputtelu oli hiipunut pois lisäannoksella cyclogestia ja ehdin olla jo vähän toiveikas 😔 Miten pian teillä on kuukautiset alkaneet cyclogestien ja terolutien poisjätöstä jotka olette niitä ottaneet päällekkäin?
Pahoittelut negasta 🩶

Mulla kans lauantaina illasta oli lievää tiputteluvuotoa joka loppui kyllä samantein. Toivo silti aikalailla jo menetetty. Huomenna testipäivä ja pääsee vihdoin tästä piinasta taas hetkeksi.

Onko plussanneilla ollut tiputtelua oletettujen menkkojen alkamisajankohtana?
 
Pp5/dpo10 testattu nega. Jotenkin vaikea uskoa että muuttuisi plussaksi😥 Ei mitään oireita. Mulla polin määräämä testipäivä vasta dpo 19, ovis tuli normaalia myöhemmin ja tuolloin yleensä menkat jo alkanut useampi päivä aiemmin. Onko teillä terolut pitänyt menkat poissa testipäivään asti?
 
Paljon onnea plussanneille! 💕

Minulla on nyt pp 6 (5 päiväisen alkion siirrosta). Ei yhtään mitään oireita, alkaa taas kyllä epätoivo nousta ettei taaskaan onnistunut 😔 onko kellään kokemusta, ettei oisi mitään oireita ennen plussaa?
Mulla 2/4 raskaudesta on ollut täysin oireettomia ja olin molemmissa 100% varma, etten ollut raskaana ennen kuin testin tein. Kahdessa raskaudessa sen sijaan oireet olleet selkeät ja silloin arvasin jo ennen testiä, että raskaana olen. Oireista/oireettomuudesta ei voi päätellä siis vielä mitään. 😊
 
Takaisin
Top