Pakastealkion siirto (PAS)

Pp5/dpo10 testattu nega. Jotenkin vaikea uskoa että muuttuisi plussaksi😥 Ei mitään oireita. Mulla polin määräämä testipäivä vasta dpo 19, ovis tuli normaalia myöhemmin ja tuolloin yleensä menkat jo alkanut useampi päivä aiemmin. Onko teillä terolut pitänyt menkat poissa testipäivään asti?
Mulla pelkällä terolutilla vuoto on tullut läpi aina jo ennen testipäivää.
 
Mulla 2/4 raskaudesta on ollut täysin oireettomia ja olin molemmissa 100% varma, etten ollut raskaana ennen kuin testin tein. Kahdessa raskaudessa sen sijaan oireet olleet selkeät ja silloin arvasin jo ennen testiä, että raskaana olen. Oireista/oireettomuudesta ei voi päätellä siis vielä mitään. 😊
Kiitos vastauksesta 💕 luo toivoa kuulla että on oireettomiakin plussauksia, kun tuntuu että netti on täynnä vain keskusteluja ja kokemuksia, joissa äideillä on jo ennen plussaa paljon oireita.. 😊
 
Tänään siirrettiin blasto. Testipäivä 29.7. Ärsyyntymistä ilmassa keltarauhaslääkityksestä johtuen siihen malliin, että olisi tehnyt mieli jättää väliin. Mutta kai tämäkin olotila taas ohi menee.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! En ole vielä koskaan tänne kirjoitellut, nyt uskaltaudun😍
Meillä oli punktio toukokuun alussa ja siitä 11 päivää alkoi kuukautiset. Nyt odottelen seuraavia, jo 33 päivää mennyt eikä kuulu eikä näy. Onko kenelläkään muulla ollut tuon ensimmäisen "välivuodon" ja seuraavien kuukautisten välissä pitkäkin tauko? En ole raskaana☺️harmillisesti jäi alkionsiirto nyt tekemättä tähän kesään hussin kesätauon vuoksi.
Lisäksi onko migreeni kohtalotovereita? Sain punktion jälkeen 2 viikon järkyttävän migreenin joka kesti putkeen sen kaksi viikkoa (kävin välillä päivystyksessä katkaisemassa sitä tipassa). Pelkään että seuraavat kuukautiset aiheuttavat saman tilanteen🫣
 
Oi onnea kaikille plussanneille!! 😍 Ja halauksia teille, joiden vuoro ei vielä ollutkaan. 😞

Tervetuloa myös mukaan Kielopuu!

Täällä kuukauden procren-kuivattelu takana ja ultrassa käyty. Toisen puolen endometriooma on hoitojen myötä kasvanut, mut toinen puoli näytti onneks rauhallisemmalta.

Nyt aloitan Zumenonin 3 kertaa päivässä ja ens viikon pe taas ultrataan.

On ollut ihan ok fiilikset tän kuivattelukuukauden ajan, mut nyt taas alkaa jännittää. Meillä on vain yksi 5pv pakkasessa. Voi kumpa kyseessä olisi meidän tyyppi.
 
Tänään siirrettiin blasto. Testipäivä 29.7. Ärsyyntymistä ilmassa keltarauhaslääkityksestä johtuen siihen malliin, että olisi tehnyt mieli jättää väliin. Mutta kai tämäkin olotila taas ohi menee.
29.6 kaiketi kuiteskii💚 tsemppiä oloihi
 
Heippa! En ole vielä koskaan tänne kirjoitellut, nyt uskaltaudun😍
Meillä oli punktio toukokuun alussa ja siitä 11 päivää alkoi kuukautiset. Nyt odottelen seuraavia, jo 33 päivää mennyt eikä kuulu eikä näy. Onko kenelläkään muulla ollut tuon ensimmäisen "välivuodon" ja seuraavien kuukautisten välissä pitkäkin tauko? En ole raskaana☺️harmillisesti jäi alkionsiirto nyt tekemättä tähän kesään hussin kesätauon vuoksi.
Lisäksi onko migreeni kohtalotovereita? Sain punktion jälkeen 2 viikon järkyttävän migreenin joka kesti putkeen sen kaksi viikkoa (kävin välillä päivystyksessä katkaisemassa sitä tipassa). Pelkään että seuraavat kuukautiset aiheuttavat saman tilanteen🫣
Heippa!
Mulla tuli tuossa välivuodon jälkeisessä kierrossa ovis+ vasta kp 30 🤣 ja kierto oli kaikkiaan 45 päivää. Normaalisti mun kierrot on 30-33 päivää. Osasin kyllä odottaa, kun mun kierto aina suuttuu kaikesta erilaisesta 🤭
 
Heippa!
Mulla tuli tuossa välivuodon jälkeisessä kierrossa ovis+ vasta kp 30 🤣 ja kierto oli kaikkiaan 45 päivää. Normaalisti mun kierrot on 30-33 päivää. Osasin kyllä odottaa, kun mun kierto aina suuttuu kaikesta erilaisesta 🤭
Kuulostaa siltä että täälläkin pitkittyy samankaltaiseksi tämä kierto, tasoittuiko sulla sitten seuraava (eli kolmas) kierto jo normaaliksi vai heittelikö pitkään?
 
Kuulostaa siltä että täälläkin pitkittyy samankaltaiseksi tämä kierto, tasoittuiko sulla sitten seuraava (eli kolmas) kierto jo normaaliksi vai heittelikö pitkään?
Ei tietoa, kun on vasta kolmas kierto menossa kp 3 🤣 parin viikon päästä olen taas viisaampi. Ei kyl haittaa vaikka vielä seuraava kierto venyis, kun vasta elokuussa voi ilmoittautua siirtoon. Niin nyt saa kierto sekoilla rauhassa koko kesän, jos sit syksyllä kaikki sujuisi loistavasti! 🤭
 
Moikka kaikille!
Ihanaa kun löysin tällaisen keskustelun ja kohtalotovereita näköjään on!
Meillä oli just kolmas ivf ja se oli ensimmäinen mistä saatiin icsillä hedelmöittyneitä alkioita. Tuoresiirto tehtiin toissapäivänä ja testaus olisi 28.6. Samoissa mennään Maatujan kanssa.
Mä olen niin iloinen kaikkien plussanneiden puolesta ja toivon mahdollisimman monelle plussaa 🥰
 
Ei tietoa, kun on vasta kolmas kierto menossa kp 3 🤣 parin viikon päästä olen taas viisaampi. Ei kyl haittaa vaikka vielä seuraava kierto venyis, kun vasta elokuussa voi ilmoittautua siirtoon. Niin nyt saa kierto sekoilla rauhassa koko kesän, jos sit syksyllä kaikki sujuisi loistavasti! 🤭
Joo kesällä ei niin väliä, kunhan sitten elokuussa ruotuun👍🏻☺️
 
Tein tänään r testin, ja haalea mutta selvä toinen viiva näkyi 😮😭en koskaan ole saanut toista viivaa tikkuun, edes minkäänlaista hailuraa 🥹 mutta pelkään että kyseessä on viivanpaikka, kun sellaistakaan ei ole kokemusta nimittäin 😅 näyttääkö Apteekin raskaustesti ultra (vihreä valkoinen pakkaus) usein viivanpaikkaa, onko kellään kokemusta?
 
Tein tänään r testin, ja haalea mutta selvä toinen viiva näkyi 😮😭en koskaan ole saanut toista viivaa tikkuun, edes minkäänlaista hailuraa 🥹 mutta pelkään että kyseessä on viivanpaikka, kun sellaistakaan ei ole kokemusta nimittäin 😅 näyttääkö Apteekin raskaustesti ultra (vihreä valkoinen pakkaus) usein viivanpaikkaa, onko kellään kokemusta?

Jos rekisteröidyt niin voidaan analysoida kuvaa 🌈 toivotaan että oikea viiva! Ei ole kokemusta tuosta.. mutta jos se on vaikka illalla tai huomenna vahvempi niin tietää, toki voi vahvistua vasta ylihuomennakin 🙏
 
Jos rekisteröidyt niin voidaan analysoida kuvaa 🌈 toivotaan että oikea viiva! Ei ole kokemusta tuosta.. mutta jos se on vaikka illalla tai huomenna vahvempi niin tietää, toki voi vahvistua vasta ylihuomennakin 🙏
Noniin, pitihän se rekisteröityä 😁

Miltä nämä teidän mielestä näyttää tai näyttääkö miltään?

Kyllä nyt jännittää ja pelottaa, että kyseessä on viivanpaikka tai pelkkä kiinnittymisyritys 🥺 nyt on 5 päiväisen alkion siirrosta pp9. Virallinen polilta saatu testipv on ens viikon tiistai, eli 2vk siirrosta. Mietityttää, että eikö tässä vaiheessa viivan pitäisi olla jo vahvempi.. pitää vaan lisää testata, huomenna tai ylihuomenna 🙏🏻
 

Liitteet

  • IMG_9016.jpeg
    IMG_9016.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 97
  • IMG_9015.jpeg
    IMG_9015.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 92
Nyt en kyllä tiedä, mikä tuo ihme nimimerkki tuli äskeiseen viestiini 🫣 mutta Anneli- siis täällä.

Edit / nimimerkki pitikin vielä muuttaa profiilissa
 
Muokattu viimeksi:
Noniin, pitihän se rekisteröityä 😁

Miltä nämä teidän mielestä näyttää tai näyttääkö miltään?

Kyllä nyt jännittää ja pelottaa, että kyseessä on viivanpaikka tai pelkkä kiinnittymisyritys 🥺 nyt on 5 päiväisen alkion siirrosta pp9. Virallinen polilta saatu testipv on ens viikon tiistai, eli 2vk siirrosta. Mietityttää, että eikö tässä vaiheessa viivan pitäisi olla jo vahvempi.. pitää vaan lisää testata, huomenna tai ylihuomenna 🙏🏻
Mun mielestä sun viiva näyttää hyvältä! Varsinkin, kun vertaan omaan huhtikuiseen testisuoraani. Itselläkin oli samankaltainen pp9, dpo 14, ja aivan samankaltaiset mietteet, että onko tämä nyt riittävä. Silloin testihulluuksissani teinkin kolme testiä tuon päivän aikana (aamulla, päivällä ja illalla) ja toivoin viivan vahvistuvan, mutta vahvempi se oli vasta seuraavana päivänä.
 
Minusta tuolla Annelin käyttämällä testillä valitettavasti tulee testiajan jälkeen aina hailakka turha viiva, mutta ei se ole noin tumma! Joten kannattaa seurailla ihan positiivisin mielin :)
 
Takaisin
Top