Hitto tää on jotenki hankalaa
oon nyt jotenkin onnistunut kuitenki saamaan aamupainon n 80kg. On vähän yli tai alle,meidän eidigivaaka, ei ole aina järin tarkka. Mutta taitaa olla alinpaino sitten viime raskauden puolen välin
koitan nyt tästä poimia jotan motivaatioita.
@litranmitta oliko sulla joku tietty punnituspäivä vai miten teet? Itse olen nyt punninnut harvemmin, ja mietin kivasti mikä ois tässä paras. Kahden viikon välein näkyisi selkein tulos, ja se vois motivoida, mutta maltanko olla punnitsematta niin pitkään. Ajattelin kokeilla.
@litranmitta oliko sulla joku tietty punnituspäivä vai miten teet? Itse olen nyt punninnut harvemmin, ja mietin kivasti mikä ois tässä paras. Kahden viikon välein näkyisi selkein tulos, ja se vois motivoida, mutta maltanko olla punnitsematta niin pitkään. Ajattelin kokeilla.