onpa vaikuttavaa @Unitupuna ! Hyvä sinä 

Ja tsempit painojumien kanssa kärvisteleville! Se on niin turhauttavaa!
Mä otin nyt takaisin yazion käyttöön kun tilaustakin mulla oli vielä marraskuuhun asti voimassa. Ilokseni huomasin että siihen oli tullut tässä välissä tekoälykamera jolla voi vaan ottaa kuvan annoksesta ja se ehdottaa sisältöä ja kaloreita! Toimii yllättävän hyvin ja on kyllä kaipaamani helpotus tuohon. Mähän pidin taukoa kesäkuun kirjaamisesta. Tulos n. 79kg -> 83kg
sain kyllä heinäkuun aikana taas painon n. 78-79kg ilman kalorilaskentaa lisäämällä vihannesten ja hedelmien määrää reippaasti mut nyt taas useamman viikon paino pyörinyt tuossa 78kg tuntumassa. Luulen että mun hevosen ruokahalulla saan kalorit helposti ylläpitokaloreihin äärimmäisen terveellistä ruokaakin syömällä, joten ajattelin että tähän painonpudotusvaiheeseen otan tuon yazion taas käyttöön. Luulen myös että tuossa ruokavalioryhmässä jonka ohjeita ylimalkaisesti noudatan tuon vihannesboostin aikana huono juttu mulle oli että korostettiin kolmea jättimäistä ateriaa. En pysy sen kylläisempänä iltapäivään, söin sitten 1kg tai 1,5kg annoksen joten sama sitten säästää vähän kaloreita välipalalle. Yllättävän pienistä jutuista se kalorivaje kuitenkin muodostuu. Jos syön 450 kalorin bowlin 600 kalorin sijasta lounaalla ja molemmissa välipalaksi vaikka banaanin ja kahvin niin vähän kevyemmällä bowlilla se on sen 150 kalorivaje jo päivään eikä kylläisyydessä eroa 
Ja tsempit painojumien kanssa kärvisteleville! Se on niin turhauttavaa!
Mä otin nyt takaisin yazion käyttöön kun tilaustakin mulla oli vielä marraskuuhun asti voimassa. Ilokseni huomasin että siihen oli tullut tässä välissä tekoälykamera jolla voi vaan ottaa kuvan annoksesta ja se ehdottaa sisältöä ja kaloreita! Toimii yllättävän hyvin ja on kyllä kaipaamani helpotus tuohon. Mähän pidin taukoa kesäkuun kirjaamisesta. Tulos n. 79kg -> 83kg