Painonpudotusryhmä

heräsin itsekin tuohon juustonsyöntiin 😱 kiitos @litranmitta tuosta aiemmasta viestistä, aloin miettimään kuinka paljon tulee syötyä leipää aamu/väli/iltapalaksi ja se juuston määrä on kyllä iso tekijä varmasti mun painonhallinnassa, on kuitenkin sen verran energiatiheä ja ainakin mulle tosi koukuttava ruoka-aine.
Sit ku on vielä järkky nälkä niin tulee leipää tehdessä huomaamattaan syötyä ekstrana 1-2 siivua. Oon alkanut suhtautumaan juustoon enemmän herkkuna nyt. Jos oon leipää nyt syönyt niin oon paistanut päälle nopean munakokkelin. Jätän sen aika pehmeäksi. en oo jäänyt kaipaamaan juustoa kun laittaa sopivasti suolaa päälle. Saa samalla proteiinitkin kun en lihaa syö niin ei tule proteiinia leikkeleistä.
No jep, se juusto on kyllä aika salakavala 😅 mut kannattaa ne 17 % juustot kokeilla sit kun kaipaat leivän päälle, jos kananmunat alkaa tympiä 😊 Ne on mun mielestä ihan hyvä kompromissi, koska 10 % juustot on jo ihan pyyhekumia 😝 Ja sit aamupala-tuorejuustosiivut on kans vähärasvaisempia, etenkin se vihree paketti on vaan 5% rasvaa 👌🏼

No jep, se juusto on kyllä aika salakavala 😅 mut kannattaa ne 17 % juustot kokeilla sit kun kaipaat leivän päälle, jos kananmunat alkaa tympiä 😊 Ne on mun mielestä ihan hyvä kompromissi, koska 10 % juustot on jo ihan pyyhekumia 😝 Ja sit aamupala-tuorejuustosiivut on kans vähärasvaisempia, etenkin se vihree paketti on vaan 5% rasvaa 👌🏼

Oon välillä ostanutkin niitä 17% juustoja ja ne on ihan hyviä. Ongelma on vaan se jos alkaa kompensoimaan sitä vähempirasvaisuutta määrällä 😂 mut huomaan kyllä että mulle ei muutenkaan sovi jatkuva leivän puputus. Lähinnä tulee sellainen olo ettei muka ”syö mitään”, jotenkin vaikka puuron syönnistä tulee enemmän sellainen olo että on syönyt jonkun kunnollisemman aterian 😅

Takaisin