Painonpudotusryhmä

Täällä maanantaista lähtenyt -2,1kg, varmaan nesteitä osa kun menkat loppui tiistain puolella. Ja nyt toi laihdutuslääke käytössä. Kauhee jano siitä tulee kyllä. Pitäs juoda varmaan elektrolyyttijuomaa välissä. En oo huomannu vielä ihan kamalia sivuvaikutuksia muuta kun tän janon ja välissä ehkä vähän etoo syönnin jälkeen ja vatsa on enemmän täynnä lounaan ja päivällisen jälkeen, niin osaa ottaa vähän vähemmän ruokaa vaikka ihan tavallisen annoksen kyl oon vetäny…
 
Jee hyvä kaikki joilla homma etenee 🤩 ja sinnikkyyttä meille muille jumien purkaantumisen odotteluun 😅 @Sandra84 hieno alkupudotus! Vaikka sen alussa tietääkin olevan nestettä ekoina päivinä, niin antaa se kivan luottamuksen tunteen sille pitkäjänteiselle puurtamisellekin. Ja mukava kuulla ettei oo tullut mitään ärsyttävämpiä sivuvaikutuksia, peukut pystyssä ettei niitä tuu jatkossakaan! 😊

Täällä paino palasi sentään tasan 90.0 lukemaan. Tuli aika liikunnallinen aamupäivä, kun vein esikoisen kerhoon vaunutellen, sit kävin vähän puistossa pyörimässä polkuja vauvan kanssa (myönnetään, pokemon go:ta kävin pelaamassa 🤣 oman kodin lähellä ei oo kun yks pokestoppi, niin aina tulee pelattua jos menee kylille kävellen, että saa tehtäviä etenemään ja uusia otuksia napattua 😆). Välissä vauvan osteopaatti, ja sit haettiin esikoinen ja kärryteltiin kotiin. 12,1 km kävelyä tallensi kello.

BMI mulla on tavallisen bmi-laskurin mukaan nyt 29,7. Eli enää "vain" ylipainoinen 🤣 piti googlata tuo @Olive mainitsema uusi bmi, ja sen mukaan lukema olisi 29,3.

Vintediä mä oon käyttänyt vasta myymiseen. Usein kyllä selaan sitä, mutten oo vielä keksinyt mitään ostettavaa 😅 Ehkä isoin ongelma on, kun en oikein hahmota mitä kokoa oisin tällä hetkellä, niin tuntuu tosi vaikealta ostaa sovittamatta 🙈 Housut varmaan noin 44, mut sit osa menee jo 42. Paidoista jotkut L, toiset M. No, jos tästä painosta pääsee siihen seuraavaan tavoitteeseen, saatika sen alle, alkaa olla taas ajankohtaista etsiä pienempiä vaatteita. Jotkut ulkoilutrikoot hyvillä vetskaritaskuilla ois ainakin kivat, sit jos noi nykyiset jää joskus isoksi. Ja farkut, jos löytäis tätä mun luottomallia kappahlin farkuista niin sitä tietäis ostaa pienemmän koon sovittamattakin.

@Niittyleinikki_ kaikki hapan on kyllä nam 😋 mulla oli raskausaikana oikein himo kaikkeen happamaan. Hapankaalia vedin useamman purkin siinä lopussa erityisesti. Erityisen hyvää oli caesarsalaatti sen kastikkeen takia kun se on sellaista omalla laillaan kai etikkaista tms. 😅 ja monta muutakin happaman makuista tuli silloin himoittua. Nyt on vähän sentään helpottanut 😆 puolukat on parasta tuoreeltaan, syysauringon lämmittämiltä mättäiltä jostain mäenrinteestä 😋 pakastettuna marjoista häviää se herkullisin tuntuma, mutta tulee niitäkin vuoden mittaan syötyä.
 
@litranmitta toi kokojuttu on kyllä vaikea... Yksi hutiostos tuli just tehtyä, kun yhdet treenihousut tilasin koossa L, olin ymmärtänyt että olisi naftia mitoitusta. Mutta ne olikin liian isot 😪 Sitten taas toisella merkillä L oli hyvinkin napakka päällä, siis ihan sopiva, eli se ostos oli täysin onnistunut. Nyt tilasin sellaiset pökät mitkä mulla oli jo, mutta vaan eri värissä, joten tiesin että tulee olemaan sopivat. Mutta joo treenivaatteita mullakin, sopivia, kaikkea välillä S-XXL 😂
 
Mie tykkään kanssa kaikesta happamasta. Hapankaalia himoitsen säännöllisin väliajoin ja etikkaa pitää olla aina salaatissa. Puolukat on suurta herkkuani ja miun on välillä saatava sokeroimatonta puolukkamehua ihan herkuttelumielessä (nykyään sitä saa onneksi valmiinakin, ennen piti itse tehdä). 😁 Lime, greippi ja sitruuna maistuvat myös. 😊
Taapero on selkeästi omaksunut makuaistini jo vatsassa, kun tykkää imeskellä sitruunoita. 🤭 Imeskeli niitä tyytyväisenä jo vauvana. 🙊
 
Mie tykkään kanssa kaikesta happamasta. Hapankaalia himoitsen säännöllisin väliajoin ja etikkaa pitää olla aina salaatissa. Puolukat on suurta herkkuani ja miun on välillä saatava sokeroimatonta puolukkamehua ihan herkuttelumielessä (nykyään sitä saa onneksi valmiinakin, ennen piti itse tehdä). 😁 Lime, greippi ja sitruuna maistuvat myös. 😊
Taapero on selkeästi omaksunut makuaistini jo vatsassa, kun tykkää imeskellä sitruunoita. 🤭 Imeskeli niitä tyytyväisenä jo vauvana. 🙊
Kyllä meilläkin mun raskauden aikainen sinnikäs sekasyönti ja pissitulehdusten ennalta ehkäisyyn juodut karpalomehushotit kantavat nyt hyvää hedelmää. On ilo kun taaperolle maistui kaikki muutaman maistelu kerran jälkeen. Parasta on kun hän ei selkeästi pidä imelästä vaan syö mieluummin happamia marjoja. 🤣
 
Kyllä meilläkin mun raskauden aikainen sinnikäs sekasyönti ja pissitulehdusten ennalta ehkäisyyn juodut karpalomehushotit kantavat nyt hyvää hedelmää. On ilo kun taaperolle maistui kaikki muutaman maistelu kerran jälkeen. Parasta on kun hän ei selkeästi pidä imelästä vaan syö mieluummin happamia marjoja. 🤣
Meillä on muuten tuo ihan sama. Tuo oli juhlissa ainut lapsi, joka söi jälkiruoasta ensin marjat ja sitten vasta jäätelön. 😂
 
Takaisin
Top