Painonpudotusryhmä

Mun ryhtiliikkeestä herkkujen suhteen ei tunnu tulevan yhtään mitään ! Miten te muut handlaatte väsymyksen aiheuttaman herkuttelun, itse se on se suurin tekijä ja tällä hetkellä lapsi valvottaa samaten sairasteleva kissa, joten nukkuminen ei tunnu olevan vaihtoehtona.

Puntarilla kävin toissapäivänä kun punnitsin kissaa, oma paino oli tällä hetkellä 73kg ja se on TODELLA paljon kun oon vaan 160cm pitkä. Toki käyn myös salilla ja nostelen suht isoja rautoja, mutta silti.
Taisi tuossa yhdessä aiemmassa viestissä tulla ilmi etten oikein handlaakaan. 😆 En ole noin pahoja rytminkäännöksiä joutunut tekemään kyllä vuosiin. 😅 Miulla ei siis normaalisti ole tällaisia ongelmia ollenkaan.

Normaalisti pärjään ihan sillä, että en syö makeaa. Jos miulla tulee naposteluhimo niin kaadan pakkasesta jäisiä herneitä kulhoon ja napostelen niitä. On muuten yllättävän toimiva. 😁
 
Isoista kiloista mäkin oon alaspäin tullut, että vertaistukea ja ymmärrystä siihen olotilaan saatavilla ❤️ keväällä 2023 kun oon esikoisen raskauskiloja (ja päälle tulleita rankan koliikin ja refluksin sävyttämän vauvavuoden kiloja) lähtenyt pudottaa, oon ollut 120 😬 muistan miltä eka tuntui saavuttaa 110, sit alkaa tavoitella alle sadan pääsyä, jne. Nyt hiljattain oon vasta alittanut 90, ja tavoittelen siitä alaspäin. Ja oon tehnyt tän saman urakan jo kerran elämässä ennenkin, opiskelujen jälkeen työelämän alussa, ennen yrityksen aloittamista 😅 että kyllä tähän ketjuun saa tulla isommalla tai pienemmällä ylipainolla, jos itsestä tuntuu hyvältä kirjoittaa ❤️
Ok! No sit mä uskallan jäädä tänne 🥹🥹💪🏻 eilen kävin pitkän tauon jälkeen salilla ja tästä se lähtee!
 
Mun ryhtiliikkeestä herkkujen suhteen ei tunnu tulevan yhtään mitään ! Miten te muut handlaatte väsymyksen aiheuttaman herkuttelun, itse se on se suurin tekijä ja tällä hetkellä lapsi valvottaa samaten sairasteleva kissa, joten nukkuminen ei tunnu olevan vaihtoehtona.

Puntarilla kävin toissapäivänä kun punnitsin kissaa, oma paino oli tällä hetkellä 73kg ja se on TODELLA paljon kun oon vaan 160cm pitkä. Toki käyn myös salilla ja nostelen suht isoja rautoja, mutta silti.

Nyt valmennuksessa mut pitää kurissa ryhmän tuoma ”paine” ja sellainen velvollisuudentunne. Paljon proteiinia et pysyy kylläisenä, ja vettä.

Mä oon sua sentin pidempi ja nyt paino 80kg. Sieltä 88kg:sta lähdettiin alkuvuonna 😅
 
Mun ryhtiliikkeestä herkkujen suhteen ei tunnu tulevan yhtään mitään ! Miten te muut handlaatte väsymyksen aiheuttaman herkuttelun, itse se on se suurin tekijä ja tällä hetkellä lapsi valvottaa samaten sairasteleva kissa, joten nukkuminen ei tunnu olevan vaihtoehtona.

Puntarilla kävin toissapäivänä kun punnitsin kissaa, oma paino oli tällä hetkellä 73kg ja se on TODELLA paljon kun oon vaan 160cm pitkä. Toki käyn myös salilla ja nostelen suht isoja rautoja, mutta silti.
Koitan taklata herkut sillä, etten ostele niitä kaappiin kummittelemaan 😅usein kyllä niitä sinne silti eksyy jostain syystä. Toinen tärkeä juttu mulla tällä hetkellä on tarkka ruokarytmi, joka auttaa pysymään pirteämpänä unista huolimatta. Aamupala 07-08, lounas 11, välipala 13.30-14.30, päivällinen 16-17, ja iltapala 21 😁
 
@Sandra84 ei ole liian painavia tänne ❤️ On vaan ihmisiä ja ihmisten erilaisia tilanteita. 😊 Tsemppiä hurjasti ja tervetuloa tänne ihan ehdottomasti! 🥰

Sai myös miettimään, onko mun ok kirjoitella tänne vaikkei mulla enää suuresti ole varsinaista painonpudotustavoitetta? Projekti ei kuitenkaan ole päättynyt, vaan yritän päästä vielä ylimääräisestä rasvasta eroon (kehonkoostumusmittaus paljasti elokuussa että sitä on yhä reilusti enemmän kuin on terveellistä!) ja kasvatella lihasmassaa 🙂

Tänään 68,4 kg eli hyvin pysynyt samassa, ihan hiukan vain nyt tullut alaspäin.

En ole pariin päivään laskenut kaloreita, ihan mukavaa vaihtelua.
 
Nyt valmennuksessa mut pitää kurissa ryhmän tuoma ”paine” ja sellainen velvollisuudentunne. Paljon proteiinia et pysyy kylläisenä, ja vettä.

Mä oon sua sentin pidempi ja nyt paino 80kg. Sieltä 88kg:sta lähdettiin alkuvuonna 😅
Vau oot kyllä hienon duunin tehny jo nyt ❤️🙏🏼
 
Takaisin
Top