Painonpudotusryhmä

Puolisen kiloa nousi paino tuon työmatkan seurauksena, mikä ei kyllä ole mitenkään megapaha kun ottaa huomioon, että menkatkin alkaa tällä viikolla ja yleensä menkkaturvotus alkaa viikkoa ennen, eli osa painosta voi olla myös sitä. Tuostakin puolesta kilosta todnäk suurin osa on vain nestettä

89,7 eli aavistus taas alemmas. Maanantaina en mitannut, kun oli sunnuntailta sitä synttäriherkkua ja illalla miehen kanssa syötyä pizzaa 😅 nyt ei onneksi pizzakaan jäänyt jumittamaan moneksi päivää, mitä mulla herkästi tollaiset poikkeavat syömiset tekee. Tää alkuviikko syödään perunaa ja kanakastiketta. Loppuviikoksi teen jotain jauhelihasta ja viikonloppu vielä suunnittelematta, jos mennään mummolaan.

Parkkeeraan nyt tänne ainakin nyt. Ivf-hoidot ei onnistu ja painoo pitää saada pois. Aikalisän otin ja otan laihdutuslääkkeet tähän mukaan koska en ole saanut painoa alaspäin moneen vuoteen kunnolla. Huomenna lääkärin kanssa asiasta soittoaikaa.. Paino varmaan 113kg, aamulla pitää uskaltaa mennä puntarille. :(

Tänään aamulla 80,35kg eli sama mikä ennen työpaikan reissua. Ei siis tullut paljoa nestettä ja lähti pois yllättävän nopeaan, vaikka menkkojenkin pitäisi alkaa vajaan viikon päästä. Sen kyllä tosin huomaa kasvaneista herkkuhimoista…

Ja nyt vaikuttaa siltä että menkkaturvotus on alkanut, paino sama kun eilen mutta kunnon pömpötys ja mahassa sellainen hassun turvonnut olo.

Ja nyt vaikuttaa siltä että menkkaturvotus on alkanut, paino sama kun eilen mutta kunnon pömpötys ja mahassa sellainen hassun turvonnut olo.
Uutta alinta siis tiedossa kun turvotusolot lähtee? 😊

Täällä taas -100 grammaa alaspäin 😊 mennäänkin jo tänään mummolassa käymään, eli tän päivän ruokailuista ei voi taas yhtään tietää mitä luvassa 😅 huomiselle siis isot mahikset ettei oo uutta alinta näkyvissä 🙈🤣

Uutta alinta siis tiedossa kun turvotusolot lähtee? 😊

Täällä taas -100 grammaa alaspäin 😊 mennäänkin jo tänään mummolassa käymään, eli tän päivän ruokailuista ei voi taas yhtään tietää mitä luvassa 😅 huomiselle siis isot mahikset ettei oo uutta alinta näkyvissä 🙈🤣

Joo, eiköhän! Aika tiukkaa tekee tää 1500kcal rajoitus, mutta ihan ok menee. Tehokasta se kyllä on. Pitäis tosin säästää vähän kaloreita, huomenna kavereiden kanssa syömään, perjantaina miehen kanssa ja lauantaina häät. Tänään koitan jäädä 1200kcal ja sunnuntaina varmaan täytyy nipistellä kanssa. Ja toki fiksut syömiset huomenna ja perjantaina ennen iltaa

Mä taidan olla niin painava tänne että ehkä meen muualta hakeen tukee 🙈🫶🏻 kaikella rakkaudella ❤️
Vanha ja ehkä kulunutkin on se sanonta jossa todetaan painon olevan ok vaan pituutta olevan aivan liian vähän. Ehkä kuitenkin on helpompi sitä ensimmäistä vähentää kuin jälkimmäistä lisätä? isosti stemppiä ja sisua sinulle asettamasi tavoitteen saavuttamiseen!

Mä taidan olla niin painava tänne että ehkä meen muualta hakeen tukee 🙈🫶🏻 kaikella rakkaudella ❤️
Isoista kiloista mäkin oon alaspäin tullut, että vertaistukea ja ymmärrystä siihen olotilaan saatavilla ❤️ keväällä 2023 kun oon esikoisen raskauskiloja (ja päälle tulleita rankan koliikin ja refluksin sävyttämän vauvavuoden kiloja) lähtenyt pudottaa, oon ollut 120 😬 muistan miltä eka tuntui saavuttaa 110, sit alkaa tavoitella alle sadan pääsyä, jne. Nyt hiljattain oon vasta alittanut 90, ja tavoittelen siitä alaspäin. Ja oon tehnyt tän saman urakan jo kerran elämässä ennenkin, opiskelujen jälkeen työelämän alussa, ennen yrityksen aloittamista 😅 että kyllä tähän ketjuun saa tulla isommalla tai pienemmällä ylipainolla, jos itsestä tuntuu hyvältä kirjoittaa ❤️

Meillä meni eilisilta ihan herkutteluksi 😂 Siellä mummolassa osasin syödä sopivasti, herkkujakin, eikä ne näkyneet seuraavana aamuna vaa'alla. Mutta eilinen sit meni kyllä oppikirjamaisesti pieleen. Ensin lounaan skippaaminen, kun oli hierojan jälkeen muka liian vähän aikaa ennen esikoisen kerhosta hakua. No oikeesti olisin kerennyt käydä lounaalla, mut joku pöljä ajatus et ehtisin kotona syödä. Kerhosta tultua lapset olikin ihan loppu, ja piti nukuttaa heti päikkäreille, mikä uhmataaperon kanssa ottaa aikansa. Päälle vielä vauvan nukuttelu kun heräsi siirtoon. Sen jälkeen kello olikin jo 13.30 ja pohjalla vain klo 07 syöty prodevanukas, ja ajattelin hölmösti korvata kunnon ruoan välipalalla kun on välipala-aika kellon mukaan. Sit se olikin yhtä välipalaa suklaapähkinöillä, voileivillä jne. Päivällinen oli ookoo, mut koska syömärytmi sekaisin niin illalla keho kiljui nälkää ja miehen "uuuuu sul on tääl kaapissa salmiakkia!" päättyi siihen et vietettiin illan parisuhdehetkeä keittiönpöydän ääressä voileipien, keksien ja niiden salmiakkien kanssa 😅 ja kiitos iltasyömisen, puolisen kiloa turvotusta ynnä muuta lisää vaakalukemaan tälle aamulle, oikein naamassa tuntee 🙈 Tulipahan varmaan piristettyä aineenvaihduntaa extrakaloreilla! Ei tuo maailmaa kaada, ja naurattaa miten tuollaiseen sortuu vaikka hyvin tietää miten se ruokarytmistä kiinni pitäminen olis tärkeetä tällä hetkellä 😄

Tänään liikuntaa, vettä ja tarkempaa syömistä, niin eiköhän tämä olo taas virkisty pöhöstä.

Meillä meni eilisilta ihan herkutteluksi 😂 Siellä mummolassa osasin syödä sopivasti, herkkujakin, eikä ne näkyneet seuraavana aamuna vaa'alla. Mutta eilinen sit meni kyllä oppikirjamaisesti pieleen. Ensin lounaan skippaaminen, kun oli hierojan jälkeen muka liian vähän aikaa ennen esikoisen kerhosta hakua. No oikeesti olisin kerennyt käydä lounaalla, mut joku pöljä ajatus et ehtisin kotona syödä. Kerhosta tultua lapset olikin ihan loppu, ja piti nukuttaa heti päikkäreille, mikä uhmataaperon kanssa ottaa aikansa. Päälle vielä vauvan nukuttelu kun heräsi siirtoon. Sen jälkeen kello olikin jo 13.30 ja pohjalla vain klo 07 syöty prodevanukas, ja ajattelin hölmösti korvata kunnon ruoan välipalalla kun on välipala-aika kellon mukaan. Sit se olikin yhtä välipalaa suklaapähkinöillä, voileivillä jne. Päivällinen oli ookoo, mut koska syömärytmi sekaisin niin illalla keho kiljui nälkää ja miehen "uuuuu sul on tääl kaapissa salmiakkia!" päättyi siihen et vietettiin illan parisuhdehetkeä keittiönpöydän ääressä voileipien, keksien ja niiden salmiakkien kanssa 😅 ja kiitos iltasyömisen, puolisen kiloa turvotusta ynnä muuta lisää vaakalukemaan tälle aamulle, oikein naamassa tuntee 🙈 Tulipahan varmaan piristettyä aineenvaihduntaa extrakaloreilla! Ei tuo maailmaa kaada, ja naurattaa miten tuollaiseen sortuu vaikka hyvin tietää miten se ruokarytmistä kiinni pitäminen olis tärkeetä tällä hetkellä 😄

Tänään liikuntaa, vettä ja tarkempaa syömistä, niin eiköhän tämä olo taas virkisty pöhöstä.
Tiedän niin tuon tunteen, kun ei vaan jaksa aina välittää.

Miulla sotki totaalinen rytminkääntö yövuoroista aamuun kanssa koko rytmin. En edes oikein koskaan syö herkkuja ja nyt tosiaan mätin kaapit tyhjiksi ja kaikki maistui missä on hiilareita. Jokunen vuorokausi meni syöden mitä sattuu mihin aikaan sattuu, kun elimistö aivan tillintallin.

Tänään sentään kävin uimahallissa tekemässä kunnon HIIT-treenin ja voin sanoa, että hikoilutti ihan tosissaan. Mies meinasi tehdä tänään kalaa illallisella niin ehkä pysyy kalorit kuitenkin järkevissä määrissä.
Eli sain itsekin onneksi otettua ryhtiliikkeen. 😁

Mun ryhtiliikkeestä herkkujen suhteen ei tunnu tulevan yhtään mitään ! Miten te muut handlaatte väsymyksen aiheuttaman herkuttelun, itse se on se suurin tekijä ja tällä hetkellä lapsi valvottaa samaten sairasteleva kissa, joten nukkuminen ei tunnu olevan vaihtoehtona.

Puntarilla kävin toissapäivänä kun punnitsin kissaa, oma paino oli tällä hetkellä 73kg ja se on TODELLA paljon kun oon vaan 160cm pitkä. Toki käyn myös salilla ja nostelen suht isoja rautoja, mutta silti.

Älä tuollaista mieti! Ihmisillä on täällä eri tilanteita ja lähtökohtia ja toiset onnistuu paremmin ja toiset huonommin ja silti kaikkia täällä tsempataan oli pudotettavaa 2 tai 102kg!

Miulla ei esimerkiksi nyt ole tapahtunut oikein mitään muutosta kiitos monienkin tekijöiden, mutta on ihana seurata muiden onnistumisia ja tämä vertaistuki on ainakin itsellä auttanut pääsemään yli niistä ärsytyksen tunteista, kun kropassa ei vaan tapahdu yhtään mitään. Ja toivottavasti olen onnistunut jollekin antamaan vastavuoroisesti uskoa ja jaksamista.

Takaisin