Kuulostaa tutulta tuon vaa-an kanssa! Mun vaaka on kans yli 10 v ja sillä on kolme tyyliä pohtia, mikä on päivän paino. Joskus se jaksaa miettiä kauan, arpoo satoja grammoja ja päätyy johonkin. Toisinaan se menee ihan suoraan edellisen päivän painoon, ikään kuin muistaa sen ja päättää, että tämä se kuitenkin on. Tätä saattaa olla monta päivää putkeen. Sit se saattaa alkaa väläyttää alempaa painoa ensin mutta mennä kuitenkin sit sen kautta edelliseen painoon. Kun tarpeeksi monta päivää se on väläytellyt alempaa painoa (kuinka monta päivää se nyt kulloinkin haluaa minua kiusata) niin sitten se päättää, että no nyt olet oikeasti saanut tämän painon pois. (Toimii myös toiseen suuntaan, eli jos on tulossa painoa lisää, niin se saattaa ensin väläyttää sitä, ikään kuin varoituksena). On siinäkin vaa-alla sielunelämä.
Omaa asiaa: matkan jälkeen yllättäen paino on lähtenyt suht helposti alaspäin. Jopa tuntuu hieman syylliseltä, kun ei ole enempää vaikeuksia.
kuntoilu on onnistunut suht hyvin. Toisaalta olen niin huonossa kunnossa, että mustikan poimiminenkin tuntuu kuntoilulta.
no suunta ylöspäin siinä.
Minkälaista kotijumppaa te teette? Miten onnistuttu kotona lisäämään lihasmassaa? Minä olen ennen käynyt salilla ja kotona vain crasstrainerilla/sauvakävelyä/venyttelyä. Nyt ei ole salimahdollisuutta ja pitäisi pystyä lihasmassan kasvattamiseen kotikonstein.