Painonpudotusryhmä

Mä voisin hypätä tänne mukaan! Pitää paremmalla ajalla lueskella teidän viestejä 😊 hurjasti tsemppiä jokaiselle omaan projektiinsa! 💪

Mulla synnytyksestä 3kk enkä tiedä paljonko kiloja tuli, kun en käynyt vaa'alla, mutta omaan painoon on matkaa 12kg ja raskautta ennen olevaan painoon joku vajaa 10kg. Paino nyt 72kg ja mulle sopiva paino ollut siis 60. Kun pääsisin edes sinne 65kg, olisin tosi tyytyväinen! Eniten kuitenkin haluaisin saada kroppaa liikkuvammaksi ja kestävämmäksi. Kaikki lihakset aivan kadonneet ja olo kuin olisin jyrän alle jäänyt 🙈 joka paikka jumissa ja olen kuin rautakanki! Raskausaikanakin olin paremmassa kunnossa ja liikuin silloin todella paljon, kun oli niin hyvä olla. Nyt kesäloma menee levätessä ja muita hommia tehden, kun ei juurikaan ole vapaata. Iltaisin olisi aikaa lasten nukkuessa, mutta en ole viitsinyt jättää vauvaa vielä kotiin, jos tuleekin tissinkaipuu 😅

Juoksemista haluaisin taas alkaa harrastaa ja syksyllä ehkä voisi aloittaa. Sopivasti ilmatkin viilenee koiraa ajatellen, kun meinasin sen ottaa kaveriksi juoksulenkillekin.
 
Menkat alkoi eilen, ja uudessa hotellissa ei ole vaakaa (mikä on kyllä vähän outoa kun ihan uusi todella hyvä hotelli kyseessä). No, jos seuraavassa olisi. En nyt menkkojen aikaan ehkä olisi halunnutkaan punnita.

Eilen kävin hotellin salilla, ja lisäksi käveltiin yli 20 000 askelta. Salilla olin vähän hukassa kun oli lähinnä käsipainoja enkä ehtinyt suunnitella/miettiä liikkeitä, mutta parempi että tuli jotain tehtyä! Jos olisi aikaa miettiä käsipainoilla tehtävä kaksijakoinen treeni, niin voisi käydä nyt loppureissun salilla esim joka toinen päivä
 
Tervetuloa mukaan @pilvikirsikka

Mä latasin fatsecretin ja ajattelin nyt oikeasti kunnolla laskea kaloreita ja kirjata kaiken mitä syön ylös. Ilmaisista sovelluksista otetaan vinkkejä vastaan, jos löytyisi parempi. Painon otan myös lähes joka päivä niin ei ole niin kovin suuria paineita punnituspäivälle jos tuleekin heilahtelua. ~1400kcal antoi tuo laskuri kalori tavoitteeksi jos haluan painaa n. 65kg lokakuun lopussa. Jos tuota liikuntaa saan lisättyä niin kaloreita aion kyllä syödä enemmän, mutta toistaiseksi näin.
Eilen ja tänään tehty kahvakuulilla ja käsipainoilla kotitreeni ja ainakin kaikki lihakset sain kipeäksi näinkin 😅
 
Mulla kans FatSecret mutta en aina jaksa sinne laittaa kaloreita/ruokia. Tänään paino taas nousi 400g, mut se ny sahaa. Tänään myös olin salilla ja aamulla varmaan paino enemmän. Myös pms lähenee kp18/27-28. Tietty olis kiva ylläri jos oliskin raskaana, koska se on tavote ollut viimeisen reilu 2v… 🥹 eilen 109,7 nyt 110,1kg 😟 toi 110 oli mun eka etappi, seuraava 105.
 
Minä en kerta kaikkiaan jaksa merkata ylös yhtään mitään minnekään. Nytkin yritin kirjata, mutta ei hyvänen aika, kun se rupesi tympimään ja loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. 😄
Viimeeksi onnistuessa piti jonkin aikaa ruokailun jälkeen tulla pieni nälkä. Mutta kun luotin siihen, että pärjään sillä määrällä, mitä olin syönyt, niin tunne meni ohi, eikä tullut uudestaan ennen ruoka-aikaa. Jos söin liian vähän, tuli liian kova nälkä ja jos söin liikaa, ei tullut nälkä. Tämä siis vain itselläni, en ajattele, että se kaikilla toimii. Imetys ja univelka sotkevat vielä omaa kroppaa, ja kilpirauhashäikät ja ikä… 😄 joten saa nähdä, miten pystyn tätä vielä toteuttamaan. On ollut vieraita ja heti kun on vieraita, on myös enemmän sellaista ruokaa, jota tekee mieli ottaa vielä vähän… 😬
Tänään paino 85,6. Tullut vähän siis alas, mutta tuossa se on ollut pitkään, kävi välillä yli 86. Todellinen alaspäin meno vaatisi mielestäni alle 85 lukeman.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top