Painonpudotusryhmä

Heips! Täällä ei mitään ihmeellistä. Paino se sama kuin ennenkin, eli ne muutamat ylimääräiset kilot on edelleen paikallaan. Liikunnan ilo on säilynyt ja oon nyt mennyt 8-10km lenkkiä päivässä pienen tauon jälkeen…
Aika onnellinen olo. Sit kun riittää rahkeet niin alan taas pudottaa. 😍

Ihana seurata teidän kaikkien matkaa. Käyn aina lueskeleen kun kerkeän.
 
Hieno tulos, @Olive ! 😍👏

Aaaa tänään tasan 72,0 kg. 😂 Nyt vielä se 100g pois että on se tasan kymppi poissa! 9,9kg ei tyydytä riittävästi. 🤭 Sitten on kesäloman vuoro ja toivottavasti loman jälkeen pääsen jatkamaan siitä mihin jäin, eikä tulisi kauheasti takapakkia.

Eilen ei jaksanut lähteä salille, mutta tänään meen.
 
Vihdoin! Pitkään paino junnasi 72kg yllä, mutta tänään 71,9kg. Oon tyytyväinen! 😊

Muutos 22.1.-19.6.2024:
IMG_0394.jpeg

Paino: -10kg
Vyötärö: -10cm
Lantio: -12cm
Reidet: -6cm

Maaliskuussa hommasin salikortin, ja sen jälkeen oon käynyt salilla yht. 26 kertaa. Heinäkuun kortti on tauolla, koska tauon sai vain kalenterikuukaudeksi. Loma alkaa kuitenkin huomenna joten käytännössä salitauko on huomisesta heinäkuun loppuun.
 
Mä en oo hirveesti muuta tehnyt kuin uuden työn myötä siirryin lounasruoista einesruokiin ja iltapala ollut kevyempi, että pienessä nälässä saattanut alkaa nukkumaan. Niin paino tippunut 59kg --> 55kg. Enää raskautta edeltävään painoon -2kg. Mutta ihan tyytyväinen oon tähänkin painoon koska normaalin puolella on ja olo ollut ihan hyvä. Liian hoikkana oli väsymystä, nirsoilua ja nälkää ilman että teki mieli syödä. Ja meillä alkaa reilun viikon kuluttua toisen lapsen yritys niin kohta saatan kerrytellä taas raskauskiloja ylöspäin😍
 
Jihuu, uusi alin 🥳 83,0kg. Olisin toivonut pääseväni ennen juhannusta alle 83, mutta oon kyllä ollut sen verran epämotivoitunut/motivaatio on aaltoillut viimeiset pari viikkoa, että tämäkin on jo työvoitto.

Lauantaina lähdetään Japaniin kolmeksi viikoksi. Kävelyä tiedossa varmasti paljon, ja koitan ottaa loman kannalta, mutta pysymään silti kohtuudessa ja mikä tärkeintä: muistan juoda vettä! Siellä on niin kuuma ja kostea sää, ja unohdan aina matkoilla juoda vettä. Eli se on mun tärkein tavoite matkalle, että joka päivä tulis juotua tasaiseen tahtiin 2,5-3 litraa vettä.
 
Hei! Kyselen täältäkin tätä samaa asiaa, eli mulla on semmoinen ongelma, että häpyliitoksen alueella esiintyy kipua ja muuta lantionseudun pistävää ja repivää kipua kävelyn loputtua. Kun istun alas ja yritän vaihtaa asentoa kävelyn päätteeksi, niin vihlaisee välillä tosi ikävästi. 😅 Oonko nyt jotenkin kuormittanut liikaa lantion lihaksia vai mitä ihmettä tää on.
 
Takaisin
Top