Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No näin kävi. Imetystä, koiralenkkiä ja pilatesta oon tehny, ihan tavallinen ruokavalio, herkutteluakin.@Sudensylin 10 kg 3 kuukaudessa? Wau. Miten teit sen?
Oi, kuulut niihin onnekkaisiin, joilta imetys vie kilot mennessään, mutta aivan mahtava tulos kyllä!No näin kävi. Imetystä, koiralenkkiä ja pilatesta oon tehny, ihan tavallinen ruokavalio, herkutteluakin.
Jep, olen nauttinut kyllä, koska esikoisesta oon kokenut sen toisen puolen, että laihdutusyritykset johti vain maidon vähenemiseen ja paino pysyi visusti samana. Paino lähti laskuun vasta, kun imetys loppui. Seuraavaks pitäskin pudottaa ne muutamat loput esikoisesta jääneet kilot.Oi, kuulut niihin onnekkaisiin, joilta imetys vie kilot mennessään, mutta aivan mahtava tulos kyllä!
Mä kuulun tuohon jälkimmäiseen eli paino tippuu vasta ku imetys loppuu (kaikista kolmesta sama) ja mitä vanhemmaksi tullut niin sitä vaikeampaa ollut. Tää loppukilojen tiristely tuntuu olevan sit se kaikista vaikein osuus. Tsempiä sinne viimeiseen rutistukseen!Jep, olen nauttinut kyllä, koska esikoisesta oon kokenut sen toisen puolen, että laihdutusyritykset johti vain maidon vähenemiseen ja paino pysyi visusti samana. Paino lähti laskuun vasta, kun imetys loppui. Seuraavaks pitäskin pudottaa ne muutamat loput esikoisesta jääneet kilot.
Mä kuulun tuohon jälkimmäiseen eli paino tippuu vasta ku imetys loppuu (kaikista kolmesta sama) ja mitä vanhemmaksi tullut niin sitä vaikeampaa ollut. Tää loppukilojen tiristely tuntuu olevan sit se kaikista vaikein osuus. Tsempiä sinne viimeiseen rutistukseen!
No ei mullakaan ihan itsestään enää näin kolmannen jälkeen ja reilusti vanhempana, kyllä se on vaatinut myös töitä. Tsempiä sinne!Musta tuntuu että mulla kumpikaan ei auttanut kilojen tippumiseen, ei imetys eikä sen lopetus (lopetin 1,5kk sitten)…
Oon tehny tuolta olo.fit ja sitten mulla on ollut ilmainen kokeilu treenaakotona.comista.@Sudensylin Mitä pilatesta teet? :) Netistä, jotain tiettyä vai itse vaan?
Oliks tää semmonen masiina, missä käydään ihan yksin vai oliko sulla joku henkilö siinä tekemässä jotain tän mittauksen eteen?Inbodyssa paino sit 86,3kg (vaatteet päällä, en tiedä tekikö kone jotain vähennystä), eli aika lähelle tuota viime viikkoista nyt päästy. Rasvaprosentti olikin sit reilu 44% toisaalta ei yllätä. Hyvä uutinen oli se, että lihasmassan määrä kehossa on yli normaalin. Jaloissa on suhteessa vähemmän lihasta kun ylävartalossa, mikä yllätti, mutta onneksi mun saliohjelmassa on vähän enemmän alakropan liikkeitä, ja pidän alakropqn treenaamisesta enemmän.
Oliks tää semmonen masiina, missä käydään ihan yksin vai oliko sulla joku henkilö siinä tekemässä jotain tän mittauksen eteen?
Oon pohtinu, et menisin, kun tässä lähellä on kauppakeskuksessa semmonen aparaatti, mut toisaalta mulla on kehonkoostumusvaaka ittellä. Se tosin ei kerro tosta lihasmassan jakautumisesta, mikä kiinnostaisi. Mut saako sitä tuolta vai tarviiko ihmisen.