Painonpudotusryhmä

No näin kävi. 🤔 Imetystä, koiralenkkiä ja pilatesta oon tehny, ihan tavallinen ruokavalio, herkutteluakin.
Oi, kuulut niihin onnekkaisiin, joilta imetys vie kilot mennessään, mutta aivan mahtava tulos kyllä! 💪

Muutenkin täällä tuntuu ihmisillä olevan hienoja onnistumisia, mahtavaa! 🥳

Täällä paino junnaa edelleen paikallaan, mutta olo todella hyvä, kun on lepo, ravinto ja liikunta balanssissa. Energiatasot ihan uusissa leveleissä ja kyllä niitä tuloksia peilissä alkaa varmasti myös pikkuhiljaa näkymään, vaikka vaa'an lukema ei liikkuiskaan. Oon saanut käytyä vähintään sen kaks kertaa viikkoon salilla, kaikki siitä ylöspäin plussaa. Odotan pyöräilykelejä niin pääsee kulkemaan työmatkat pyörällä taas. Arkiliikunta töiden aloituksen myötä vähän jäänyt, mutta melkein päivittäin tulee kuitenkin se 10000 askelta täyteen, vaikka mun työ pääsääntöisesti tietokoneen äärellä. Veri on vetänyt viime aikoina myös juoksulenkeille niin enköhän mä sitäkin harrastusta taas virittele, kun siivoavat nuo sepelit tieltä pois.
 
Oi, kuulut niihin onnekkaisiin, joilta imetys vie kilot mennessään, mutta aivan mahtava tulos kyllä! 💪
Jep, olen nauttinut kyllä, koska esikoisesta oon kokenut sen toisen puolen, että laihdutusyritykset johti vain maidon vähenemiseen ja paino pysyi visusti samana. Paino lähti laskuun vasta, kun imetys loppui. Seuraavaks pitäskin pudottaa ne muutamat loput esikoisesta jääneet kilot. 😅
 
Jep, olen nauttinut kyllä, koska esikoisesta oon kokenut sen toisen puolen, että laihdutusyritykset johti vain maidon vähenemiseen ja paino pysyi visusti samana. Paino lähti laskuun vasta, kun imetys loppui. Seuraavaks pitäskin pudottaa ne muutamat loput esikoisesta jääneet kilot. 😅
Mä kuulun tuohon jälkimmäiseen eli paino tippuu vasta ku imetys loppuu (kaikista kolmesta sama) ja mitä vanhemmaksi tullut niin sitä vaikeampaa ollut. Tää loppukilojen tiristely tuntuu olevan sit se kaikista vaikein osuus. 😬 Tsempiä sinne viimeiseen rutistukseen! 👍
 
Mä kuulun tuohon jälkimmäiseen eli paino tippuu vasta ku imetys loppuu (kaikista kolmesta sama) ja mitä vanhemmaksi tullut niin sitä vaikeampaa ollut. Tää loppukilojen tiristely tuntuu olevan sit se kaikista vaikein osuus. 😬 Tsempiä sinne viimeiseen rutistukseen! 👍

Musta tuntuu että mulla kumpikaan ei auttanut kilojen tippumiseen, ei imetys eikä sen lopetus (lopetin 1,5kk sitten)… 🙄
 
Heh, viikonlopun saldona 2kg nestettä 😅 ei kyllä ihme, lauantaina alkoholia ja herkkuja, eilen ei paastoa aamulla ja herkkuja myös vähän pitkin päivää. Vettä join eilen ehkä max litran, lauantaina saman verran ihan maksimissaan 😅 jos nyt sais kilon huomiseks nesteitä pois niin ei näyttäis InBodyssa ihan höpöltä
 
Täälläkin viikonlopun juhlinta nosti painoa ja vähän tuntus serotoniinivajettakin olevan, mut viikko alotettu taas pilateksella ja viime viikon tulokseksi jäi -800g, mikä on oikein kelpo tulos. 😊
 
No, mulla sit just siirtyi Inbody-mittaus torstaille kun sen tekijä tuli kipeäksi. Pari lisäpäivää aikaa laittaa nesteet liikkeelle 😅 pidin tänään vähän pidemmän paaston, 17h ja meni kyl yllättävän kivuttomasti, 13-14h kohdalla oli vähän nälkä mut se meni ohi nopeasti. Olis voinut jatkaa kauemminkin. Pitäis joskus kokeilla 24h paastoa 🤔 vettä oon juonut jo melkein 3 litraa. Huomenna aamulla vois mennä salille, tänään en ehkä jaksa.
 
Pöh, no ei lähtenyt grammaakaan eilisestä. Tiedän kyllä ettei mitenkään ole mahdollista lihoa kahta kiloa kahdessa vuorokaudessa, että nestettähän tuo on, mutta onpas jotenkin tosi masentavaa jos yhden herkutteluviikonlopun (ja siitäkin herkuttelin kunnolla vaan yhden illan) nesteitä saa pudotella viikkotolkulla 🙄 Näköjään ovulaatiokin ois just nyt ollut/päällä/tulossa, että voihan sekin toki nostaa painoa turvotuksen myötä.
 
Inbodyssa paino sit 86,3kg (vaatteet päällä, en tiedä tekikö kone jotain vähennystä), eli aika lähelle tuota viime viikkoista nyt päästy. Rasvaprosentti olikin sit reilu 44% 😅 toisaalta ei yllätä. Hyvä uutinen oli se, että lihasmassan määrä kehossa on yli normaalin. Jaloissa on suhteessa vähemmän lihasta kun ylävartalossa, mikä yllätti, mutta onneksi mun saliohjelmassa on vähän enemmän alakropan liikkeitä, ja pidän alakropqn treenaamisesta enemmän.
 
Inbodyssa paino sit 86,3kg (vaatteet päällä, en tiedä tekikö kone jotain vähennystä), eli aika lähelle tuota viime viikkoista nyt päästy. Rasvaprosentti olikin sit reilu 44% 😅 toisaalta ei yllätä. Hyvä uutinen oli se, että lihasmassan määrä kehossa on yli normaalin. Jaloissa on suhteessa vähemmän lihasta kun ylävartalossa, mikä yllätti, mutta onneksi mun saliohjelmassa on vähän enemmän alakropan liikkeitä, ja pidän alakropqn treenaamisesta enemmän.
Oliks tää semmonen masiina, missä käydään ihan yksin vai oliko sulla joku henkilö siinä tekemässä jotain tän mittauksen eteen? 😄

Oon pohtinu, et menisin, kun tässä lähellä on kauppakeskuksessa semmonen aparaatti, mut toisaalta mulla on kehonkoostumusvaaka ittellä. Se tosin ei kerro tosta lihasmassan jakautumisesta, mikä kiinnostaisi. 🤔 Mut saako sitä tuolta vai tarviiko ihmisen. 😆
 
Oliks tää semmonen masiina, missä käydään ihan yksin vai oliko sulla joku henkilö siinä tekemässä jotain tän mittauksen eteen? 😄

Oon pohtinu, et menisin, kun tässä lähellä on kauppakeskuksessa semmonen aparaatti, mut toisaalta mulla on kehonkoostumusvaaka ittellä. Se tosin ei kerro tosta lihasmassan jakautumisesta, mikä kiinnostaisi. 🤔 Mut saako sitä tuolta vai tarviiko ihmisen. 😆

Tässä on mittaaja mukana, mut en tiedä saisko niitä ilmankin. Ei kai sitä ihmistä tarvita oikein muuhun kun tulkitsemaan tuloksia
 
Kaivoin kaapista mun 5v vanhan InBody-mittauksen. Tuosta 5v takaisesta mittauksesta oli myös toinen reilu kuukautta myöhemmin otettu, johon mennessä olin tiputtanut pari kiloa pelkkää rasvaa. Vasemmalla siis tämänpäiväinen, oikealla 5v vanha.

Mielenkiintoista että lihasmassaa on nyt hieman enemmän, mutta aikalailla painoero nykyiseen tulee puhtaasti rasvasta. Vauvan kanto ja nostelu näkyy hyvin käsissä, kun käsiin on tullut 200g enemmän lihasta kun 5v sit, mutta jalkoihin vaan 100g. Ja kun miettii vielä kuinka paljon enemmän lihasta jaloissa kokonaisuudessaan on vs kädet!

IMG_5236.jpeg


Tää mittauksen tehnyt pt oli tosi mukava ja aloin jo miettimään, pitäiskö sittenkin harkita ihan PT ottamista 👀 no, ei ehkä nyt ihan vielä, mut voisin miettiä asiaa vaikka vapun tienoilla uudestaan.
 
Takaisin
Top