Pilkki24
Seurustelun sensei
Joo ei saa liikaa puristaa tietenkään! Miulle nimenomaan suositeltiin ja uusimmat tutkimukset tukee sitä, että lihakset kehittyy samalla tavalla vyön alla, mutta treenaaminen on turvallisempaa. Toki on juurikin tarkoitus päästä vyöstä pikkuhiljaa eroon. Olen varmaan viimeksi joulukuussa käyttänyt sitä itse, kun nostin kahvakuulatreeniin painoja.@Pilkki24 Mulla on kallis tukivyö, mutta fyssari ei sitä suositellut.. Käytin sitä kyl ekat kuukaudet ja aika pitkäänkin. Kävelyllä varsinkin. Mut mulla maha ok vaan niin iso, et vyö haittaa hengitystä ja muutenkin oloa jos pitää mitään muuta liikettä tehdä kuin pystyssä kävelyä. Ja kävellessäkin haittaa hengitystä kun maha tosiaan niin iso raskausmaha-tyylinen.
Täällä ei ole äitiysfyssaria, mut kävin kyllä fyssarilla joo, jolla jonkinlainen tietämys. En vaan meinaa uskoo et ne liikkeet auttaa niin en oo nii usein tehnyt. Yritys ois et päivittäin mut.. Saako kysyä mitä liikkeitä sulle annettiin? Kuminauha löytyy niin voisin kokeilla...
Kiitos kaikille vastauksista
Juu @Olive mulla on 1 paita mitä voin käyttää ihmisten ilmoilla, joka peittää mahan (ostin niitä vaan 2kpl). Se yksi paita vuoden ajan hieman jo tökkii..
Liikkeet olivat erilaisia ikäänkuin kurovia vatsalihasliikkeitä. Ei missään nimessä istumaannousuja vaan rutistustyyppisiä hallitusti tehtäviä liikkeitä. Osa ei varsin edes tuntunut missään. Yhdessäkin painettiin vain käsiä alaspäin päytään ja aktivoitiin ylävatsalihaksia. Jos muistan niin voin koittaa joskus viikonloppuna kaivaa, jos löytäisin jostain liikepankista niitä ohjeita ja laittaa vaikka yv. Tärkeää oli tehdä hallitusti ja ei missään nimessä saanut tehdä mitään vääntäviä tai muitakaan missä vatsalihakset voivat erkaantua entisestään (russian twist, lankku, istumaannousut oli muistaakseni ainakin kiellettyjä). Täällä on nyt alle 1,5v synnytyksestä kurottu useampi sentti umpeen (en muista tarkkaa mittaa, mutta kyllä se käsi aika syvälle upposi sinne vatsalihasten väliin) ja vaikka ne tuntuvat tyhmiltä ne jumpat ja siltä ettei tee "mitään" niin kyllä niistä apua on ollut.
Ja käy nyt hyvä nainen ostamassa itsellesi joku kiva paita mistä saat vähän hyvää mieltä! Vaikka iso kivan värinen huppari, jos maha ahdistaa, mutta kunhan on sinulle uusi ja sellainen mistä tykkäät.