Heippa kaikille jälleen!
Oon ollut hiljaiselossa, mutta seuraillut teidän hienoja tavoitteita ja saavutuksia! Onnea niistä
Mä olen sen sijaan ollut ihan poikki, en oo tehnyt mitään sitten syksyn ja pitäisi jaksaa ryhdistäytyä tästä.
Vedin itseni ihan piippuun koulun ja monen muun ressaavan asian takia, niin nyt kun valmistuin ja etsin töitä, voisi tää olla hyvä hetki vähän ryhdistäytyä. Toisaalta minulla on suurimpana ongelmana nimenomaan aineenvaihdunnan ongelmat liittyen pitkiin valvomisputkiin, tällä hetkellä unimäärät n. 6h/vrk eikä se todellakaan riitä. Tämä ei korjaannu varmaan ikinä ennen kuin 2,5v lapsi oppii nukkumaan. Eikä ongelmaa auta se, että jo lapsuuden neurologisissa tutkimuksissa mulla todettu normaalia suurempi fysiologinen unentarve kuin ikäisilläni keskimäärin. Ja näin väsyneenä syönkin useammin ja enemmän, vaikka ihan tavallista ruokaa mut kuitenkin..
Oikeasti tarviisin vaan jonkun paremman motin liikkua, sen pitäisi olla kivaa ja kuormittavaa ja riittävän toistuvaa. Harrastin juoksua ennen raskautta, mut kaikki moti lähti tän univelan vuoksi, kun oon jatkuvasti niin hapoilla, että ei meinaa paukut riittää pitkiin lenkkeihin. Kävely ei laihduta mua yhtään, oon talsinut vaikka miten paljon ilman vaikutusta, keho tarviisi varmaan isompaa treeniä herättämään tota elimistöä. Uiminen poissuljettu klooriallergian takia. Juoksuun mulla varmaan liian huono keskivartalonhallinta tällä hetkellä.
En jaksaisi myöskään mitään ruokien punnitsemisjuttuja, kun perusasiat on ihan hallinnassa ja arki muutenkin yhtä säätämistä tuon kaikkialle ehtivän termiitin kanssa
Mulla sinällään melko sama tilanne kuin
@Misa :lla, että on syömishäiriö ja kova treenitausta takana, kiloja liikaa -15.
En vaa tiedä mistä selkärangasta repisin motia tähän touhuun, kun arki vie niin paljon. En tiiä pitäiskö ferritiini mittauttaa taas, kun mulla se ollu todella huono aiemmin ja taas väsyttää ja taustalla reilut kuukautiset ja yksi spontaani keskenmeno rv 10-12 vähän aikaa sitten.
Monesti mietin, että millä voimilla ja jaksamisella vedätte nämä teidän liikuntasuoritukset maaliin lapsiperheissä?
Illalla nukkumaan käydessä oon niin finaalissa päivistä, että kaikkia jäseniä särkee