Mites muut? Täällä paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Lenkkeily ei innosta koska oon tosi herkkä kylmälle ja palelulle nykyään. Yritän nyt vähentää 3 x viikkoon että edes sen jaksaisi vaikka on kylmä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites muut? Täällä paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Lenkkeily ei innosta koska oon tosi herkkä kylmälle ja palelulle nykyään. Yritän nyt vähentää 3 x viikkoon että edes sen jaksaisi vaikka on kylmä.
Vau, hyvä sinä!!Täällä on aloitettu juoksuharrastus! Eilen juoksin 3km yhteen putkeen. Vauhtia oli 9km/h. Tänään juoksin 2km ja kävelin 3km. Epätodellinen olo, että mä oikeesti pystyn tähän.
Ei tarvi hävetä, vaikka tiedän tunteen kun itsekkin en halua juosta ulkona kun jotenkin nolottaa vaikkei oikeesti tarvis.Joo mä olen ollu nyt jumissa siinä 2km/n. 15min. Olen juossu nopeamminkin tuon 2km, mut siis yleensä juoksen 15min, joka on hieman päälle 2km ja sit vaan lopetan. Jos juoksen nopeesti niin joudun ottamaan pari kävelyaskelta.
Selkeästi kyl kunto kasvanut, koska kävelyaskeleet vähentyneet ja vauhti pysyy suht samana ripeänä tuon 15min. Haluaisin kuitenkin pystyä juoksemaan 3-5km. Kun se menee siihen et joudun ottamaan kävelyaskeleita niin sit vaan luovutan kuhan 15min tulee täyteen, koska alkaa hävettää mitä enemmän joutuu ottamaan kävelyaskeleita.
Mä juoksen ulkona, meillä valitettavasti hirveästi mäkeä tässä lähimetsässä niin sekin jarruttanut mun juoksua. Kaupungissa en todellakaan halua juosta muiden ihmisten takia.
Upeeta!!!Minulla tulee uutena vuotena vuosi täyteen elämäntaparemonttia! Esikoinen syntyi 2021 alkuvuodesta ja meni pitkään ennen kuin jaksoin palailla urheilun tai hmmm ehkä ennemminkin liikunnan pariin. Aloittelin ensin ihan kävelylenkeillä ja yritin karistella sen verran kiloja pois että uskaltaa yrittää juosta. Meinaan, että juokseminen tuntuu polvissa huomattavasti mukavammalle kun painoa on se viisikin kiloa vähemmän. Nyt ihan viimeaikoina olen ottanut lenkkeilyn lisäksi tavaksi käydä salilla kerran tai pari viikossa. Alkuun olen ajatellut, että teen pelkkiä jalkoja jollain ohjelmalla minkä netistä löysin kun oli ensimmäinen selkeä missä oli kilot kerrottuna. Nälkä noista treeneistä kyllä tulee ja vähän hirvittää nouseeko oma paino nyt taas ylemmäs kun salilla huhkin
Onneksi olkoon! Mieti, olisit selvinnyt cooperista ilman kävelyä.Vähensin vauhtia @Nepeta Cataria ohjeen mukaan 8.5km tunnissa ja tänään pääsin hölkäten 4km ilman taukoja. kiitos vinkistä, nimittäin kannatti vähentää vauhtia