Painonpudotusryhmä

Vaikka pudotusta ei viime viikon painoon ole tullut, olen silti tyytyväinen. Pitkän aikavälin häilyntä on siirtynyt kaksi kiloa alemmaksi kuin aiemmin. Ylimmän painon ja tämän päivän painon välillä on 4kg.
 
Moikka ketjuun! :) Mitäs kuuluu ja miten menee? Viime viikonloppuna käytiin saattelemassa mummo viimeiselle matkalle ja nyt on aika alkaa taas skarppaamaan! Nyt on kyllä tullut syöttyä hiukan huonosti tai ainakin epäsäännöllisesti mutta vaaka oli tänään aamulla ihmeen ystävällinen 77.5kg eli nyt on paino tippunut kaikenkaikkiaan 2.5kg sitten edellisen punnauksen:woot: en kyllä tätä odottanut mut kelpaa:smug: tästä on hyvä jatkaa:wink:hello
 
Moi taas, en ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut kun ei ole niin aktiivista minun painonpudotus ollut. Joka tapauksessa olen nyt noin 5 kk aloituksesta onnistunut pudottamaan 10 kg (77kg->67kg) eli aikalailla 0,5 kg/viikko. Olen onnistunut tässä aikatavalla noudattamalla 8-16 dieettiä. Dieetissä siis syödään 8 tunnin aikana päivän kaikki ateriat, jonka jälkeen paastotaan 16 tuntia. Kun elimistö on tottunut tähän niin on ollut tosi helppo ylläpitää. Lipsahduksia tulee silloin tällöin enkä lainkaan ole ollut tässä kamalan kellon tarkka, mutta toiminut se on silti :)
 
käytiin tänään ystävättären kanssa lenkillä, vaivaiset 1.5h ja 9km... aamupäivällä uudestaan:thumleft muutenkin on askelluku ollut kohtuullinen:wink
Mitenkäs muilla on kuntoilut? :)


4E2E425C-29B9-425E-A7FF-F27D6E36CA56.png
 
Äippä, hienoa!
Täällä liikkuminen on huonoa, mutta painoa ei ole tullut lisää. Sain mieheltä hulavanteen, sitä sentään pyörittelen
 
100g kelpaa, hyvä saavutus.

Täällä pienen takapakin jälkeen taas paino karvan verran alle 67. Melkein voittajaolo.
 
Omg! :wideyed: Paino tippunut 900g sitten edellisen punnituksen :wideyed:
Muita vaa’alla kävijöitä?
Äippä x6 tiputusta -900g paino 76.6kg (6kg vielä niin sit ollaan ennen raskautta painossa) :dance011
 
Mulla ei paino tippunut yhtään koko kesänä (itse asiassa viiteen kuukauteen). Sahasi 70-71,5kg väliä vaikka mitä tein. Kävi siellä 70,1kg:ssa mutta pomppasi ilman mitään syytä taas yli kilolla ylös yhdessä yössä. Ainoa järkevä syy minkä keksin sille, ettei paino tipu, oli liian vähäinen liikunta.

Päätin pari viikkoa sitten, että mennään sitten kovat piipussa niin kuin viimeksi eli hikiliikuntaa 5-7x/vk (vaihdellen kestävyyttä ja lihaskuntoa), aktiivisuusranneke kädessä ja kirjaan syömiset ylös Myfitnesspaliin.
Ekan kerran paino laski alle 70kg, 69,6kg. Motivaatio syttyi kummasti kun painossa tapahtui edes pieni muutos VIHDOIN.

Jos pystyn pitämään tämän linjan niin myfitnesspal ennustaa, että 5vk kuluttua paino on 67,jotain. Se olis mun ensisijainen tavoite ja seuraavaksi sitten normaalipaino eli 64-65kg.

Nyt on hyvä fiilis tästä, ei tunnu kituuttamiselta. Aina ei liikunta nappais, mutta kun saa ittensä liikkeelle niin menee kivasti.
 
Se saatto olla se tasanto sulla Rosalina! Ihan pyllystä... just tolleen mäkin oon tehnyt tasannon aikaan että se on sit kaikki tai ei mitään ja raivolla harrastanut liikuntaa ja natseillut ruuan suhteen:wink ja yleensä kovin nopsaan alkanut sit paino ropisemaan alaspäin:) mahtava että sulla on vihdoin paino lähtenyt tulemaan alas päin ja toivotaan että trendi on alaspäin johtava:wink
MyFitnessPal ennustaa mulle että jos pysyn tässä samassa temmossa niin painan 5vkn päästä painaisin semmoset 70kg (2 kg päässä ennen vauvaa painosta :wink) mutta maanantaina nähdään miten on täällä pudotukset... olen ainakin liikkunut paljon ja syönyt hyvin:)
 
No kävinpä jo tänään vaa’alla ja olen shokissa! 1.2kg TIPPUNUT:wideyed::eek: paino tänään siis 74.6kg... nyt kyllä motivoi tää kroppa kuntoon projekti kun alkanut tulosta tuottamaan:grin
Äippä x6 pudotusta -1.2kg, nykyinen paino 74.6kg
 
69,1kg :smiley-bounce012

Tasannosta en tiedä, koska periaatteessa mun painonpudotus alkoi tuosta painosta (71kg). Aiemmin keväällä lähti kolme kiloa, mutta ne oli höttöä, jotka oli vähän omaa tyhmyyttä kerättykin (ne kilot oli jo imettäessä hukattu kertaalleen).
 
Minä voisin liittyä myös mukaan, jos sopii. Aattelin, että tämmönen ryhmä vois kyllä motivoida itseäkin, kun jotenkin semmonen herkuttelukierre on nyt jäänyt päälle, kun on synkkä, pimeä syksykin.. :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa unisieppari :) mulla ei pimeä aika houkuta enempää syömään mutta väsy ja menkat joo... menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla. Söinpä siis eilen iltapalaksi 4 korva puustia:p
Maanantaina ei ole siis vaakalle astumista turvotuksen takia! Näyttäis siltä että olisin n 4 kk raskaana kun turvattaa mahaa taas niin mahtavasti :confused:
 
Ja niinhän se paino taas pomppasi ilman näkyvää syytä (maanantaina) 70,4kg, tänä aamuna 200g vähemmän. :shifty:
Ihan vähän korpeaa...... :arghh:

Täytyykö mun ruveta epäilemään jotain fyysistä vikaa itessäni?? Kaiken, siis mielestäni ihan kaiken pitäis olla kohillaan, ja painon alkaa laskea, mut ei, lukemat elää ihan omaa elämäänsä.

Vaakakin toimii, koska muilla näyttää oikeita lukemia ja on synkassa yhden toisen vaa'an kanssa.
 
Rosalina, hormonit? Onko synnytyksestä kauan? Käytättekö hormonaalista ehkäsyä? Tai alkaako olla kierron loppu käsillä? Ootko syönyt liian suolaista tai unohtanut juoda tai juonut liikaa? Nopea painon vaihtelu kyllä kuulostaa enempi nesteen kertymiseltäo_O
Mulla ainakin kuukautisten alun aattona (2-3 päivää ennen) alkaa järkyttävä turvoitus joka häviää menkkojen aikaan...
samoin toi juomis asia tuntuu itsellä olevan se ongelman kryyni... ei passaa liikaa vettäkään juoda kun sekin tuntuu jäävän kroppaan ”jumiin”:rolleyes: tottakai jos epäilet että kropassa jotain ”vikaa” niin kannataa lääkärille soitella...
Tsemppiä:shy:
 
Takaisin
Top