Pilkki24
Foorumin legenda
@litranmitta ja @Olive meillä töissä kelpaa aina kaikki.
Ei mene kauaa, kun on jo leipomukset tuhottu.
Minä vien sinne aina, jos jää vaikka juhlista kauheasti ylimääräistä mitä ei halua omille lanteille. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä kuuluu @Oliveonks valmennus jatkunut hyvin?
Ei oo kokemusta. Mutta sen olen kuullut että sitä aika matalalla kynnyksellä lääkärit nykyään kirjoittavat, jos ihminen vaan itse haluaa. Eräs tuttavani oli käynyt gynekologilla ihan muun vaivan takia mutta gyne oli samalla ehdottanut Ozempic-reseptiä, kun tuttavallani oli hieman ylipainoa. Tuttavani ei ollut vaan halunnut reseptiä. En tarkemmin kysellyt että miksi. Mutta hänellä ei siis ole erityisen paha ylipaino eikä paino vaikuta olevan hänen mielelle ongelma.Onko täällä ketään kenellä olisi kokemusta paljon kohutusta ozempicista ?![]()
Minusta tuntuu etten ole saanut mitään lääkkeitä helpolla, koska olen nuori. Mutta toisaalta BMI on myös 29Ei oo kokemusta. Mutta sen olen kuullut että sitä aika matalalla kynnyksellä lääkärit nykyään kirjoittavat, jos ihminen vaan itse haluaa. Eräs tuttavani oli käynyt gynekologilla ihan muun vaivan takia mutta gyne oli samalla ehdottanut Ozempic-reseptiä, kun tuttavallani oli hieman ylipainoa. Tuttavani ei ollut vaan halunnut reseptiä. En tarkemmin kysellyt että miksi. Mutta hänellä ei siis ole erityisen paha ylipaino eikä paino vaikuta olevan hänen mielelle ongelma.
Onpa ikävää. Ootko vielä kysynyt keltään lääkäriltä Ozempicia?Minusta tuntuu etten ole saanut mitään lääkkeitä helpolla, koska olen nuori. Mutta toisaalta BMI on myös 29