Uskaltauduin tänään puntarille, olo on keventynyt ja helpottunut pikkuhiljaa jostain rv 21 eteenpäin (nyt 25+3). Painon nousu hidastunut mutta hirmuisessa kasvussa silti NIMITTÄIN!! tänään poksahti +20kg rikki. Eli siis painoa on JO tullut lisää tasan 20 kiloa, tää ei oo enää kivaa
Minä rehellisesti TIEDÄN syöväni liikaa herkkuja, yritänkin tehdä sen nykyisin jopa mieheltäni salaa etten tuntis liikaa syyllisyyttä mässäilystä. Voin helposti vetää levyn suklaata naamariin yhdeltä istumalta ja puoli tuntia sen jälkeen ainoa asia joka muistuttaa minua sen syömisestä on se kakkakerros hampaissa mikä siitä tulee :D ei tunnu olossa / mahassa.. ei missään.
Tässä tarttis nyt tehdä huomattava ja PIKAINEN muutos ruokavalioon (riittäis että jättää herkut pois) .
Oon yrittäny analysoida itteeni joka kantilta, suurimmaksi syyksi kasvavaan mässäilyyn olen diagnosoinut elämän rajoittumisen radikaalisti raskauden aikana .
Söin ennen vain vähän , kroppa oli säästöliekillä koko ajan. Korvasin aterioita kahvilla tupakalla ja energiajuomalla (nyt kahvi maistuu pahalle, tupakka ei tule kyseeseen ja energiajuomaa saatan juoda 0.5l kuussa). Kävimme ukon kanssa juhlimassa keskimäärin 2x kuussa, jos tapahtumia oli niin enemmän (en kestä humalaisia ihmisiä selvinpäin, kahdet bailut koettu nyt raskaana - se riittää!)
Töitä tein hullun lailla, jos ylitöitä oli niin pomo tiesi soittaa minulle sillä en kieltäytynyt ikinä. Ulkonäkö ja sen ylläpito oli SUURI osa elämääni , jo ennen kuin tiesin olevani raskaana jäi sali pois koska en jaksanut / huono olo jne.. olen elänyt suurimman osan raskausaikaa verkkareissa ja isossa topissa / hupparissa.
Kauhea avautuminen :D ihana raskaus ja maailman ihaninta saada lapsi!
mutta nyt on hirveä ikävä farkkuja, kuntoilua, leukaa ilman kaksoisosaa.. jopa tupakkaa, myöskin huurteinen tuoppi olutta maistuisi! :)