Myös minä sairastuin esikoisen jälkeen masennukseen. Imetin esikoista n. 10 kk ja sen aikana ei ihan kaikki kilot karissu. Mutta kun lopetin imetyksen niin kiloja lähti niin, että olin 4 kiloa kevyempi kuin ennen raskautta olin ollut (tähän vaikutti myös hoitamaton masennukseni, jonka takia ruokahaluttomuus). Kun viimein uskalsin hakea apua masennukseen, esikoinen oli jo 1,5v. Sain lääkkeet, joita jouduin syömään 3 vuotta. Sinä aikana lihoin melkein 20 kg. Tuohon painonnousuun saattoi vaikuttaa myös seurustelun aloittaminen nykyisen mieheni kanssa ja runsas herkuttelu sohvan pohjalla uuden kullan kanssa.
Kun sain lopettaa lääkkeet ja vieroitusoireet loppuivat, aloitin laihduttamisen. Tavoitteeni oli 15 kg ja sen tein. Ja heti sen jälkeen aloin odottamaan tokaa lastani. Kiloja tuli taas tietysti ja synnytyksen jälkeen niitä lähtikin, mutta tokaa imettäessäni viimeiset 5 kg istuivat tiukassa. Vaikka olen terveellisesti syönyt, en isoja annoksia ja liikun paljon. Mulla imetys pitää kiloista tiukasti kiinni. :D Tämä raskaus alkoi kun vielä tokaa imetin. Oon niin varautunut siihen, että taas saa odottaa viimeisten raskauskilojen tippumista siihen saakka, kunnes imetys loppuu. :D
Rv 35+5
Kun sain lopettaa lääkkeet ja vieroitusoireet loppuivat, aloitin laihduttamisen. Tavoitteeni oli 15 kg ja sen tein. Ja heti sen jälkeen aloin odottamaan tokaa lastani. Kiloja tuli taas tietysti ja synnytyksen jälkeen niitä lähtikin, mutta tokaa imettäessäni viimeiset 5 kg istuivat tiukassa. Vaikka olen terveellisesti syönyt, en isoja annoksia ja liikun paljon. Mulla imetys pitää kiloista tiukasti kiinni. :D Tämä raskaus alkoi kun vielä tokaa imetin. Oon niin varautunut siihen, että taas saa odottaa viimeisten raskauskilojen tippumista siihen saakka, kunnes imetys loppuu. :D
Rv 35+5