Meillä ainakin jouduin sokerirasitukseen toisestakin, vaikka olin alle 40v eikä esikoisesta mitään viitteitä radista. Nyt kolmannesta napsahtaa varmasti koska ikä :D
Vähän jännittää Hu neuvola kun tuntuu että tässä raskaudessa paino kohoaa herkemmin.. vaikka ei pitäis ressaa.. edellisessä kahdessa painoa ei tullut kuin sadoissa grammoissa ennen viikkoja 25-30.
Vähän jännittää Hu neuvola kun tuntuu että tässä raskaudessa paino kohoaa herkemmin.. vaikka ei pitäis ressaa.. edellisessä kahdessa painoa ei tullut kuin sadoissa grammoissa ennen viikkoja 25-30.
Tällä hetkellä painoa tullut jo yli 4kg :arghh: Ja tosiaan neuvolassa puhuttiin että haarukalla 5-9kg sais tulla.. Kiva kun nyt jo periaatteessa puolet maksimi painonnousta tullut.. Noh, ehkä sitä olisi voinut vähä terveellisemmin syödä, viikonloppunakin oli tosiaan kaverin 30v juhlat ni siellä tuli toki syötyä kun ei juodakkaan voinut
Mut olis kyllä kiva jos sen sais jotenki pysäytettyä, liikuntaakaan en ihan hirveästi ole pystynyt harrastamaan, koirien kanssa pakolliset.. Salikorttiakin onneksi sain pidennettyä elokuun loppuun. Nyt ei vaan voi kauheasti riehua ku ilmeisesti olen mieheltä saanut flunssas, kurkku ja keuhkot kipeät 

Mullakin omasta mielestä kilot tulleet vatsaan ainakin suurin osa.. Tekisi mieli heittää koko vaaka johonkin nurkkaan, mutta parempi, että itse jo hieman seuraan sitä niin ei tule niin yllätyksenä neuvolassa
mutta sitten iski jälleen kaiken maailman stressit ja väsymykset jonka johdosta jäi liikunta ja paino alkoi nousemaan pikku hiljaa takas siihen mistä silloin joskus aikoinaan alotin.. eli ihan jo senkin takia stressaa ja ärsyttää.. koskaan ikinä eläessäni ole näin paljon painanut :arghh: ahdistaa kun tietää, että ei tämä vielä tässä ollut...