Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän sä tosi hyvin jo elät, jos käyt salillakin monta kertaa viikossa, ja noudatat ilmeisesti aika tarkkaa ruokavaliota?! Ei toisaalta pidä sitten liikaakaan rajoittaa syömisiä tai stressata ruuasta, sekään ei ole hyvä. Mut ymmärrän kyllä, itsellä ihan sama stressin aihe. Varmasti sulla on just vain nestettä ja lihasta ja vauvan paino tuossa viidessä kilossa noilla elintavoilla!Mulla tullut about 5kg ja nyt on 21.rv, mutta innostuttua syömään hiilareita vähän runsaammin tai ummetuksesta riippuen saattaa olla jopa kilo plussaa tohon 5kg Oon nyt käynyt salilla 4-5x/vko ja syönyt vain yhden hiilariaterian, pelkään ihan kamalasti lihoamista ja isoa vauvaa Onneksi ei mitenkään paljoa tee mieli mitään sokerista, mutta siitä huolimatta sitä tulee lisää.. Mulla taas alkutilanne se että sain 1.raskauden jälkeen kovalla työllä laihdutettua sinne normaalipaino alarajoille niin nyt vähän jännittää että tuleeko ne taas kaikki takaisin. Tosin ekan kohdalla oli radi ja 8kg tullut jo tässä vaiheessa eli voiton puolella toistaiseksi..Yritän ajatella että painonnousu voisi olla myös lihasta ja nestettä joka kertyy tosta painojen nostelusta On tää kyllä niin vaikeeta, nyt varsinkin pitää olla tarkkana kun se vauva alkaa oikeasti saamaan massaa että mitä valintoja sitä tulee tehneeksi. Vaikka samaan aikaan viimeksi kävi myös niin että alussa tuli suurin osa painosta ja lopussa ei oikeestaan yhtään.
Huoh, puoli väli ja 8kg :bag: Mielestäni en oo mitenkää huonosti syöny, olihan tos kyl toki ressi koira lopetuksesta yms mut en siltikää oo mielestäni vetäny syömistä iha läskiks :arghh: Must kyl viime raskaudessa tuntu kans et vaiks olisi vaa salaattia syöny ni sitä painoa vaa tuli