Painon nousu

Itsellä ainakin koko raskauden ajan omat kengät oli sopivat koska jalat ei turvonneet missään vaiheessa ollenkaan, joten en tiedä miten muilla nuo kengät käyvät joilla jalat ovat olleet turvoksissa

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Sakura, älä huoli. Mullakaan ei turvotukset lähteny heti. Melkein itku pääsi kun olin lähdössä sairaalasta kotiin ja kengät kiristi edelleen. Jossain vaiheessa kotona huomasin että oon saanu takas mun omat sirot jalat ja paino laskee ihan huimaa tahtia. Kyllä se siitä.

Joo no nyt olikin itseasiassa taas tipahtanut jokunen kilo. Kyllä tää tästä kun nesteet vaan lähtee liikkeelle. Ei ole enää niin turvokas olo kuin pari päivää sitten.

Tyhjä mahapussi vaan kyl roikkuu niinku sillä Putous-hahmolla, olikohan se Jossu Josefina Näätä tai joku semmonen. Krista Kososen hahmo. On tuo kyllä koominen lötköpussi tuossa. Mut en kyl stressaa siitäkään.

Naurattaa tuo Sakuran Josefina Näätä -viittaus! :D
Olenkin pohtinut mille se vatsa näyttää raskauden jälkeen, tästä on hyvä lähteä muodostamaan mielikuvaa! :D

Synnytyksestä on viikko ja 3 päivää ja paino on nyt sama kuin ennen raskautta. Nesteet lähteneet vauhdilla kehosta pois. Mutta alavatsa on edelleen turvoksissa ja vatsanahka roikkuva. Noiden palautumiseen meneekin sit varmaan aika kauan, ainakin mulla sen nahkan kanssa. Oon niin vanha jo, että iho tuskin palautuu enää samalla tavalla kuin parikymppisenä.

Mulle jäi seitsemisen kiloa raskauskertymää ja siihen on nyt paino jämähtänyt.Pakko uskoa ettei ole turvotuksista kyse kun on jo kuukausi synnytyksestä mennyt aikaa.Ei auta varmaan muu kuin lähteä lenkille!Ei mitään varsinaista laihduttamista kuitenkaan nyt voi yrittää imetyksen aikana.

Mua ihan hirvittää kuinka paljon itselleen painoa jää, kun sitä on niin paljon tullutkin! Ja johan sitä on kerennyt 9 kuukautta hankkia. Pitää vaan koittaa pysyä liikkeellä sitten kun se on mahdollista, ettei ihan tuhottoman montaa kiloa painoa jäis ylimääräistä.

Mäkin yritän nyt lenkkeillä kun jo pystyn kävelemään,se edesauttaa palautumista muutenkin.Ja jättää roskaruuat pois koska niihin menee rahaakin liikaa.Varsinainen rasvanpoltto taitaa imettäjiltä olla pannassa samasta syystä kuin raskausaikana,ne jotkut ketoosimyrkyt voi mennä maitoonkin.Mutta pikkuhiljaa,täytyy yrittää olla malttavainen ja armollinen itselleen vaikka välillä ottaa päähän. :)

Mä taisin hankkia raskauden aikana muutaman lisäkilon ihan suklaata vetämällä koska muutama ylimääräinen kilo on eikö ne oo vielä lähteny. Viimeksi lähti kaikki heti.

Mäkin yritän nyt lenkkeillä kun jo pystyn kävelemään,se edesauttaa palautumista muutenkin.Ja jättää roskaruuat pois koska niihin menee rahaakin liikaa.Varsinainen rasvanpoltto taitaa imettäjiltä olla pannassa samasta syystä kuin raskausaikana,ne jotkut ketoosimyrkyt voi mennä maitoonkin.Mutta pikkuhiljaa,täytyy yrittää olla malttavainen ja armollinen itselleen vaikka välillä ottaa päähän. :)

Joo, neuvolan imetysoppaassakin luki, ettei saa laihduttaa, koska rasvaan sitoutuneet ympäristömyrkyt joutuu silloin äidinmaidon kautta vauvaan.

10 kg lähti tuosta noin vain pois, mutta mulla jäi killumaan raskauskiloja silti vielä 9. Kävin niitä kiusaamassa lenkillä tänään :D . Oli kyllä turhauttavaa kun henkisesti olin jäänyt puolen vuoden takaisiin fiiliksiin mitkä juoksemisesta sain ja nyt kunto ja kroppa ei anna periksi siihen. Ei auta kuin yrittää parhaansa mukaan kävellä reippaasti... Mutta onneks keli oli mitä parhain!

Jemmu mua lohduttaa etten oo ainoa jolle kiloja jäi,tuntuu että täällä kaikki on tiputtaneet kilonsa synnärille. :D Täytyy tsempata toisiamme.Väsyneenä kyllä kummasti lohtuherkut huutelee mun nimeä..jos nyt ei vähän väliä niitä mussuttais. :(

Joo, täälläkin jännitetään kuinka paljon kiloja jää synnytyksen jälkeen. +25 kg ja vähän päälle tullut ja jos vielä pari viikkoa menee ni mitähän se sitten on. Alkaa jo polviin käymään tää paino. Ihmeen hyvin pystyy kuitenkin vielä liikkumaan. Eilenkin koirien kanssa kävin kaks kertaa reippaalla lenkillä.

Hyvä kuulla, etten oo ainoa kellä on paino noussu noin reippaasti!
Täällä kiloja tullut joku 24kg ja mulla alkaa tuntumaan jalkapohjissa!

Kyllä ne kilot karisee synnytyksen jälkeen, varsinkin jos imettää! :)

Pitäis munkin yrittää aktivoitua lenkille kun ilmatkin on noin hienoja mutta nyt on kyllä väsymys vienyt musta voiton. Oltiin me yksi ilta lenkillä koko perhe. Vauva viihtyi vaunuissa hyvin ja ulkoilu auttaa väsymykseen. Pitäs se muutama ylimääräinen kilo saada pois jotta voisin alkaa ihan oikeasti muokkaamaan tätä kroppaa uuteen uskoon kunhan sen treenausluvan joskus saa.

Itu1 mulla herkut houkuttelisi kans väsyneenä. Asiaa ei auta että mies kävi laivalla ja nyt on kaapit täys kaikkea hyvää. Minähän ne pois syön yksin kun päivisin itsekseni oon kotona ja mies töissä...

Voi kun mullakin löytys ruokahalua, tuntuu et tarvii väkisin pakottaa ittensä syömään :sad001

Mullakaan ei miehestä oo mitään apua herkkulakkoon kun se mussuttaa koko ajan jotain hyvää vailla huolen häivää!Ois parempi kun molemmilla ois sama karkkipäivä.

Takaisin