Painon nousu

Vihkisormus ei mahdu vieläkään sormeen ja kihlasormuskin vain juuri ja juuri vaikka se oli ennen väljä. :sad001 Voiko vieläkin olla nesteistä kyse vai onko se vain toiveajattelua..mut en ajatellut et se herkkulihominen olisi sormiin mennyt.
 
Älä luovu toivosta Itu1! Mun siskolla oli sama tilanne vielä jälkitarkastuksessa (reilu kuusi viikkoa synnytyksestä) ja kengätkään eivät mahtuneet, mutta se helpotti kyllä.
 
Mäkään en oo saanut vielä vihkisormusta takaisin sormeen. Kihlasormuksen kanssa kävi niin että sitä ei koskaan pois saatukaan. Onneksi ei tarvinnut leikata pois.
 
Aina kun laitan sormukset sormeen, hetken päästä tulee olo, että puristaa ja sitten väkipakolla vedän ne pois. Sitten aina lupaan itselleni, että laitan vasta kun helposti menevät sormeen. Muutaman päivän päästä oon taas testaamassa uudelleen...
 
Mullakaan ei vihkisormus mahdu sormeen kunnolla... :sad001 odotan vuodenvaihteen yli, jos ei mahdu sittenkään niin käyn suurennuttamassa.
 
Kiitos lohdutuksesta! :) Ehkä toivoa on vielä. :wink Onneksi olin ennakoinut ja ottanut sormukset ennen niitä helteitä pois!Muuten ois pitänyt leikata.
 
Mulla onneksi mahtui sormukset mutta ne tuntui vähän kireämmiltä eli ehkä mun sormet on lihonu pysyvästi.
Hikoilu on karseeta, mulle on tullu jo hikinäppylät rintojen alle.
 
Onko teillä jo painot palautunu normaaleihin lukemiin ja vartalo muutenkin? Mulla vielä viitisen kiloa lähtöpainoon ja vatsalla pömpötystä. Pitäisi alkaa nyt enemmän kuntoilemaan, niin saisi tuota vatsaa pienemmäksi :/ muutenkin tuntuu, että olen löysä kuin pullataikina :D
 
Mullakin edelleen vähän reilu viisi kiloa raskauskiloja jäljellä,sama tilanne ollut monta kuukautta imetyksestä ja suht terveellisestä ruokavaliosta huolimatta.Ei mua kyllä haittaa vaikka vähän jäisikin mut kyllähän tässä liikkua pitäisi enemmän..
 
Mulla on suunnilleen paino normaali, mutta mahanahka on edelleen pari numeroa liian suuri. Mulla lähti paino imettämällä ja päivittäisillä vaunulenkeillä.
 
Mulla putosi jo niin, että oli enää 2kg jäljellä - sitten tuli joulu ja nyt ollaan +5kg:ssa :rolleyes:
 
Mulla on edelleen varmaan se viis kiloo ekstraa jolle pitäis tehdä jotain. Ja ylipainoakin oli jo valmiiksi. Kun vaan sais itteään niskasta kiinni.
 
Mulla jäi synnärille lähtöpainosta -3kg, ne tuli jouluna takas.. Nyt taas -2kg. :D jojooo
 
Mulle tuli n. 15 kg josta jäi n. puolet synnärille. Viimeksi kun vaa'alla kävin oli 6kg jäljellä eli ei paljoa ole paino lähtenyt imetyksestä ja vaunulenkeistä huolimatta. :meh: Olin tosin ennen raskautta siinä alipainosen rajalla että ei ole niin vakavaa vaikka tähän jäätäisiinkin. Itseä lähinnä häiritsee kun reidet on niin paljon paksummat kuin ennen ja pieni mahakin jäänyt.
 
Eipä ole mullakaan imetys vienyt enää kiloja, siihen on pysähtynyt mihin lokakuussa paino jämähti.. Raskauskilot on kaikki lähteneet, mutta esikoisesta on 10 raskauskiloa takissa kiinni..ja sen kyllä huomaa, puuh.. no, sitten aktiivinen karistus pakko aloittaa kun imetys loppuu..
 
Imetys ei kyllä ainakaan mua laihduttanut, kyllä se on vaan pakko laittaa ruokavalio remonttiin. Haluan hoikaksi!
 
Mulla oli paino jo synnäriltä palatessa muistaakseni -3 kg raskautta edeltävään aikaan, ja imetys ja vaunulenkkeily veivät toiset 3 kg ennen kuin tajusin että pitää alkaa syödä enemmän. Vaikuttaakohan tuohon imetyksen laihduttavaan vaikutukseen vauvan imuteho, kun ekat kolme kk pojan paino nousi noin kilo per kuukausi -vauhtia? Huomenna nähdään, miten kasvu on sen jälkeen jatkunut, mut oma paino tuntuu tasaantuneen tähän ja hyvä niin.
 
Maalaisjärjellä ajatellen luulisi että kyllähän se vähän enemmän kuluttaa jos maitoakin menee enemmän.Mutta varmaan siihen vaikuttaa moni muukin tekijä.
 
Takaisin
Top