Mulla alkaa lopullisesti menemään hermot tän painon kanssa. Yhä vaan on sitkeästi 2kg raskauskiloja jäljellä, ja sen jälkeen olis syytä pudottaa vielä AINAKIN 5 kg (mieluusti 10!). Mitkään housut ei vieläkään mene päälle, onneks nyt on talvi niin ei kukaan huomaa talvitakin alta että on raskaushousut yhä käytössä :P
Mieheltä vaan tuli kommenttia, että olis kiva jos taas joskus näyttäisin vähän enemmän naiselta... kiitti vaan... ja tarkoitti sillä siis sitä, että voisin joskus taas meikata ja käyttää hametta. :D Juu-u, heti kun hameet menee taas päälle ja miksi ihmeessä mä meikkaisin, kun näillä lumilla oon jumissa sisällä tytön kanssa jos ei oteta huomioon koirien ulkoilutusta... :D
Oon nyt kuitenkin päättänyt, että nyt saa paino lähteä tippumaan. Joka päivä vähintään 30min wii fit plus -harjoituksia. :D Uskokaa pois, kun hyppii ja pomppii niin kyllä siinä pelatessa hiki tulee.. :D Ja oonpahan edes sen 30min nassuttamatta kaikkea karkkia yms. Vaikka oon mä nyt muutenkin yrittänyt rajottaa tota napostelua.
Ketuttaa sekin, kun tuntuu ettei maitoa enää tule ollenkaan riittävästi (ei edes sitä määrää mitä ennen) vaikka imetän 1-3 tunnin välein vuorokaudet läpeensä. Ei kai maidontuotannon pitäisi noin vain vähentyä? Voiko se johtua jostain hormonijutuista? Niin siis siksi ketuttaa, kun jos se nyt tässä sitten jää pois, niin siinä menee sekin painonhallintakeino...