Painon lasku synnytyksen jälkeen

Ihana kuulla että muillakin on samoja ongelmia vaatteiden kanssa! [:D] Olen nyt samassa painossa kuin ekalla neuvolakäynnillä, mutta juuri ennen raskautta tuli lihottua hurjasti.. Eli nyt painoa päälle 80kg [:'(] Viime syksynä maha oli sentään litteä eikä makkarat röllöttäneet farkuissakaan. Nyt niitä vararenkaita näkyy olevan peräti kaksi kun istun vähänkään lysyssä [:@] Arvatkaas kaksi kertaa pystynkö enää sekstailemaan keskellä päivää tai kun on valot päällä kun tuo violettiin vivahtava sektioarpikaan ei ole kovin seksikäs.. Tissit on hävinny johonkin, ne on ihan littanat ja roikkuvat :(

Jooh jurputusta kai tämäkin.. Pitäisi varmaan ennen jääkaapille menoa vilkaista vaatekaapista sitä ihaniennättientyköistuvien-vaatteiden kasaa niin voisin tulla toisiin ajatuksiin iltapalojen suhteen... [;)]
 
Mulla tuli muuten raskauden aikana n. 16 kiloa lisää, eikä synnärille jäänyt niistä yhtäkään, joten siihen nähden kai tässä ihan tyytyväinen pitäisi olla. [:'(]

Tää on ihan hirveetä, kun haluais syödä tosi terveellisesti ja "niukasti", jotta paino tippuis, mutta koko ajan mulla soi korvissa, että "syö kunnolla ja riittävästi, jotta maitoa tulee"... Päivisin en sit kuitenkaan ehdi/pysty syömään muuta kuin nopeasti ehkä muutaman voileivän (meillä on niin onneton jääkaappi, ettei sinne mahdu kuin yhden päivän ruoat kerralla [:@] joka päivä pakko käydä kaupassa! [:'(], ja polvivammaisena en pysty kyykistymään vauva sylissäni että sieltä mitään edes saisin!). Sit koko ilta meneekin miehen kanssa siihen, että toinen käy kaupassa ja laittaa ruoan kun toinen sylittelee vauvaa. Eli huonosti tulee syötyä eikä paino taatusti tällä menolla lähde laskemaan [&o]
 
mulla tuli raskausaikana painoa lisää 25kg. nyt 3kk synnytyksestä ja edelleen 10kg ylimääräistä matkassa. Tosin ennen raskautta olin alipainoinen (175cm ja 56kg) joten ei noi kilot välttämättä pahitteeks ole. Aattelin et saa muutama kilo ylimäärästä ehkä jäädäkin....[;)]
 
Mulla tuli 12kg raskauden aikana ja nyt ollaan kaks kiloo pienempi. enne raskautta 171cm ja 56kg nyt siis 54kg. Täytyy alkaa syömään, tuntuu että tuo imettäminen vie kaikki mehut ittestä. Vatsa se silti tuntuu että on pömppis mutta johtunee varmasti siitä ku vatsalihakset löystyneet.

Ootteko semmosta huomannu ettei vatsalihasten teko oo enää nii helppoo ku ennen? Itse sain kunnon naurut ku ei siit tulla yhtää mitää [:D]
 
Mulle tuli kans joku 25 kg raskausaikana, synnärille jäi 10kg ja sitten lähti pari kolme kiloa, mutta sittemmin ei ole lähtenyt tosin en mä oo puntarilla käyny varmaa kuukautee ku ärsytti vaan ku kilot pysy eikä voi laihduttaa ni päätin lakata ravaamasta puntaril. Kattelleen vuiimestää sitte ku imetys loppuu et milt näyttää ja mitä tehään. Luulen et viel on painoo joku 80 kg alkupaino oli 67kg

Paitsi että nyt tein semmosen periaate päätöksen etten syö karkkia ku yhtenäpäivänä viikossa maksimissaan ni ei tuu ainakaan lisää kiloja jossei lähekkää...
 
Mä mussutan joka päivä herkkuja..siks mun kilot ei olekaan lähteneet....[8|]
63 kg edelleen ja olen sen 157 pätkä
ei vyötäröä ollenkaan ...
Raskaushousuissa edelleen temmellän..
kummallinen ylämaha on?
outo juttu[:-]
 
Jumppaa jumppaa joo-o,ainakin pikkasen
mies aina iskee mulle painot käteen ja sit keppijumppaa kans,siis KEPPI [:D]
Mitä ajattelitte?[:D]

kävelyä ajan sallimissa puitteissa ja tietenkin niin että ollaan terveenä, Unna ja mä siis [:D][:D]
 
Meillä oli kaupungin vauvakerhossa "vauva-jumppaa" kerran, eli juurikin vauvaa käytettiin
painona. Tosi hyväksi olen kokenut juuri vatsan kanssa liikkeen, jossa ite selällään, polvet koukkuun,
vauva reisiä vasten "istumaan" ja sitten vaan takapuolta ylös lattiasta [:D]
Meidän neiti nauttii siitä myös hurjasti, kun äiti samalla vääntelee naamaa... [;)]
hurjat hekotukset tulee!

Mulla tuli siis myös 25kg raskauden aikana, 10kg jäi synnärille ja nyt vielä 8ks matkassa mukana.
Ei se paino niin haittaa, mutta tuo etu-reppu on kyllä tosi ällö...
Neuvolasta täti sanoi että nahka palautuu ja vetäytyy sen 9kk, saman minkä venyikin [:D]
Eli toivoa siis vielä on, että joku päivä menisin vielä uimaan julkisesti! [;)]
 
Johtuu varmaan siitä, että imetän KOKO AJAN,kun paino tippuu vieläkin kilon kuukaudessa vaikka syön karkkia oikeestaan joka päivä. Käyn siis aina neuvolan yhteydessä puntarilla vieläkin. Viimeksi pelkäsin ja olin varma,että nyt on noussu, mutta ei[:D] en tajua. tosin en valitakaan[;)]
nyt siis -3kg lähtöpainosta.

no eiköhän ne kilot jää sit seuraavan jälkeen vyötärölle!
 
Mulla on kans ällö ylämaha, siis samoin ku Ginessalla. Liekö sit sisuskalut vielä jotenkin oudoissa paikoissa tai jotain..? Joo, kapeasta vartalosta ei tietookaan vaikka raskauskilot on lähteny. Lentokoneleikit myös meillä nykyään in. Ja kävelylenkit. Enempi sit kun imetys ohi.
 
Vois kai se paino tippua, ne vikat pari kiloa jos ei tosiaan vetäis naamariinsa päivittäin suklaata ym. jotain herkkuja. Niin huono omatunto ku tulee mussutettua jatkuvasti. Toi imetys onneksi ja todennäköisesti pitää kilot kuitenkin kurissa et ei enää nousuun lähe. Mut mitäs sit ku imetys loppuu. Pakko lopettaa syöminenki. Helpommin sanottu ku tehty.

Josko se tuleva muutto olis se mikä tiputtaa ne viimesetki kilot. Edelliset muutot mitä olen tehny ovat vieneet multa molemmilla kerroilla monta kiloa. Norm painan siinä 57-59kg. Muuttojen jälkeen painoin 54kg. Sillon olin jo omastaki mielestä vähä sairaan näkönen. Menee posket nii lommolle.
 
Mä painan vähemmän kuin ennen raskautta. Imetys vie niin paljon energiaa, että syön kuin hevonen (mieskin on siitä jo kommentoinut, kun pystyn syömään saman verran kuin hän, joskus enemmänkin). Oon ollu aina vähäsyömäinen, mutta nyt pitää oikeasti syödä koko ajan ettei paino putoisi yhtään enempää. Tällä hetkellä painan jotain 56-57 kg, se vaihtelee päivän mittaan. Tosin ei mulle tullutkaan kuin 8 raskauskiloa ja ne jäi melkein synnärille. Mässytän kyllä suklaata ja karkkia lähes päivittäin, mutta silti tuntuu että pitäis syödä enemmän, siis kunnon ruokaa. Vähän tällaista välipalan syöntiä tuntuu olevan tää syöminen nykyään. Vatsanahka on löysä, mutta sitä ei välttämättä huomaa vaatteiden alta. En oo kokeillu vanhoja vaatteita kuin yksiä farkkuja, jotka meni vielä ihan alkuraskaudesta. Täytyis varmaan kokeilla jotain paitoja, mutta veikkaan ettei mahdu päälle yläosan kasvun takia!
 
Tää on niin masentavaa. Mulla on yhä 16 raskauskilosta jäljellä 2, ne ei meinaa millään lähteä. Ja senkin jälkeen sais pudota paino vielä ainakin 5-10 kiloa, enkä silti olisi kovin laiha! Nyt paino siis nyt melkein 72kg ja pituutta kuitenkin vain 165cm... [:(] Kauhee pullukka! Eikä MITKÄÄN muut kuin raskausajan housut mene päälle. En suostu, en en en en! ostamaan uusia housuja, tän painon ON pudottava! Onneks on talvi niin saa pukeutua vaikka säkkiin... [:D]
 
Mulle tuli raksauden aikana 23kg ja kaikki lähteny + yks kilo vielä lisää.
Alku oli tosi hurja tahti ku kuukaudessa lähti se 15kiloo. Nyt on onneks tasottunu. Ja nyt oon ottanu tavotteeks että jokaisella aamukahvilla syön jonkun leivoksen ja illalla sit muita herkkuja (tulee syötyä melkein joka päivä) niin ei ainakaan hirveesti paino enää laske.
Vanhat farkut mahtuu päälle josta ole todella yllättynyt, jopa jotkut lempifarkut käyneet isoiksi. :( Ihanaa siis että reidet ja takapuoli on pienentyny ku niissä oli vähä ylimäärästä jo ennen odotusta mutta harmittaa kun noita kaikkia farkkuja ei voi enää pitää. [:D]
 
mulla tuli odotus aikana 10kg (niin ku oon varmaan maininnutkin aikaisemmin) ja nyt oon lähtöpainosta 6kg miinuksella, siis 16kg lähteny yhteensä ja mua harmittaa kans et kaikki entiset omat vaatteet on käyneet isoiksi..tai siis hyvähän se on et on paino tippunu noin hyvin, mulla kuitenkin kun oli tuo reilu 6kg ylipainoa, mut kun ei ole rahaa ostaa pienempiä vaatteita ni sit pitää kulkea noissa teltoissa [:@][:(]
 
Millon ja miten noi turvotukset sais pois sormista? Ei mahdu vieläkään sormukset sormiin [:@] Äsken kokeilin vihkisormusta nii en meinannu saada enää ollenkaan pois. Ja kihlasormus on kans aika pieni[:(]
 
Grenie mä painin saman ongelman kanssa [&o] vihkisormus menee just ja just, mutta en uskalla sitä siltikään pitää kun sen verran kiristää.. Kihlasormus menee just tohon niveleen asti ja jos oikein runnoo niin menee kyllä sen ylikin - saippualla vaan saa sitte irrottaa [8|] Mä oon melkein menettäny toivoni et ne mahtuis enää ollenkaa ilman et niitä suurennuttais, mikä on kallista touhua -kävin jo kysymässäkin kultaliikkeestä.. Siellä täti vaan sano et "imetä imetä, kyllä ne vielä mahtuu". Kysymys kuuluukin et miten voi muka imettää enää enempää!? 5kg matkaa vielä siihen painoon mitä olin ennen raskautta..
 
Mulla on jo paino lähtölukemissa, mutta sormukset ei silti mene kiltisti. Tai menee, mutta eivät tule nätisti pois. En osaa pitää jos yhtään ahistaa ne...milloinkahan ne sais sormeen taas [&o]
 
ALKUPERÄINEN: lemppi

Mulla taas sormus meinaa tippua pois sormesta kun liian iso. [:D]


Samis. Mä mietin jos kävisi pienennyttämässä tuota kihlaa, niin vihki- ja rivisormus pysyisi sitten sen 'takana'. Uskoisin.
 
Takaisin
Top