Painon lasku synnytyksen jälkeen

ginessa

Kommentoinnin ninja
Paljonkos sitä on teillä tullut painoa alas synnytyksen jälkeen ja paljonko jäi laitokselle?
Itsellä laitokselle jäi 8 kiloa.
Viikko synnytyksestä ja painoa tippunut 10,5 kiloa.[;)]

Lisäähän sitä koko raskauden aikana tuli 17 kg
 
Öh,,, mulla jäi laitokselle vain 5,5-6kg[:'(]. Ne oli ne vauva vedet ja istukka.

Nyt sit kotona olles koko ajan pikkuhiljaa laskee. Nyt siis kolme viikkoa ja neljä päivää synnytyksestä:

vika neuvola päivää ennen h-hetkeä vaaka näytti                         72.8kg
 sairaalasta kotiin lähtiessä oli muistaakseni                                 67.jotain kg
 ja nyt siis                                                                             62.7kg. ja toi ei ollut aamu paino 
                                                                                           vaan päivällä vaatteet päällä

Eli yhteensä on tippunut nyt 10kg.
Lähtöpaino oli 58.7kg siihen vielä 4kg jäljellä. Toivottavasti kehitys jatkuu samana.

Sulla Ginessa hyvin lähtenyt tuota painoa. Sulla olikin paljon niitä turvotuksia. Mullakin oli vähän mutta hyvin vähän suhun verrattuna. Tai siis mun jalat näytti kerrankin normaaleilta ja hyviltä ku olivat vähän turvoksis[:D], mut nyt on rimppakintut palanneet.                                                                               
 
Mulla ei oo havaintoa siitä mitä paino oli lähtöaamuna, mutta neljä päivää aiemmin neuvolassa se oli 76 ja jotain, en nyt muista tarkalleen grammoja.

Nyt tänä aamuna se oli 65,2

Ja joo, mulla on nyt taas nilkat [:D]
Mutta kihlasormus ei mee sormeen vieläkään..
Omat 38 crocsit menee -jeee..
Jalat vaan täysin paskana niillä kun koko kesän on tallustellut [&:]

Hyvin sullakin Eemi on enään, äkkii ne tipahtaa ne 4 kg.!!![:D]
 
Joo tyytyväinen olen tuohon laskuun. Mut pelkän et käy samoin ku viimeks. Et se painon lasku loppuu yhtäkkiä ku seinään. 2kg jäi kummittelemaan niin kauaks aikaa ennenku menin töihin pojan jälkeen. Ne ei vaan lähteny.

Pian ne jalat Ginessa alkaa tottumaan liikutteluun. Hiljaa hyvä tulee. Sitä on vaan niin kärsimätön. Mä haluisin saada opian ainakin sen kaks kiloa vielä et mahtuu paremmin noihin farkkuihinsa. Melkein kaikki menee jalkaan mut kiristävät sen verran paljon et ei niitä voi pitää ja sit toi mahan röllykkä jaa siihen housun reunan päälle sellasena makkarana et ei niitä kehtaa sen takiakaan vielä pitää. Onneks olu nää kuumat nii ei ole tarvinnu vielä[:D].
 
Mulla ei edes ole vaakaa kotona, joten ainoastaan neuvolassa on painoa seurattu. Sopii mulle vallan hyvin, eipähän tule turhia stressattua painoasioista, tippuu mitä tippuu...
Viikko synnytyksestä ja painoa oli pudonnut n. 10 kg, eli jotain 4 kiloa vielä siihenl ukemaan, mitä vaaka näytti ekalla neuvolakäynnillä.
Tyytyväinen olen![:)]
Torstaina menen vauvan kanssa taas neuvolalle, niin täytyy koittaa muistaa käydä vaa'alla taas...

Muutenkin alan näyttää ihan omalta itseltäni ja on ihanaa kun mahtuu kulkemaan ahtaistakin paikoista, eikä kolhi mahaansa kaapin kulmiin yms.[:D]
Myös maha lörpsähti heti synnytyksen jälkeen onnettoman näköiseksi pussiksi![:D] Ihmeissäni katselin, kun jotkut kulkivat sairaalassa vauva käsivarsilla ja maha pystyssä![:D] Mutta kaikki me palaudutaan ihan omaan tahtiin tietenkin...
 
Mulla on aina synnytyksen jälkeen iso masu ja näytän edelleen siltä kun masussa ois asukki.Iso siis vieläkin.
Ei tietoakaan että menis omat vaatteet,joten täytyy viileellä pistää raskaushousut vielä jalkaan..[&:]
Uudelleensynnyttäjillä aika tavallista (kai) että kohtu supistuu pikkasen hitaammin.[:-]

Kaitpa tää tästä..[:D]
 
Mulla on nyt kaks viikkoa synnytyksestä ja paino tippunut kuutisen kiloa, toiset kuusi vielä jäljellä. Eipä se mittään, kyllä ne varmaan tästä hiljalleen lähtee nekin. Imetys sujuu sen verran vaihtelevasti (kehnosti) että en oikeastaan enempää odottanutkaan sen tippuvan vielä. Maha on kauhean suuri vieläkin (vaikka en edes ole uudelleensynnyttäjä), vyötärönympärys ei oo pudonnut kuin kymmenisen senttiä siitä, mitä oli masun asukkaan kanssa. Näyttää hassulta. Kaippa se sekin siitä vielä. Joskus [:)]
 
Ennen raskautta lähtöpaino siis 80 kg...Just ennen laitokselle lähtöä 99,2 kg...Synnärille jäi 7 kg ja nyt paino about 87 kg...Vaatteet päällä...Eli nyt ois siis tippunut 12,1 kg ja jäljellä 7 kg...nyt en oo viikkoon syönyt kovin terveellisesti vaan mitä sattuu löytymään kaupasta/hesestä...

Mulla maha kanssa näyttää siltä vaatteet päällä et oottaisin vielä...kovin on irto löllykkä tossa alamahassa...No eikähän sekin häviä ajan kanssa ja kunhan jaksaisin lähteä kunnolla liikkumaan vaunujen kanssa...[;)]
 
Mä en tiedä mitä mulla jäi laitokselle[:)]
Mut 8 päivää synnytyksestä painoin neuvolan puntarissa 58,5kg ja vikassa raskauspunnituksessa painoa oli 68kg.
Yhteensä tais tulla sen 18kg painoa raskausaikana.
 
 
ekalla neuvolakerralla painoin 64,4kg ja viimeisellä 73,8kg. Sairaalassa vikana aamuna 68kg ja nyt 9 päivää synnytyksestä vaaka näytti 63kg. Ei tainnu sitten jäädä kiloja, vähän mietityttää, että kauanko tää lasku jatkuu! Toki saa vielä muutaman kilo tippuakin, mutta en anorektikon näköiseksi halua.
 
Mulla tuli painoa 12.4kg ja nyt 6 vrk synnytyksestä on lähtenyt 8.2kg eli vielä olisi 4.2kg lähtöpainoon. Vähän allekin saisi mennä, mutta ennenkaikkea odotan että tulisin muuten sellaiseen kuntoon että pääsisi vaunulenkeille ym. ja sit jossain vaiheessa jumppiin. Tänään ainakin lantionpohja on sen tuntuinen, että ei paljon tee mieli edes istua tai kävellä..
 
Mulla tuli painoa 16 kiloa, joista KOTIpuntarin mukaan jäljellä 2-3. Mut mäpäs haluankin päästä alle lähtöpainon.. Konstina imetys. En siis laihduta mitenkään. Saas nähä... [:D] Mahaa on mullakin vielä: mammahousuilla mennään. Ja sormukset ei mee vielä sormiin... [:(] Kauankohan niiden palautumisessa menee?
 
mulla oli lähtöpaino 69kg ja vikalla kerralla neuvolassa (päivää ennen synnytystä) paino oli 78,8kg lisää koko odotus aikana tuli siis 9,8kg. Nyt kotivaakan mukaan kun synnytyksestä on viikko aikaa, mun paino on 70,5kg, 8,3kg siis lähteny [:)] Ei enää paljon puutu että ollaan lähtöpainossa, mutta mulla oli hiukan ylipainoa jo ennen raskautta ni ei haittais yhtään vaikka tippus vielä 5kg [:D]
 
Miulla on tähän mennessä viimesestä neuvolakäynnistä pudonnu noin 14 kiloa, ja varmaan oikeasti on pudonnu enemmänkin, koska neuvolassa kävin 5 päivää ennen synnytystä ja viidessä päivässä paino varmasti kerkes nousta..sellaset 18 kiloa tuli raskausaikana kaikenkaikkiaan.
 
Turposin todella pahasti loppuaikana joten paino nousi parissa viikossa paljon. Yhteensä tuli varmaan ainakin 15kg ja siitä jäi laitokselle varmaan yli 10kg.
Tänään kävin vaakalla ja paino 5kg vähemmän kuin ennen raskautta [:D]
 
Mun paino on todella jämähtäny tohon mitä olen kaks viikkoa sitten kirjottanu[:@][:'(][:o]. Neljä kiloa jäljellä edelleen[>:]. Miks se ei enää tipu? ärsytävää. Tosin en mä ole vielä kunnolla alkanu urheilemaan. Ku ei jaksa. Sitä on sen verran väsyny täs alkuun ennekö pienelle saa rytmin aikaseksi. Ehkä sit jaksaa alkaa urheilemaanki. 
 
Mulla painoa raskauden aikana tuli n. 6kg ja nyt synnytyksestä on 2 viikkoa ja 3pv ja paino on tippunut  13,6kg [:D]
 
Painoa tuli yhteensä n. 12kg, nyt viikon päästä synnytyksestä on tippunut 9kg. Eli 3kg jäljellä. Syön aika paljon! [:D] En uskalla vähentää syömistä, ettei vain maidontulo lakkaisi. Tippuisi vaan noi 3kg samaa tahtia [:)] Eikä haittais vaikka tippuis pari kiloa sen allekin...[:D]

Mulla lähti maha kyllä melkein heti. Tai siis on tuossa semmoinen pehmeä pikku pömppis, että jos farkut laittaisin jalkaan niin ne vähän kiristäis vissiin. En ole käyttäny ku legginssejä, kun tuntuu, että noiden tikkien kanssa farkut ei olis kivat. Mutta yllätyin, miten nopsaa maha lähti! Ihan outoa. Kiertelen esineitä varoen mahaani [:D] Saa nähdä milloin tämän pehmoisen vatsansa saisi kiinteäksi [:D]
 
Mulla painoa tuli raskaudesta joku 7kg. Laitokselle tais jäädä joku 4kg ja nyt painan jo kilon alle ekasta neuvolasta. Herkkuja on tullu syötyä paljon, kun mieskin on lomalla, et saa nähdä kuinka käy[:D]
 
Mulle tuli raskauden aikana 6,2kg, tänään sektiosta 8 päivää ja painoa tippunut 12,6kg.

Kotona tosin uusi digivaaka, saa nähdä mitä näyttää neuvolan vaaka..
 
Takaisin
Top