Painon lasku synnytyksen jälkeen

emoticon

60kg alittui yht äkkiä ja vahingos emoticon

Junnas kyllä pari kuukautta melkein jo samassa ja sit yht äkkiä se oliki pudonnu. Tosin toi maha on tollanen löysä nahka edelleen. Miehelle ku mainitsin asiasta ja samoin tuosta vatta nahasta nii se vaan nyökytti emoticon . Aattelin et no johan on piru, ei sun ny noi pitäny tehä vaan sanoo et hyvä se on. hö.
 
Hehe Eemi, miehet osaa olla ärsyttävän rehellisiä joskus :D

Mulla alkaa teholaihdutus sitten tammikuussa. Nyt voin vielä hyvällä omallatunnolla vetää suklaata nassuun koko loppukuun :P Siipan suusta kuultua: "Onko Onni kiva hyppiä sylissä ku äitillä on niin pehmee maha? Sulla on oma pomppulinna!!" Kiitti vaan.. :DD
 
Mulla alkaa lopullisesti menemään hermot tän painon kanssa. Yhä vaan on sitkeästi 2kg raskauskiloja jäljellä, ja sen jälkeen olis syytä pudottaa vielä AINAKIN 5 kg (mieluusti 10!). Mitkään housut ei vieläkään mene päälle, onneks nyt on talvi niin ei kukaan huomaa talvitakin alta että on raskaushousut yhä käytössä :P
Mieheltä vaan tuli kommenttia, että olis kiva jos taas joskus näyttäisin vähän enemmän naiselta... kiitti vaan... ja tarkoitti sillä siis sitä, että voisin joskus taas meikata ja käyttää hametta. :D Juu-u, heti kun hameet menee taas päälle ja miksi ihmeessä mä meikkaisin, kun näillä lumilla oon jumissa sisällä tytön kanssa jos ei oteta huomioon koirien ulkoilutusta... :D
Oon nyt kuitenkin päättänyt, että nyt saa paino lähteä tippumaan. Joka päivä vähintään 30min wii fit plus -harjoituksia. :D Uskokaa pois, kun hyppii ja pomppii niin kyllä siinä pelatessa hiki tulee.. :D Ja oonpahan edes sen 30min nassuttamatta kaikkea karkkia yms. Vaikka oon mä nyt muutenkin yrittänyt rajottaa tota napostelua.
Ketuttaa sekin, kun tuntuu ettei maitoa enää tule ollenkaan riittävästi (ei edes sitä määrää mitä ennen) vaikka imetän 1-3 tunnin välein vuorokaudet läpeensä. Ei kai maidontuotannon pitäisi noin vain vähentyä? Voiko se johtua jostain hormonijutuista? Niin siis siksi ketuttaa, kun jos se nyt tässä sitten jää pois, niin siinä menee sekin painonhallintakeino...
 
Mä olen vielä turvallisesti +10kg:n omistaja, mutta en aio ottaa niistä mitään stressiä ennen kuin lopetan täyimetyksen. Nyt menee kaikki keskittyminen siihen että saa syötyä ja nukuttua tarpeeksi, ja koittaa vähän panostaa tuohon parisuhteeseenkin..... emoticon

Ei tätä enää ole kuitenkaan kuin se pari kk pisimmillään, kyllä sitä sittenkin ehtii jumpata!
 
Mulla tuli koko raskauden aikana painoa lisää lähtöpainosta vajaa 5 kiloa ja alimmillaan olleesta painosta noin 7 kiloa. Tosin paino lähti laskuun jo ennen synnytystä, ennen synnytystä lisäpainoa taisi olla suunnilleen 3 kiloa lähtöpainoa enemmän. Painoindeksi raskauden alussa oli noin 21.

Lähtöpainossa olin takaisin synnytystä seuraavana päivänä, ja puolitoista viikkoa synnytyksestä painoa oli 3 kiloa lähtöpainoa vähemmän.

Nyt kilot on lähteneet taas nousuun, kun joka päivä tulee syötyä karkkia ja suklaata ja välillä menee joulutorttuja, viime päivinä olen syönyt taatelikakkua, ja miehellä on tapana tuoda kaupasta juustonaksuja, vaikka hän ei itse syö niitä ollenkaan. Minä siis kiltisti possuttelen nekin menemään..
 
Mahaa litistävät pikkarit päälle ja tiukemmatkin farkut menee jalkaan <3 Wau!! Miksen tätä aiemmin tajunnut :D Vielä kun hommaisi sellaiset kunnon seksintappaja-pöksyt mitkä saa vedettyä rintsikoihin asti niin pääsisi lopuistakin makkaroista eroon :DD Kilot siis ennallaan, mutta olkoon. Kiva kun vauva alkaa olla jo sen verran iso, että voi pientä jumppaa harrastella muksun kanssa. Äiskä selällään ja muksu jalkojen päällä keikuttelu on mitä suurinta hupia pojan mielestä ;)
 
Takaisin
Top