Painon ja kehon muutokset

Mulla pullahti jenkkakahvat kans esiin siinä alun turvotuksessa ja mieski siihen kommentoimaan, et eikös sen mahan pitäis kasvaa eteen eikä sivuille [emoji28]. Nyt turvotuksen laskettua on kahvatkin vähän pienentyneet, onneksi! Musta olis niin ihana olla sillai söpösti raskaana et maha näkyy vain edestä ja sivulta [emoji16].
 
Ressaako ketään muuta se et paino ei vaan nouse? Mä voin syödä mitä vaan ja kuin paljon vaan ja paino vaan tippuu? Miksi? Nyt mennään siis 1kg alle lähtö painon... Eihän se siis paljon oo laskenut mut kun lukee et teillä muilla on noussu jo kuitenkin X määrän paino, ja noh mulla ei? Oonko vähän höntti kun tästä ressaan? Onko kohtalo tovereita?
Muista siis paino noussu 5-7 kg 9kk aikana, mut ei se missään kohtaa laskenu oo...
Niin ja mut menossa rv 16+2
 
Ressaako ketään muuta se et paino ei vaan nouse? Mä voin syödä mitä vaan ja kuin paljon vaan ja paino vaan tippuu? Miksi? Nyt mennään siis 1kg alle lähtö painon... Eihän se siis paljon oo laskenut mut kun lukee et teillä muilla on noussu jo kuitenkin X määrän paino, ja noh mulla ei? Oonko vähän höntti kun tästä ressaan? Onko kohtalo tovereita?
Muista siis paino noussu 5-7 kg 9kk aikana, mut ei se missään kohtaa laskenu oo...
Niin ja mut menossa rv 16+2

Mulla oli alussa kova huoli siitä kun paino ei noussu vaan päinvastoin tippu ja aattelin että saakohan pieni tarpeeks ravintoa.. Ja kun tuntui ettei siitä oikeen uskaltanut kellekkään puhua, kun vastaukset oli lähinnä "No olisit tyytyväinen" luokkaa, varsinkin kun muutenkin on hoikka niin mietin että aatteleeko kaikki, että yritän laihduttaa. Alkupainosta putos eka pari kiloa, mut nyt 19+6 oon saavuttanut lähtöpainoni, että kyllä kai se sieltä pikkuhiljaa nousee :) Mun mielestä on pääasia et kokee ite syövänsä tarpeeksi, eiköhän se paino siitä sitten pikkuhiljaa nouse jos on noustakseen..
Ja Äippäx4 etkös sä kuitenkin liiku jonkin verran.. niin sinuna en stressais :)
 
Mulla varmaan nyt nousee paino sen 10 kg kun esikon synttäreitä juhlittiin vkl, kakku ja muut herkut tekee tehtävänsä! :grin Omaa tyhmyyttä, ku ei saanu hillittyä omaa herkkuhammasta.:oops:
 
Oonko mä oikeasti ainoa jolla paino noussut jo 7kg (18+2) o_O samoin kävi esikoisen kanssa et melkein kaikki kilot tuli ekalla kolmanneksella :confused:
 
Minttumonni onpa ihanaa että edes 1 kohtalotoveri:) joo kyllähän tota tulee jonkin verran liikuttua, tällä viikolla kävin 2 kertaa salilla, hyvä mä, ja tietysti päivässä tulee paljon hyötyliikuntaa noiden muksujen kaa! Ne pitää mut liikkeessä :p
Syötyä tulee 2h välein ja ehkä liiankin terveellisesti, lähinnä hedelmiä/vihanneksia ja proteiinia... Hiilarit tökkii pahasti! Vettä tulee juotua päivässä 2-3l niin pysyy nesteet liikkeessä, kiitos jatkuvan janon:D noh jospa toi omakin paino ottaa nostetta lähempänä puolta väliä kun alkaa pikkusella olla enempi kokoa muutenkin... Jos noihin raskaus sovelluksiin on uskominen niin eihän toi pikkunen vielä paina kun jotain 150g + lapsivedet tms päälle, niin eihän se vielä oo oikein mitään:wink noh pitää ottaa rennosti, ja nyt mandariinia, porkkana tikkuja ja hummusta kitusiin ja untenmaille...
 
No mä voin vähä avata omasta tilanteesta myös...on tullu herkuteltuuu ja koitan liikkua parhaani mukaan, kun ei ole olotiloja. Paino oli ennen raskautta muutaman kilon ylipainon, ja nyt on tullu +3,5kg ja viikkoja nyt 19....jännittää mennä neuvolaa, ja ahistaa oma herkuttelu:hungover: kyllä mä hedelmii ja vihanneksii vedän ku hullu puuroo, ateriartymit vaan on iha persiillee...täytyy varmaa ottaa ittestää niskasta kii ja alottaa vähä terveellisempää elämää, josko sitten jaksais paremminkin! :angelic:
 
Sophie täällä kohtalotoveri! Nyt tullut noin 5-6kg rv16+4, esikoisesta tuli kanssa.
 
kyllähän tämä oma lihoaminen kuulostaa todella hurjalta kun suurimmalla osalla paino pysynyt lähes ennallaan :nailbiting: onneksi edes yksi kohtalontoveri löytyi :wink
 
Ei oo mullakaan juuri paino noussu. Mutta kyllähän se vielä kerkiää, elä Äippä huolehi! Mää luulen että mulla mennee samaa kaavaa ku esikoisestakin, kiloja tulee joku alle 10 raskausaikana (esikoisesta paino nousi vaan jonku 6-7kg). Ku syö hyvin ja terveellisesti niin tullee mitä tullee, vauva ottaa kyllä omansa. :)
 
kyllähän tämä oma lihoaminen kuulostaa todella hurjalta kun suurimmalla osalla paino pysynyt lähes ennallaan :nailbiting: onneksi edes yksi kohtalontoveri löytyi :wink

Täällä toinen, +8,5 kiloa tullu nyt rv 17 mennessä . Viime raskaudessa hamstrasin kans alkuun enemmän ja loppua kohti hidastui ja painonnousu.. Nurinkurista :angelic: Niin kauan ku painan vähemmän ku esikoisest ko.viikoilla ni pakotan itteni olemaan tyytyväinen :hilarious:
 
outomamma jos sulla on puoleen väliin mennessä tullu 7kg eikä painonnousu tasaantuiskaan ni silti se ois sen 14kg lopussa, eli aaaivan normaalin verran :)
 
Mulla nyt puoliväli (20+0) ja painoa tullu 5,5kg. Tuntuu vaan niin oudolta ku aikaisemmin en millään saanu painoa nousemaan vaikka söin ihan älyttömästi (treenasin kai niin paljon). Nyt syön keskimäärin vähemmän ja silti paino nousee. Tosin treenit on keventyneet vaikka treenikertoja on viikossa yhtä monta.

SeToinen: Sun kommentti oli jotenkin tosi lohduttava, et jos samaa tahtia tulee lisää niin se olis yhteensä vaan 11kg. Tosin mua on kyl peloteltu, et lopussa voi tulla 1kg/vk tahtia lisää [emoji29]. Onneksi täällä on päinvastaisiakin kokemuksia, et painonnousu on tasaantunut loppua kohden.

Mulla on täällä kauhee pullukkakriisi menossa ku jouduin viime viikolla ostamaan isompia rintsikoita, vertailin eilen masukuvia vk6 -> vk20 ja tänään kävin puntarissa [emoji28].
 
Mulla nyt puoliväli (20+0) ja painoa tullu 5,5kg. Tuntuu vaan niin oudolta ku aikaisemmin en millään saanu painoa nousemaan vaikka söin ihan älyttömästi (treenasin kai niin paljon). Nyt syön keskimäärin vähemmän ja silti paino nousee. Tosin treenit on keventyneet vaikka treenikertoja on viikossa yhtä monta.

SeToinen: Sun kommentti oli jotenkin tosi lohduttava, et jos samaa tahtia tulee lisää niin se olis yhteensä vaan 11kg. Tosin mua on kyl peloteltu, et lopussa voi tulla 1kg/vk tahtia lisää [emoji29]. Onneksi täällä on päinvastaisiakin kokemuksia, et painonnousu on tasaantunut loppua kohden.

Mulla on täällä kauhee pullukkakriisi menossa ku jouduin viime viikolla ostamaan isompia rintsikoita, vertailin eilen masukuvia vk6 -> vk20 ja tänään kävin puntarissa [emoji28].
Mullakin kauhee kriisi päällä...En haluu et painoo alkaa pikkuhiljaa keräytyy liikaa, oon ollu iha sohvan syövereissä:arghh: onneks tyttö pitää vähän liikkeellä, mut ei sekään riitä. Tosin ei tää hirvee ressaamineenkaan hyvää vauvelille tee:dummy:
 
Joo mulla kanssa todella iso olo, reilutkin vaatteet puristaa ja miten tää mahakin on yhtäkkiä niin iso?! :O
 
Obier, se kilon viikkotahti lopussa taitaa todella meinata niitä ihan muutamaa viimeistä (tyyliin maks kolmea) viikkoa kun kroppa kerää kaiken nesteen mitä se vaan saa - tai ainaki tuntuu siltä :angelic: kattelin viime loppuraskauden kuvia ja voi luoja miten sitä onkaan ollu PÖHÖTTYNY!! Eli turvonnu! :grin onneks tän LA on kaks kuukautta aiemmin ni ei tarvii niitä kuumia kesäkelejä kestää mahan kans , tosin ne hormonihikituskat ja turvotukset kyllä tulee silti:hilarious:
 
Mulla oli tosi voimakas pahoinvointi muutaman viikon ja laihduinkin 6kg. Vieläkään ei ole lähtöpainoa saavutettu, vaikka nyt viimeisen kahden viikon aikana on tullut painoa lisää. Olinkin jossain vaiheessa huolissani, että kasvaako vauva ollenkaan. Kyllä sitä painoa kai jossain vaiheessa alkaa väkisinkin kertyä.
Rv 16+5
 
Takaisin
Top