Painon ja kehon muutokset

Mulla nyt puoliväli ja painoo tullu +8kg, Kääk! BMI oli kyllä normaali raskauden alussa (20,1). Maha kasvaa Mut tissit ei, piruvie :) :) muualle vartaloon en oo huomannu ylimääräistä tulleen. Normaalisti (josko vähän hitaammin) jaksan lenkkeillä koirien kanssa eikä turvotustakaan ole kuin tuo masu. Ekaa odotan niin ei oo mihin vertaa, Mut kai tuo painonnousu on ok, ei ainakaan neuvolassa mitään sanoneet...
 
Mulla nyt puoliväli ja painoo tullu +8kg, Kääk! BMI oli kyllä normaali raskauden alussa (20,1). Maha kasvaa Mut tissit ei, piruvie :) :) muualle vartaloon en oo huomannu ylimääräistä tulleen. Normaalisti (josko vähän hitaammin) jaksan lenkkeillä koirien kanssa eikä turvotustakaan ole kuin tuo masu. Ekaa odotan niin ei oo mihin vertaa, Mut kai tuo painonnousu on ok, ei ainakaan neuvolassa mitään sanoneet...

Mulla oli samaan aikaan mennessä tullut 16 kg eikä neuvolassa mitään muuta sanottu kun et saa tullakin jos on lähtösin hoikka. Ne on vaan kiloja joita toisille yksinkertaisesti tulee syömisistä ja liikkumisista huolimatta hormonaalisista syistä! Lohduttakoon että juuri nää hormooni kilot sulaa imetyksessä!
 
Muokattu viimeksi:
24+0 ja painon nousu yhteensä 13 kiloa. Valehtelisin, jos väittäisin, ettei ahdista, mutta onneksi niitä oikeasti pahoja päiviä on enää harvassa, kun kuitenkin loppupeleissä se kaikki on vain vauvan hyväksi. Ja onhan tuo maha kuitenkin vaan niin ihana :Heartpink
 
22+4 menossa ja kiloja kaiken kaikkiaan alusta lähtien tullut +5kg, mahassa ei onneks näy vielä raskausarpea oon kyl yrittäny rasvailla mutta eiköhä nii sitte saata tulla ku kasvaa vielä isommaksi..
 
^ saattaa olla että tulee, mutta saattaa olla ettei tulekaan :) mulla ei kahdesta ensimmäisestä ole tullut, aika näyttää miten tässä käy raskaudessa :)
 
Tällä 21+6 ja "kevyet" 15kg levittäytynyt polvista kaksoisleukaan asti :D Mulla onneks pituuttakin se 180cm ni ei niin näy :rolleyes:
 
Tällä 21+6 ja "kevyet" 15kg levittäytynyt polvista kaksoisleukaan asti :D Mulla onneks pituuttakin se 180cm ni ei niin näy :rolleyes:
Haha :) Täällä 25+3 ja sama 15 kiloa tullut lisää. Tosin pituutta vain ripauksen päälle 160cm, joten kyllä se näkyy. Joskus tekee tiukkaa katsoa itseään peilistä tai liikkua ihmisten ilmoilla näin isokokoisena, mutta vielä jos muutaman kuukauden jaksaisi sietää sitäkin :)
 
Täällä on tullu nyt 7kg, ja viikot 25+0. Itelle tuntuu jo siinä olevan liikaa mutta minkäs teet.. :sad001 vielä 7kg voi nousta ni ollaan samassa kun mitä sillon ku lähin synnyttää esikoista. Sen yli ei tarttis mennä..

Mulla näkyy nyt ne raskausarvet mitkä tuli esikoista odottaessa, ja neki ihan viimeisellä viikolla. Toivotaan että ei tuu tästä yhtään. :D
 
Mulla on painonnousu lähes pysähtynyt (varmaan vain hetkellisesti [emoji38]). Nyt 25+1 ja edelleen se +6kg lähtötilanteeseen. Ei ole nälkä, niin unohdan syödä "normaalisti". Vähän jo mietin, et niinköhän se bebe saa kaiken tarvitsemansa, mutta tänään nähtiin neuvolassa, että ihan mukavasti siellä kasvetaan vähän keskikäyrän yläpuolella [emoji4].
 
Mulla tuntuu olevan joku massakausi ku nyt tuntuu että teet mitä vaan ja syöt mitä vaan nii paino nousee ja nousee. :hilarious: Uskalla edes puntarille nousta. :grin
 
BaaBaa sama täällä. Ahdistaa, kun tuntuu että koko vauvamasu alkaa hävitä johonkin läskin sekaan :sad001
 
Minulla nyt 20+6 ja painoa on tullut n. 3kg lisää. Saa nähdä, lähteekö tuosta miten nousuun, mahakin on vielä aika pieni.
 
Mulla 24+4 nyt ja hieman alle 3kg tullut tähän mennessä. Mulla kyllä maha kasvanut ihan kiitettävästi, joten vauva saa tarvitsemansa mun varastoista, joita on kyllä ja paljon :grin Olen kyllä tähän painonnousuun tällä hetkellä tyytyväinen, koska tosiaan sitä painoa on omasta takaa jo sen verran, ettei sen soisi nousevan enempää kuin tarvitsee!
 
Mulla tuntuu olevan joku massakausi ku nyt tuntuu että teet mitä vaan ja syöt mitä vaan nii paino nousee ja nousee. :hilarious: Uskalla edes puntarille nousta. :grin
Allekirjoitan täysin! Jotenkin se painon nousu ei vaan vastaa syömisiä ollenkaan. Enkä siis ole millään dietillä, mutta syön monipuolisesti ja terveellisesti - ihan niin kuin ennenkin. Mutta silti vaan kerrytän itseeni massaa ihan hirveällä tahdilla.
 
Mulla Tuulia menny kahdessa aikaisemmassa koko raskaus juurikin noin ja tässä raskaudessa alkoi onneksi tää nousu vasta nyt! On tää vaan ihmeellistä ku ei oikein voi tai osaa omaa kroppaasa, niinkö yleensä. Mut onhan tää maha ihana, jos hyviä piirteitä haetaan! :happy:
 
Mulla on tänään 21+0 ja ihmiset on sanonut etten voi olla noin pitkällä, kun maha on niin pieni. Kai mun maha on pienehkö mut oon siihen tyytyväinen, kun ei vielä rajoita työntekoa. Kiloja oon saanut noin 5kg. Isommat työvaatteetkin hävittää mahan muotoa.
 
Huh, suurin painonnousukausi lukemani mukaan on 17-24viikoilla. Mulla on nyt tullut 6kg lisää massaa, omasta mielestä se näkyy vain tässä keskivartalossa. Huomenna 25+0 . :D
 
Toivottavasti pitää paikkansa tuo että olisi suurin painonnousu tuolloin..mulla on tullu about 5 kiloo, ja ei sitä tarviis enempää tulla :angelic: tääl viikkoja 24+5
 
Mulla nyt 23+0 ja eilen neuvolan mukaan tullut 5 kg lisää. Viime viikkoina paino noussut noin 600 g viikko, mutta neuvolatäti sanoi sen mulle olevan ok. Olen aina ollut tosi hoikka. Mutta ihanaa, kun vauvamasu alkaa kunnolla tulla esiin! :)
 
Takaisin
Top