Paino

No siis meillähän ei oteta noita neuvolassa.. Vaan ihan terveyskeskuksen labrassa.. Ei mua haittaisi näin paljoa jos ottaisivat neuvolassa kun siellä on mukava ilmapiiri jne. Aion kyllä silti kysyä siitä että mitä mieltä lääkäri on asiasta ja jos senkin mielestä on pakko niin sit vaan on pakko ei siinä sit muu auta :( se kokemus vaan viimeksi pahensi mun traumoja niin pelkään että käy uudestaan sama :(

Ja siis jos ne vaan vois esim. neuvolaan siirtää sen ottamisen niin mielelläni hyväksyisin sen vaihtoehdon mutta jotenkin tuntuu ettei täälläpäin vaan toimi homma niin..
 
Meillä kans pk seudulla otetaan labrassa. Mut hyvää kun kysyt vielä lääkäriltä :) ja jos joudut siihen testiin niim ehkä auttaisi jos sanoot heti sille labrahoitajalle että sulla on pelkoja niin ehkä sitten osaa rauhallisemmin ja kanbustavasti hoitaa sen testin teon :) voisi kaiketi sinne miehen tai jonkun läheisen pyydä mukaan tueksi?
 
Ei mies pysty olemaan töistä pois :( ja labrat ei viimeks ainakaan ottanut hyvin vastaan ku sanoin peloista. :( mulla käy pahimmillaan niin että vedän käden pois alta ja meinaan pyörtyä.. Ja jos ne joutuu pistämään yli 3 kertaa niin en usko että kestää sitä ilman rauhoittavia.
 
Onpa ollut törkee siellä labrassa sitten kun heidän kyllä pitäisi ota huomioon jos on piikkikammio. Mut ehkä ens kerralla olisi sympaattinen labrahoitaja, vähän kuuluisi kyl niiden työkuvaankin otamaan huomioon piikkikammioset asiakkaat ettei sitten omalla toiminalla pahentaisi pelkoja
 
Voisitko Fuji saada rauhoittavia, että selviäisit paremmin? Minulle ainakin annettiin ihan terveyskeskuksessa kierukan poistoa varten, koska menin aivan paniikkin jo ajatuksesta kierukan laitosta jääneiden traumojen vuoksi. En tosin tiedä, miten hyvin lääkkeitä on saatavilla raskaana oleville. Oletko kysynyt, onko se mahdollista?
 
En ole kysynyt mutta ajattelin kysyä samalla ku soitan sille lääkärille.. Että jos se sanoo että pakko on niin täytyy ehkä sit tarkemmin keskustella asiasta että jos vois esim olla jossain tyhjässä huoneessa tk:ssa sen aikaa ettei tartte heti liikkua esim. näytteenoton jälkeen mihinkään..
 
Ja mun mielestä voi hyvin kysyä terkalta tai lääkäriltä mielipidettä, että saako siitä testistä sellaista tietoa, jota ei vielä tiedetä. Heidän pitäisi kyllä osata perustella, jos on tarpeellinen! :)
 
Verikoe otettiin kaks viikkoa sitten, ja siitä mun paino pudonnut 2,8 kiloa. Alotuspainosta 2,4 kiloa. Kukaan ei sanonut mitään, eli ei kai mun tartte huolestuu. Eikä se oo lihaksista lähtenyt, ku pari viikkoo sitten kiristäneet housut on nyt lökärit. Hyvä vaan, jos vähän ylimäärästä lähtee, ku kesähän tuo mukanaan oman turvotuksen :/
 
Mulla on syömisen takia tippunut paino. Nyt on kyllä jämähtänyt onneks niin että melkein 2kg neuvolassa mitatusta. Mulla kyllä edelleen housut kiristää ku on tota mahaa ennestäänkin jo :D
 
Joo oletetaan että 15kg nousee yhteensä niin joka viikkoa kohden saa tulla melkein 400g mutta siis joka tapauksessa tuo vaihtelee jokaisella. Ja voi olla että joku viikko nousee enemmän ja toisella viikolla sitten vähemmän jne. Jaettu siis koko raskausajalle tuo eli oletuksena se 40 viikkoa.
 
Ekaa kertaa uskalsin mennä vaa'alle katsomaan paljonko paino noussut. Lähtöpaino oli 47,3kg ja nyt näytti 48,5kg.
Rv 12+4
 
Miten teille on noin vähän tullut painoa. Mun elopaino on lisääntynyt noin viidellä kilolla ja mennään vasta rv 11+6 :O B-)
 
Kissanainen: sama täällä. Kriisiä meinaa pukata..Eilen viimeksi mies sai halata ja lohduttaa "pylleröään". :D Nyt tasan 11+0 ja 4kg tullut.
 
Mulla ainakin se syömättömyys teki paljon. Sit ei päässy myöskään liikkeelle oikeastaan yhtään pahoinvoinnin takia niin lähti varmaan lihasta samaa tahtia mitä tuli lisää nestettä jne koska mulla pysyi pitkään samassa lukemassa paino. Vasta pari viikkoa sitten lähti laskuun paino.
 
Ruokahaluttomuus auttaa asiaa. Sekä kauhee paniikki, ku en halua, et paino nousee. Mikä taas pahentaa ruokahaluttomuutta. Ja nyt just pitäis mennä enemmän pikkasen mukaan.
 
Työmatkapyöräily 23 km päivässä tekee aika paljon. Syön oikeesti aika reippaasti ja viime aikoina liiaksi herkkuja. Tarvis taas ottaa roti. Työstressi helpottaa, niin ei onneksi tuu varmaan stressisyötyä niin paljon enää.
 
Takaisin
Top