Paino

Joo Alise mullakin on aivan jäätävät turvotukset jaloissa, paljon pahemmat kuin raskausaikana. :wideyed: Kengät ja sukat ei meinaa millään mennä jalkoihin. Toivottavasti lähtisi laskemaan pian. Eikä haittaisi yhtään, vaikka tuo 6 kk raskausmahalta näyttävä pömppiskin lähtisi tuosta pikkuhiljaa laskemaan.
 
Mangustimamma; mulla ainakin sektion jälkeen oli turvotusta; synnärille jäi vähemmän kuin vauvan paino. Nyt jäi kaikki raskauskilot. Tosin niitä tuli vaan 4,8 mikä on vähemmän kuin mun vauva ja istukka ja lapsivesi...
Seuraavan kerran vaakaan jälkitarkastuksessa tammikuussa ja sitten kun imetys loppuu
 
Mitenhän nopeasti tuo turvotus alkaa hävitä? Mulla on kans ongelmia mahtua äitiystakkiin ja talvikenkiin, vaikka ne oli melko väljät vielä viimeisillään raskaana.
 
Vitsi, unohdin tänään neuvolassa punnita itseni! Meillä ei vieläkään ole vaakaa ja ois kyllä kiinnostanut paljon jäi synnärille... Painoa tuli yhteensä 7-8kg.
 
Mulla on vihdoin lähtenyt paino laskuun, torstain jälkeen on lähtenyt 4 kg turvotuksia. On kyllä varaa lähteäkin, yhteensä tuli 17 kg raskautta edeltävään aikaan verrattuna, ja sairaalaan ei jäänyt yhtään.
 
En pysynyt päätöksesdäni ja hyppäsin kotona vaa'alle.... mut se pirulainen ei anna mulle lukemia! Mies kävi myöhemmin ja toimi normaalisti. Maailmankaikkeus on siis sitä mieltä ettei saa painoa ajatella nyt!
 
Mä en ajatellut käydä nyt puntarilla ollenkaan ennen jälkitarkastusta. Ajattelin heittää koko vekottimen kuikkaan kotoa, niin paljon surua ja ahdistusta se on mun elämään aiheuttanut nuoruudesta lähtien. Vaatteet ja peili kertokoon koon ja hyvä ruoka ja liikunta hoitakoon muun. :)
 
Mulla lähtenyt 11kg 11 päivässä :D Yhteensä tuli 16kg joista suurin osa turvotusta eli nestettä joten sen takia lähtee niin hyvin. Varmasti kohta nollapainossa. Takaisin tulee sitten kun pitäisi alkaa rakentaa lihaksia vatsan seudulle, kun lihakset painaa enemmän kuin tämä höttö joka nyt on lihaksien tilalla. Mutta toivottavasti paino jatkaa tippumista koska mielellään saisi mennä vielä 10-15kg nollapainon jälkeen.
 
Viimeks ku katoin niin oli omalla vaa'alla paino ennen sektiota joku 80kg kait.. En muista tarkkaan mitä se oli ku äitiyskortti on neuvolassa mut nyt toissa päivänä kun omalle vaa'alle menin niin lukema oli 77kg eli 3-4 kiloa lähtenyt..
 
Minulle tuli raskauskiloja n.15 joista sairaalaan jäi 8. Eiköhän loputkin pian sula, ainakaan en näe kropassani mitään varsinaista lihomista. Lihakset vaan kadonneet :rolleyes:
 
Mulla painoa tuli 10-11 kiloa raskausaikana. Toissa päivänä kävin puntarille ja vielä olis lähtöpainoon sellainen 3-4 kiloa matkaa. Tosin saa tippua lisääkin kyllä. Lievää ylipainoa olis siis raskauden alussa.
 
28 kg kolmannesta ilman ylensyöntiä. Kaikki ja enempikin pois alta vuodessa.
Raskaudessa tulee mitä tulee ja nyt neljännessä en tressaa. Ne voi laihduttaa pois!
 
Takaisin
Top